Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

על אף חוסר הוודאות: הפועל חיפה הודיעה על התחלת מכירת המנויים לעונת 20/21

הקבוצה הודיעה כי המנוי תקף בהתאם להנחיות משרד הבריאות והוסיפה כוכבית נוספת || ובינתיים: ספורט1 דרג את השוערים הטובים בארץ
כשמגיפת הקורונה בישראל עדיין כאן ובעוצמה גבוהה, הוציאה היום (ה’) הפועל חיפה הודעה בדבר התחלת מכירת המנויים לעונה הבאה בליגת העל – 2020/21. מנוסח ההודעה עולה כי המנוי ישמש את רוכשו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ובמידה והקהל לא יורשה לחזור למגרשים, הכסף לא יוחזר לאוהדים וייחשב כתרומה.
במועדון כתבו בהודעה שהוציאו כי “דווקא עכשיו, בימים מורכבים אלה אנו צריכים את התגייסותכם והירתמותכם למען הצלחת המועדון.  הצטרפו אלינו ורכשו מנוי לעונת 2020/2021”. בין הטבות לרוכשי המנויים -7 כרטיסים במתנה למחדשי מנויים, 3 כרטיסים במתנה לרוכשי מנוי חדש (כרטיסי המתנה למשחקים שיוגדרו ע”י המועדון), מסיכה ממותגת לכל רוכש מנוי (אלף מנויים ראשונים),  קדימות למשחקים עם מגבלת קהל (בהתאם להנחיות משרד הבריאות) והשתתפות במפגשים ומפגשי זום עם שחקני ונציגי הקבוצה.
במועדון הדגישו כי הכניסה למשחקים מותנית באישור משרד הבריאות והרשויות, ו”במידה והמשחקים יתקיימו ללא קהל, ע”פ הוראת הרשויות, רכישת המנוי תהווה תרומה למועדון”.
בין לבין, האתר ספורט1 דירג היום את השוערים הכי טובים בליגת העל. את המקום הראשון קטף שוערה לשעבר של הפועל חיפה – ארנסטס שטקוס, ואילו שוערה הנוכחי – יסמין בוריץ’, קטף את המקום ה-6 מבין שוערי הליגה.
לאתר הבית של הלייב – הקליקו >>   http://bit.ly/31fOxRQ
באתר כתבו על בוריץ’ כך: “הבוסני של הפועל חיפה הוא בסך הכל רכש טוב שעשתה בקיץ הקודם הקבוצה מהכרמל. הוא הגיע למועדון אחרי לא פחות מ-10 שנים בלך פוזנן הפולנית, בה לרוב שימש כשוער שני, אך רשם גם שתי עונות כשוער הבכיר. בגיל 33 הוא נראה כמו אחד הטובים בליגה והוא יישאר לעונה נוספת תחת חיים סילבס”.

הדירוג המלא על פי ספורט1:
  1. ארנסטס שטקוס (הפועל ב”ש)
  2. איתמר ניצן (בית”ר ירושלים)
  3. ג’וש כהן (מכבי חיפה)
  4. דניאל טננבאום (מכבי ת”א)
  5. אמיליו זובאס (בני יהודה)
  6. יסמין בוריץ’ (הפועל חיפה)
  7. רועי משפתי (מ.ס.אשדוד)
  8. אריק ינקו (הפועל ת”א)
  9. אוהד לויטה (הפועל ב”ש)
  10. איתמר ישראלי (הפועל כפ”ס)
  11.  דני עמוס (מכבי נתניה)
  12. יואב ג’ראפי (הפועל ת”א)
  13. עומרי גלזר (נס ציונה)
  14. דזיוגז ברטקוס (קריית שמונה)
  15. אסף צור (רעננה)
  16. אוסטין אג’ידה (חדרה)
לכתבה המלאה בספורט 1
עדכון ראשון: 9.7.20, 14:30

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן