Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חבר מועצת העיר אור עקיבא נוח שמאילוב, תוקף: “ב-5 השנים האחרונות, לא קודמו פרויקטים חינוכיים בעיר” (וידאו)

חבר מועצת העיר אור עקיבא נוח שמאילוב, תוקף: “ב-5 השנים האחרונות, לא קודמו פרויקטים חינוכיים בעיר” (וידאו)

לדברי שמאילוב, "העירייה העלתה את תעריפי הארנונה, מגייסים עובדים ומחלקים משכורות על חשבוננו. הם דואגים רק לעצמם. הנהגת העיר הפקירה, אותנו ואת ילדינו" | ראש העיר בפועל אלי אנקונינה בישיבת מועצת העיר הערב (חמישי): "זו הכפשה. בשנה האחרונה הצלחתי להביא למעלה מ-10 מיליון שקלים ממשרדי הממשלה לטובת שיפור השירות לתושב"

עו”ד נוח שמאילוב בביקורת חריפה על עיריית אור עקיבא. בישיבת מועצת העיר שנערכה השבוע, אמר שמאילוב כי העירייה קיבלה 11,000,000 ש”ח, ולא השקיעה בפיתוח פרויקטים חינוכיים שונים לאחר המסגרות הלימודיות של תלמידי בתי הספר והגנים.

לדבריו, “הנהגת העיר הנוכחית ב-5 שנים האחרונות לא קידמה פרויקטים חינוכיים או חוגי העשרה, לטובת ילדינו, הם מעלים את תעריפי הארנונה, מגייסים עובדים ומחלקים משכורות על חשבוננו. הם דואגים רק לעצמם. הנהגת העיר הפקירה, אותנו ואת ילדינו, הם מציירים לנו תמונה יפה ומספרים סיפורים ובפועל הם דואגים רק לעצמם.

“מכאן אני פונה אל ממלא המקום וראש העיר בפועל מר אלי אנקונינה, תתדאג לתושבי אור עקיבא, אשר נתנו בך את אמונם! קיבלת הזדמנות ונבחרת לכהן כראש עיר בפועל עד לסיום הקדנציה, אז תנצל את ההזדמנות אשר ניתנה לך ותקדם את אור עקיבא.

עוד הוסיף שמאילוב: “אתה נמצא בתפקיד יותר מ- 10 חודשים, ובמקום לדאוג לשכונות הוותיקות, לקדם את פרויקט פינוי בינוי בשכונת שז”ר, להביא תוכנית גלובלית לשיקום כל השכונות הוותיקות בעיר וקידום תוכניות חינוך עבור ילדינו, בחרת לבקש, לעלות את תעריפי הארנונה, קלטת עובדים כשהעירייה נמצאת בגירעון ותוכנית הבראה והבאת על אור עקיבא את תאגיד המים וגם את חברת הגביה”.

בהמשך פרסם שמאילוב פוסט בו כתב כי “ממלא מקום ראש עיר אלי אנקונינה מגייס עובדים על חשבון משלמי המסים, מבקש לעלות את תעריפי הארנונה, הכניס חברת גביה ותאגיד מים וכל זה בזמן תכנית הבראה ושהעירייה נמצאת בגירעון!

“איך הם עשו זאת? מאוד פשוט השתמשו בתקציבים בלתי רגילים (תב”ר), משלמים משכורות, ואותנו התושבים אין להם בעיה לחנוק בהעלאת תעריפי הארנונה, בכל שנה.

“חברים הנהגת העיר הנוכחית, הפקירה אותנו ואת ילדינו, אלי אנקונינה אשר התמנה כראש עיר בפועל לאחר ששימש כממלא המקום של אדרי, מושך את העיר אחורה, ולנו הם מספרים שהכל תקין!

“העירייה מתנהל בצורה לא תקינה, כי היא לא יודעת איך למנף את העיר הם,שחוקים ופשוט ינם יודעים איך לעשות זאת, וכךלמשל, זה קרה כאשר העירייה קיבלה 11,000,000 ש”ח ולא השקיעה אפילו שקל אחד, לטובת פיתוח וקידום פרויקטים חינוכיים או חוגי העשרה עבור ילדינו”.

ראש עיריית אור עקיבא בפועל אלי אנקונינה, הגיב היום (חמישי, 18.5) במהלך ישיבת מועצת העיר שנערכה הערב על הפרסומים של שמאילוב ושל תושבים נוספים. לדברי אנקונינה, מדובר בפרסומים כוזבים שיש לדייקם באמצעות נתונים ויש להיזהר מפרסומים שקריים ופייק ניוז, שעלולים להתגבר בתקופת הבחירות.

בישיבה ציין אנקונינה כי “לאחר שבמשך שנים אור עקיבא הייתה גרעונית, הציבור שמע תמיד שאין כסף ואיך אי אפשר, הצלחתי להביא למעלה מ-10 מיליון שקלים תוספתיים מממשלת ישראל לטובת שיפור השירות לתושב והקמת מרכז שירות מתקדם, ולטובת פיתוח ארגוני והשקעה בעובדי העירייה, בפיתוחם האישי והמקצועי, בימי כיף, בסדנאות העצמה וקורסים”.

שמאילוב ואנקונינה בישיבות מועצת העיר, השבוע

אנקונינה הוסיף: “הכסף שגייסנו בעירייה, יועבר לטובת שלל נושאים אותם התחלתם להרגיש או שתרגישו כבר בקרוב: מענה בגביה, לטובת פתיחת בית יד לבנים שנחנך השבוע, לטובת הקמה וניהול מוסדות חינוך וציבור, לטובת שיפור תהליכי התכנון והאדריכלות העירונית, דיגיטציה של השירות, החלפת אתר האינטרנט לאתר מתקדם מסוגו, הקמת מערכת gis שתאפשר לכם התושבים לקבל שירות מבוסס מיקום, לטובת תכנון מהיר יותר של שטחי משחק, גינות כלבים, וקבלת תשתיות בשכונת אור ים.

“התחלתי בשנה האחרונה יחד עם סגני ארקדי גדילוב ויתר שותפיי, להעלות קומה תחומים שהוזנחו במשך שנים. לצערם של חלק מהאנשים, אנחנו מממשים בפועל את התוכניות שלהם, מה שגורם להם לנגח פוליטית את העירייה.
“חשוב לי לומר: אנחנו נמשיך לגייס כסף, להעצים את יכולת הביצוע של העירייה, לקדם פרויקטים, ובעיקר – להתאמץ כדי לגייס משאבים לטובת הציבור, שחש בשינוי בפועל.

“אחרים יכפישו, יגידו שדווקא עכשיו יש כסף כי בחירות בפתח, להם נענה תשובה אחת: אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לקדם את אור עקיבא, להוביל שינוי, לעשות טוב ולהראות שאפשר אחרת. במקום לנגח, בואו נאחד כוחות יחד כדי לקדם אל העיר שלנו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן