Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מצטייני פיקוד לקראת עצמאות ה-74 לישראל: סגן ע’ מחדרה ורס”ר במיל’ רז תמיר מפרדס חנה-כרכור

מצטייני פיקוד לקראת עצמאות ה-74 לישראל: סגן ע’ מחדרה ורס”ר במיל’ רז תמיר מפרדס חנה-כרכור

רס״ר במיל׳ רז תמיר מפרדס חנה-כרכור נבחר למצטיין מפקד חטיבת בנימין וסגן ע', מפק"ץ מגמה קרבית בבה"ד 7 נבחר למצטיין אלוף אגף התקשוב וההגנה בסב"ר

גאוות מקומיות: לקראת יום העצמאות ה-74 לישראל ולרגל החגים, זכו שני חיילים מחדרה ופרדס חנה-כרכור כמצטיינים בצה”ל. מי שנבחר למצטיין מפקד חטיבת בנימין, הוא רס״ר במיל׳ רז תמיר מהמושבה. היום (שני, 25.4) התקיים טקס מצטייני מפקד חטיבת בנימין, בו העניק מפקד החטיבה, אלוף משנה אליאב אלבז, תעודות הצטיינות לרגל החגים. 

רס״ר רז קיבל את אות ההצטיינות בזכות עבודתו הקשה והמסורה. רז הוא לוחם בגדוד המילואים של חטמ״ר בנימין של גדוד 43, בן 37, מתגורר עם אשתו ושלושת ילדיהם בפרדס חנה כרכור ויהלומן במקצועו.

רס”ר את שירותו הצבאי התחיל רז במרץ 2004, כשהתגייס ליחידת דוכיפת. בהמשך יצא לקורס מפקדים, ושירת בתור מפקד כיתה וסמל מחלקה בפלוגה המבצעית של הגדוד. זמן קצר לפני שחרורו הוא בנה תפקיד ייחודי עם מפקד הפלוגה ומפקד הגדוד בזמנו, והיה קצין המבצעים הפלוגתי הראשון בגדוד כפיר. כיום משרת רז כלוחם בגדוד המילואים 43.

זוהי לא הפעם הראשונה שרז יקבל את התואר “מצטיין”. במהלך השנים רז היה מצטיין מפקד חטיבת כפיר ביום העצמאות, מצטיין מחזור גיוס דוכיפת, ובעבר אף קיבל תעודת הערכה על תפיסת מחבל עם מטעני צינור בדרכו לפיגוע באזור צומת עופרה. בנוסף כך, קיבל רז את התואר ‘מצטיין חטיבתי’ במהלך מבצע צוק איתן. במבצע רז חווה אירועים ששינו לו את תפיסת החיים ובימים האחרונים של המבצע גמלה בליבו ההחלטה להציע נישואין לבת זוגתו עדן. כאמור, יש להם שלוש בנות מקסימות והשנה יחגגו את יום הנישואין השמיני שלהם.

על אירוע מבצעי יוצא דופן נוסף שחווה בשירותו הסדיר הוא מספר: “השתתפתי במעצר של מחבל מתאבד יום לפני שתכוון לבצע את הפיגוע,. אני זוכר שמצאנו את חגורת הנפץ ומזוודת הכסף שהיו ברשותו. הרגשתי סיפוק מטורף, הבנתי שהצלתי חיים במבצע הזה”.

קבלת ההצטיינות מרגשת אותו מאוד, במיוחד מפני שאלו שנותיו האחרונות במילואים ובצבא. “כשאני מגיע לאימון או לתעסוקה מבצעית, הערכים שעומדים לנגד עיניי הם מקצועיות, רצינות, שליחות וחברות, שאותם אני משתדל ומתאמץ להשריש בפקודיי. מי שנותן מוטיבציה ודוחף אותי קדימה הם סגל המפקדים שמעליי ולצידי, שהפכו מזמן למשפחה.יחד, אנחנו דוחפים את הפלוגה קדימה ומגיעים לרמת מוכנות גבוהה, כשבסופו של דבר מטרת העל של כולנו היא להגיע הביתה בשלום תוך ביצוע המשימות על הצד הטוב ביותר.

רז מבקש להקדיש את פרס ההצטיינות  ליוס עמיחי ז״ל, שהיה מפקד מחלקה לצידו בפלוגה ונהרג לפני שלוש שנים בתאונת דרכים על ציר 60 בדרכו לעבודה. יוס השאיר אחריו אישה הרה ו- 2 בנות. ״הוא היה דוגמא ומופת מקצועיות וערכיות, היה ארץ ישראל היפה של דרך ארץ וחברות, וגרם לכל הסובבים שלו להפוך להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. אם יוס היה בחיים אני מאמין שהוא היה ראוי לפרס ההצטיינות הזה לא פחות, אם לא יותר ממני״.

את ההצטיינות קיבל רז בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה במהלך שירות מילואים משמעותי ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

מחדרה, זכה לקבל את אות ההצטיינות סגן ע’, בן 21, מפק”ץ מגמה קרבית בבה”ד 7 ומצטיין אלוף אגף התקשוב וההגנה בסב”ר. ע’ תמיד ידע שהוא רוצה לבצע תפקיד טכנולוגי והתכונן לכך עוד מהתיכון אבל הוא ידע שהוא רוצה לצאת לתפקיד לוחמה וכך הוא הגיע למסלול הקשר”ג.

במסלול הקשר”ג ע’ התמקצע בתפקיד ויצא קצונה, הוא כל כך נהנה בהכשרה מהתהליך שהוא עבר ומהחומר שלמד, שהוא נשאר בעצמו לפקד על מחזור הטירונים הבא אחריו.

לאחר הפיקוד בהכשרה יצא עמית לתפקיד סגן קשר”ג גדוד 890 בצנחנים אבל עולם ההדרכה בער בו. הוא חזר לבה”ד 7 כדי להיות מפקד צוות בהשלמת קשר”גים.

ע’ משתף: “אני מאמין שהדרך הכי טובה לבצע תפקיד היא להיות נאמן לפקודים שלך, כשאתה מתייחס אליהם בכבוד ומראה להם שאכפת לך אנשים אחרים רואים את זה מהצד וכולם לומדים מזה”.

// רס”ר רז תמיר מפרדס חנה-כרכור (למעלה) וסגן ע’ מחדרה. צילומים: דובר צה”ל

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן