Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ה”טור דה פראנס” הישראלי – מגיע לאור עקיבא, בנימינה וחוף הכרמל

ה”טור דה פראנס” הישראלי – מגיע לאור עקיבא, בנימינה וחוף הכרמל

עשור לטור דה פרנס הישראלי: לראשונה יערך מקטע באורך 123 ק"מ עם 1850 מטר טיפוס | מרוץ "ברא אפיק ישראל" 2023 לזכר גיורא צחור ז"ל יוצא לדרך עם מעל 600 רוכבים שיעברו באתרים היסטוריים בחוף הכרמל

בסימן חגיגות עשור, יתקיים השנה מרוץ “ברא אפיק ישראל” 2023 לזכר גיורא צחור ז”ל עם מעל 600 רוכבים שיעברו באתרים היסטוריים בחוף הכרמל, בנימינה, אור עקיבא וקיסריה. זה יקרה בין התאריכים  11-14/10/23, יצולם וישודר בשידור חי בערוץ ספורט 5 בעברית ובאנגלית באתר, וברשת התחרות.

מדובר במרוץ טור אופני הרים זוגי המתפרש על פני ארבעה ימים המחולקים לסטייג’ (שלב) ראשון נגד השעון ועוד לשלושה סטייג’ים בזינוק המוני, שאורכם הוא כ-330 ק”מ בסך הכל וברמות קושי משתנות. המסלול השנה יתמקד באתרים המרהיבים חוף הכרמל, כאשר הרוכבים ירכבו בכל יום במסלולים שונים מכפרי התחרות במלון נחשולים ובכפר הנופש דור מהם יוזנקו הרוכבים בכל יום. הרכיבה תעבור בגנים הלאומיים קיסריה ותל דור, שמורות הטבע הבונים, נחל מערות, נחל תנינים ופארק הכרמל.

צילומים: באדיבות אפיק ישראל 2022

גם השנה יגיעו שורה של רוכבים מובילים בעולם. ביניהם:

·       Georg Egger אשר ניצח את התחרות ב2019 ,2018, 2021 ו- 2022, רוכב יחד עם Lukas Baum אלוף אירופה ועולם לשעבר בקטגוריית U19, שניהם מגרמניה. השנה Georg Egger  יהיה בין הרוכבים אשר מסיימים 5 פעמים את האירוע ויקבל את חולצת החמסה היוקרתית.

·       על הקו יעמדו לצידם כ-40 רוכבים מקצוענים ברמה גבוהה שינסו לקחת מהם את התואר, רוכבים מגרמניה, איטליה, צרפת, ספרד, שוויץ, אוסטריה קנדה ועוד.

·       בקטגוריית הנשים, יתחרו המנצחות של הקייפ אפיק 2023 מדרום אפריקה ונמיביה Kim le court מדרום אפריקה וVera looser מנמיביה אשר יאבקו על תואר המנצחות בנשים מול  זוג קנדיות  Montambault  Cindy ו-  Stel Jocelyn

·       נעמה נוימן אלופת ישראל תתחרה גם היא יחד עם חברתה לקבוצה – קבוצת נשים מקצוענית ראשונה שהקימו בעצמן  – קבוצת VISION

התחרות נתמכת על ידי קק”ל, משרד התיירות, מנהל הספורט, מועצה אזורית חוף הכרמל,  החברה לפיתוח קיסריה, מרכז הפועל, איגוד האופניים וגופים נוספים.

הרוכבים צפויים לעבור גם בבנימינה, כאשר תתקיים מסיבת עידוד בבית הכרם והרוכבים יעברו דרך כרמים, ובאור עקיבא לאורך כל רחוב ביאליק הצפוני והסמוך למחלף אור עקיבא, ביום רביעי, 11/10/23, בין השעות 09:00-13:00.

“ברא אפיק ישראל” בשיתוף “קרן קימת לישראל” הוא מרוץ האופניים הגדול במדינה שמתקיים זו השנה העשירית בכלל, והשנייה במועצה אזורית חוף הכרמל והאזור. המירוץ יוזנק ביום רביעי ה- 11 באוקטובר ויסתיים ביום שבת ה-14 באוקטובר בטקס חגיגי בכפר התחרות במלון נחשולים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן