Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרשת אייל גולן: הנפגעות שוקלות הגשת תביעה נגד הזמר ואביו; נאוה בוקר: “קשה עם מה שמייחסים לו”

חברת הכנסת לשעבר, החדרתית נאוה בוקר, אומרת בימים האחרונים כי הייתה שוקלת מחדש הענקת פרס הזמר העברי לאייל גולן בעקבות הפרסומים החדשים אודותיו, בין היתר בסרט שעשו ‘אורלי וגיא’. הסרט שודר בשבוע שעבר ועורר סערה – ולא מעט ביקורות.

כזכור, בשנת 2013 החלה חקירה משטרתית נגד גולן, אביו דני ביטון (תושב אור עקיבא באותם ימים) ואחרים, בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות.

לפי גרסת הזמר, הקטינה עמה היה במגע הציגה עצמה כבגירה, ומשנודע לו שהיא קטינה, פרש ממנה. לפי גולן, יתר הטענות הן עלילת שווא לאחר שארבע קטינות העידו עדות שקר בחקירתן. ואמנם, הנערות שהתייצבו במשטרה חזרו בהן מההאשמות כלפיו, ובפברואר 2014, הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק נגד אייל גולן מחמת חוסר ראיות.

כתב אישום הוגש נגד אביו של גולן, במסגרת הסדר טיעון, והוא הורשע בביצוע עבירות מין במעריצותיו של גולן, ונידון לשנתיים מאסר בפועל.

אייל גולן בהופעה. צילום: n100a, ויקיפדיה

לאחר תקופה ארוכה של שקט בנושא, נחשפו בסרט בשבוע שעבר עדויותיהן של הנערות המעורבות בפרשה לראשונה בצורה מפורטת. בהמשך התארחה נאווה בוקר באמצע השבוע שעבר בתוכניתה של סיון כהן ב-103FM, ואמרה כי “אני לא הסנגורית שלו ומאוד קשה לי עם מה שמייחסים לו. בהנחה שהן דוברות אמת זה מבחיל ולא מוסרי”.

בוקר אמרה בתוכנית הרדיו: “אני רוצה להבהיר: אות ההוקרה שהוענק לאייל גולן הוענק על תרומתו לזמר העברי בלבד. אנחנו לא בחנו את הרמה המוסרית. אנחנו לא מעניקים את הפרס על תרומתו לנשים בישראל.

צילום מסך: מהפייסבוק

“אני לא חוקרת משטרה, מעשיו נבדקו על ידי החוק והתיק שלו נסגר. מאוד קשה לי עם מה שמייחסים לו. בהנחה שהן דוברות אמת זה מבחיל ולא מוסרי. קשה לי לראות את זה”.

ובינתיים באתר ‘המקום הכי חם בגהינום’ פורסם כי שלושת העדות מהסרט על גולן מתכננות להגיש נגדו תביעה אזרחית.

באתר נכתב כי שלוש הבנות” שוקלות להגיש תביעת נזיקין בהיקף של מיליוני שקלים נגד גולן, אביו וייתכן גם נגד מעורבים נוספים בפרשה. השלוש שכרו באחרונה עורכת הדין… כדי שתייצג אותן”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן