Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תקציב מועצת בנימינה-גבעת עדה אושר; שלומי סלמה הושבע כחבר המועצה



מליאת מועצת בנימינה-גבעת עדה אישרה השבוע את תקציב המועצה לשנת 2019. מסגרת הצעת התקציב לשנת 2019, כפי שאושרה, מסתכמת לכ-99.3 מיליון ₪. גידול בסך של כ-3 מיליון ₪ (כ- 3%) ביחס למסגרת התקציב לשנת 2018, כ-70% מתקציב המועצה מקורו בהכנסות עצמיות, 30% ממשרדי הממשלה השונים, וכ- 36% מהכנסות המועצה מקורן בגביית ארנונה. המועצה המדורגת סוציואקונומי 8 – אינה זוכה לתמיכות ממשלתיות רבות.

גזבר המועצה, צור אוריון ציין בישיבת המליאה כי “הצעת התקציב לשנת 2019 נבנתה בהתאם לצרכים הנדרשים למתן כלל השרותים הנדרשים לתושבי הרשות ובכפוף לשמירה על חוסנה הפיננסי של המועצה בהמשך לתכנית ההתיעלות. בשנת 2018 הסתיימה תכנית ההתייעלות והמועצה צפויה לסיים את השנה באיזון ולעמוד ביעד תכנית ההתייעלות לשנת 2018, זו השנה הרביעית ברציפות. הישג חשוב זה שהושג במאמצי התייעלות ותכנון מוקפד שהניחו את המועצה על פסי יציבות ממנה היא צפויה להמריא בשנים הקרובות. בחמש השנים האחרונות גדל היקף התקציב בשיעור של כ-21% שמהווים יותר מ-17 מיליון ₪”.

אוריין ציין כי התקציב יכלול הגדלת המשאבים לטובת חינוך וקהילה ואחזקת תשתיות המים והביוב. איתי ויסברג ראש המועצה סיכם ואמר כי “תקציב שנת 2019 משקף את יעדינו, לרבות הבראת המועצה וחיזוק איתנותה הפיננסית. אני מודה לחברי המליאה על האמון הרב ומשוכנע כי התקציב לשנה הבאה יסייע לנו לשמור על רצף העשייה ותנופת העשייה לטובת התושבים”.
בתוך כך, חבר מועצת בנימינה-גבעת עדה בקדנציה הקודמת, שלומי סלמה, הושבע לקדנציה חדשה, כשלושה חודשים לאחר הבחירות למועצת בנימינה-גבעת עדה. סלמה נכנס למועצה במקומו של ראש סיעת צביון כפרי מוטי קירמאייר, שהחליט להתפטר מהמועצה כדי לאפשר לדור הצעיר והחדש לקחת את המושכות. 

סלמה אתמול במליאת המועצה

“שמח על ההזדמנות שניתנה לי ע”י תושבי בנימינה גבעת עדה להעניק לשתי מושבות אלו מכישוריי ומניסיוני המוניציפלי”, אמר אמש סלמה, בישיבת המועצה. “אני מבטיח להמשיך ולפעול כדרכי בקודש למען הפרט והכלל בנחישות , מקצועיות ובאהבה גדולה”.

סלמה התייחס בישיבה הראשונה לתקציב הרשות לשנה הקרובה שיעמוד על סך 99.3 מיליון ש”ח. “נעשתה עבודה חשובה בהכנת התקציב”, אמר, “וכדרכי בקודש צללתי לסעיפי התקציב כי אכן לתקציב משמעות רבה וקריטית לחיינו בישוב. אין זה סוד שיש גרעון משמעותי אשר מציב אותנו בנימינה גבעת עדה במקום בעייתי ואין אני מחפש אשמים כי זה לא מוביל אותנו לשום מקום.

 

[metaslider id=23113 cssclass=” alignnormal”]

הוא הוסיף כי “אין ספק שיש כאן אחריות רבה לקופה הציבורית ועל כן, אין הקלת ראש וכל סעיף וסעיף חייב לקבל את מלוא תשומת הלב”.

סלמה תמך בתקציב על אף הביקורת שיש לו לגביו. “המדיניות המנחה את העשייה הישובית כולה היא השקעה בפעילות השוטפת מבלי להזניח את התכנון לטווח ארוך, עיקרון זה בא לידי ביטוי בבינוי, בתשתיות , בשמירה על הסביבה, בפיתוח אזורי תעסוקה וכמובן בחינוך, תרבות ורווחה ועוד .

“לחברותי וחברי לשולחן המועצה וראש המועצה אני מבקש לומר כי קדנציה זאת מזמנת לנו אתגר לא פשוט לפיתוח ושמירה על הישוב ומכל היבטיו. ברצוני לברך את ראש המועצה מר איתי וייסברג וחברי למליאת המועצה לקדנציה פוריה טובה ומועילה למען בנימינה גבעת עדה”, סיכם סלמה. 



מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן