|בחירות באור עקיבא| שיר הבחירות של תושבות העיר: "מי יבנה את הבריכה?"



בבחירות הקודמות היא היוותה את אחד הנושאים המרכזיים עליהם דיברו המועמדים לראשות העיר באור עקיבא: הבריכה העירונית. בבחירות הקרובות היא נדחקה קצת הצדה לטובת פינוי-בינוי שז"ר, מצב השכונות הוותיקות ותחום הזוגות הצעירים. 

ספיר ומור תורג'מן, אחיות צעירות תושבות העיר, פרסמו במוצאי שבת שיר חדש שכתבה ספיר המעלה את תהיותיה של מור בנוגע לבריכה העירונית שטרם נבנתה, גם 5 שנים לאחר הבחירות הקודמות בהן הובטח כי ייבנו בשנים אלה.

"הסתכלתי על מור מהצד, יש לה ניסיון חיים מיוחד. ועכשיו כשיש לפנינו בחירות, היא החליטה לעשות מחקר שיעלה מחשבות ותובנות", כתבה ספיר. "הסתכלה בפליירים ומכתבים הנשלחים, ומה כל מועמד מציע ומה נעשים גם כל השנים. ברצינות אמתית היא שוקלת מה לבחור. אז חבר'ה תעזרו למור. ובין כל זה עלה עוד משהו קטן, דבר שלא דובר, לא דובר. הכל נחתם בראש השנה – אך האם דבר זה אושר?

שלט הבריכה העירונית בסמוך לאצטדיון הכדורגל העירוני באור עקיבא

"הכל בידי שמיים וראשי העיר עושים נכבדות, אך על הדבר שהיא רוצה, כתבתי חמשיר ארוך ארוך בשמה. לפניי מעטפה עומדת ואשים בה את פתקיי כגברת נכבדת. מעשה פשוט וקל. אך מאחוריו עומדת מחשבה הרת משקל. כאחת שלא נמצאת בפוליטיקה חדשים לבקרים, יצאתי לערוך כמה סקרים ומחקרים: מה ההוא אומר? ומה ההוא מבטיח? מי מדבר טוב? ומי רק מבטיח? מי רוצה ופועל בפרספקטיבה אמתית? מי את העיר רוצה למנף באמת בצורה משמעותית?! מי יודע לעבוד בשקט, מעומק, ולהוציא באור לעולם? מי עושה בחישוב, אך לטובת כולם?! נשארתי עומדת ותמהה, מי רוצה לעשות טוב ולא רק חושב על מעמדו בעירייה? ובאמת כולם רוצים טוב אך צריך עדיין לחשוב.

"באמת ראויים המתמודדים. אין מה לומר. אך בין כל הענפים שבהם עוסקים, צריך לפתוח פה נושא שנעלם למרחקים! גדלתי פה בעיר ומגיל קטן, נתנו לנו את הכי טוב כדי להיות טובים בעולם. בית ספר וחברות, חוגים תנועות נוער הדרכה ופעילויות. מגיל קטן בענפים- ספורט, בלט, פסנתר, וכיופים, התעמלויות אמנותיות. ציור ויצירות ועוד שלל דברים וחוויות. יצאנו מהעיר, למדנו לימודים אקדמיים ועוד כל החיים לומדים. ורוצים להשיב טוב לעיר וגם לבחור אנשים טובים ונכבדים!

"על הכל ראשי העיר דיברו, אך את החשובה הסתירו מכל! את החשובה ביותר לעירנו שיכולה לתרום יום-יום וגם בחופש הגדול! פלאים היא תחולל בכל התחומים! ותענה על כל בעיה ומכשולים! נכון, לא אשוח אתכם על עוד נושאים כמו תעסוקה, דיור קודש ,חול ופעילויות לילדים. כל מטרתי היא שאלה אחת . האם מישהו יוכל לעמוד ולומר שגם אם הדבר לא יקרה מחר, גם אם לא בקדנציה הזאת, האם מישהו יקום ויאמר שדבר כזה יכול לקרות?

"על מה אני מדברת?! תנחשו. היקרה מכל, אם לדעת תרצו או תבקשו. על האחת המיוחלת שתשפיע על הבחירות, על – האם תהיה פה בריכה בשנים הבאות?! נכון, זה לא בראש מעיינינו. ויש גם נושאים חשובים וגורליים עוד לפנינו. יש מערך שלם שצריך בו לטפל. שיקום, פינוי, בינוי, שינוי, דיון, תכנון, גינון, קודש וחול, מדרשות ושיעורי מחול. אישור תקציבים, מקומות פנאי לילדים החביבים. סיירות הורים, סיירות חיילים, אחוזי הגיוס ולימוד התורה בכוללים. בורות ומדרכות עקומות, עץ שצריך לגזום ברחוב הראשי ובית ספר חדש על שם רש"י.

"זה נכון. לכל אחד יש סדר עדיפויות. וראש עיר חכם, ידע איך לפעול ולתכנן את התכניות. אז הכניסו נא לשיקול את החשובה מכל, את הבריכה שתביא ברכה, יש כל כך הרבה נושאים אך אי אפשר להתעלם. מקווים שעד שהיא תיבנה, אנחנו מהעולם כבר לא ניעלם. תחשבו על זה כך- אדם קם בבוקרו של יום. ובתכלס רוצה לחיות את החלום. עובד ועומל באהבה עצומה. אבל החשובה ביותר – השחייה הראשונה!

"להיכנס למים מלאים בברכה, שעוזרים לכושר ,לגוף ,לנשמה ולשמחה. אז אנא מכם. אמנם הפעם דיברנו רק על זאת, אך תנו לי רעיון מי את הדבר יוכל לעשות? למי נצביע הבחירות הללו? ומה אתם ממליצים? אנא חזקו את כוחנו בכל המאמצים! עוד תהיה לנו בריכה , ולכל המליצים- היא תהיה עם שעות נפרדות ושעות בוקר לכל החרוצים! אמן ואמן! חזקים וברוכים! בחירות טובות לכולנו. אז גם שיש בריכות בבית, אנא עזרו לטובת הכלל, חזקו ואמצו את זה המפעל.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן