Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

מאבק על חנייה בפרדס חנה הדרדר לביצים שבורות על רכב

צילומים: מגדלור ניוז, להמחשה בלבד

בימים אלה מתברר שגם רצון תמים של זוג מבוגר לעבור לגור בקרבת הילדים והנכדים עלול להסתיים בעוגמת נפש ומאבקים בלתי נסבלים על חנייה. פוסט שפורסם באחת הקבוצות המקומיות תיאר כיצד אחד השכנים לא בדיוק קיבל בברכה בלשון עדינה את הדיירים החדשים שמולו.

“חמי וחמותי עברו לגור בפרדס חנה כדי להיות קרובים אלינו ואל הנכדים שלהם. מדובר בזוג בשנות ה-70 שלהם”, נכתב. “השכן ממול החליט שפיסת הכביש שמחוץ לבית *שלהם* היא החניה הפרטית שלו! (יש לו חניה כפולה, מקורה וסגורה בשער), הוא חוסם אותם כשהם חונים שם והערב כשיצאנו משם, היו ביצים שבורות על האוטו שלנו והרכב שלו חנה צמוד אלינו”.

הפוסט שתיאר את המצב המטריד נחתם במילים: “עצוב ומתסכל, לא יודעים למי לפנות ומה לעשות, לא רוצים להסתבך ולא להסתכסך עם אף אחד”.

תושבי המושבה לא נשארו אדישים לסיטואציה ולצד לייקים כועסים ועצובים הוביל הפוסט ליותר מ-100 תגובות בנושא. בין השאר נכתב: “מכיר את התופעה, לצערי עם אנשים אטומים אין איך לדבר והמשטרה לא מתערבת בסכסוכי שכנים. לתעד כל מה שאפשר”;

הפוסט שעלה לרשת | צילום מסך

“רק הצבת מצלמות תעזור לכם בתביעה אזרחית ובראיות כנגד המפגע”; “אין פתרון ביניים. או כניעה גמורה או מלחמה. תיעוד צילומים משטרה ומעקב עליו” וכן תגובה בנוסח: “זוועה !! תתחמו את החניה. אם יש להם תו נכה הייתי מציעה גם לפנות למועצה שיצבעו את החניה. אין סיבה בעולם לא משנה מה להתנכל לזוג בני 70”.

כעת ניתן להמתין ולראות האם כוחה של הרשת החברתית יעשה את שלה והאם ימצא פתרון לבעיה שיאפשר לזוג המבוגר ליהנות מהילדים והנכדים ללא חשש בכל הנוגע לחניה.

דילוג לתוכן