ליליאן נעמה טולדנו מונתה למנהלת רישוי עסקים בפרדס חנה-כרכור

טולדנו || צילום: נעה זני

מנהלת רישוי עסקים חדשה במועצת פרדס חנה כרכור נבחרה השבוע – ליליאן נעמה טולדנו. בחירתה התנהלה באמצעות מכרז פנימי אשר פורסם בקרב עובדי המועצה.

לטולדנו ניסיון מקצועי רב בתחום השלטון המוניציפלי בדגש על ניהול עסקי-כלכלי. בתפקידה האחרון הייתה טולדנו מפקחת בוועדה לתכנון ובניה בפרדס חנה כרכור, תפקיד אותו מלאה ב-4 השנים האחרונות. לפני תפקידה זה, כהנה בתפקידי ניהול בכירים בגופים ציבוריים בין תפקידיה הבולטים- מנהלת בפועל של החברה הכלכלית לפיתוח עיריית נצרת עלית. לליליאן נעמה טולדנו תואר שני במדיניות ציבורית ותואר ראשון במדעי החברה.

מחלקת רישוי עסקים אחראית על יישום ואכיפת חוק רישוי העסקים וטיפול בכל העסקים הטעונים רישוי בישוב. אחת המטרות המרכזיות ברישוי עסקים היא שמירה על בטחון, בטיחות ובריאות התושבים בעסקים הפועלים בשטח הרשות. במסגרת תפקידה תהיה אחראית טולדנו על ניהול הליך קבלת רישיון עסק לעסקים בישוב, פיקוח על פעילות העסקים בהתאם להוראות הדין ולחוקי העזר העירוניים וכן תוביל הטמעת צעדים לרפורמה ברישוי עסקים. מטרת הרפורמה לשפר ולייעל את הליכי רישוי העסקים ולהקל ככל הניתן על בעלי העסקים ועל המעוניינים לפתוח עסקים חדשים, זאת תוך הקפדה על המשך הפיקוח על מנת להבטיח את מטרת חוק רישוי עסקים. כחלק ממתיחת הפנים במחלקת רישוי עסקים תקים המועצה מערכת ממחושבת לעסקים ולתושבים ובה מידע עדכני מלא על העסקים ועל תהליך הרישוי בו הם מצויים. מערכת ממוחשבת תייעל את השירות לעסקים ותאפשר זמינות ונגישות גבוהות  יותר למידע.

"בשנים האחרונות למדתי את הארגון ואת הישוב וכעת אני עם הפנים לאתגר הבא", ציינה המנהלת הנכנסת, השבוע. "אני שמחה על ההזדמנות למלא את תפקיד מנהלת מחלקת רישוי עסקים, מבחינתי זהו ללא ספק אתגר מקצועי הטומן בחובו עניין רב ואפשרות לפתח תחום משמעותי מאוד המהווה את היבטיו הכלכליים של הישוב .אפעל לקידום העסקים בישוב תוך שיפור השירות לעסקים בהתאם למדיניות ראש הרשות הרואה בפיתוח המסחר והתעסוקה אפיק לחיזוק מעמדו הכלכלי של הישוב. אני מאמינה כי היכולת והניסיון שלי בתחום המוניציפלי יתרמו רבות לביצוע התפקיד ולחיזוק תחום זה ברשות ובישוב".

 

ראש המועצה, הגר פרי יגור, מברכת את טולדנו ומציינת כי "מנהל רישוי עסקים הינו תפקיד מפתח ברשות מקומית כאשר הוא למעשה איש הקשר הישיר והמרכזי של הרשות מול העסקים המקומיים. פיתוח מרכז עסקים בישוב ויצירת ערוצי תעסוקה ומסחר הינם נשמת אפו של כל יישוב וכלי מרכזי לקידומו ולצמיחתו.

"לתפיסתי, רישוי עסקים צריך להיות  – One Stop Shop כתובת אחת ברשות עבור העסקים המספקת מגוון שירותים ומענה כולל לבעל העסק אצל גורם מקצועי אחד במועצה. מנהלת רישוי העסקים תרכז תחתיה את מכלול השירותים אותם מעניקה הרשות לעסקים לצד פיקוח ובקרה עליהם כדי להביא לממשק יעיל ולשיתופי פעולה מוצלחים עם העסקים המקומיים.

"ליליאן כמנהלת החדשה של מחלקת רישוי עסקים תקדם בניית מערכת ממחושבת של הרשות המעניקה שירותים לעסקים מקומיים וכן תטמיע את הרפורמה החדשנית ברשות בתחום העסקים המקומיים. מינויה ויישום הרפורמה הם צעד ראשון ומשמעותי בראייה ארוכת טווח הרואה בעסקים המקומיים נכס חשוב בישוב ומשאב אותו יש לטפח.  בהמשך הדרך, בכוונתי להקים צוות תכנון אסטרטגי לפיתוחו הכלכלי והעסקי של הישוב".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן