Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סערה בקיסריה וחוף הכרמל: חוברות בנושא הבחירות הופצו – והועלמו

סערה בקיסריה וחוף הכרמל: חוברות בנושא הבחירות הופצו – והועלמו



בחירות למועצה האזורית חוף הכרמל אמורות לשדר פסטוראליות כפרית ביישובי וקיבוצי המועצה בין עתלית לקיסריה ושדות ים. המועמדים לראשות המועצה הם שניים: אסיף איזק ורותם שטיינר-יוסף. אלא שבימים האחרונים, רגע לפני ה-30.10.18 ופתיחת הקלפיות הרוחות בשטחי המועצה סוערות. הסיבה: מוסף בחירות מיוחד שהופץ ביום שישי האחרון ביישובי המועצה. 

את המוסף הוציאה לאור מירי רווה, הבעלים והעורכת של “חדשות קיסריה” וקבוצת מגזינים היוצאת בחוף הכרמל – שהפיקה עד לאחרונה את גיליונות “חופהכרמל” של המועצה האזורית.

רווה פרסמה ביום שישי האחרון כי חלק מהחוברות “הועלמו ונגנבו”, בין היתר, ממרכז קיסריה. “הבחירות למועצה האזורית חוף הכרמל מוציאות את הרע והרוע מהאדם”, כתבה רווה. “היום, יום שישי ה-26.10.18 פרסמנו מוסף בחירות של כל המתמודדים למועצה: לראשות ולמליאה. למיטב ידיעתי, הנגשת המתמודדים לידיעת הציבור בחוברת אינפורמטיבית מהודרת היא צעד חברתי/ אזרחי חסר תקדים. שמה של החוברת: חופהכרמל בחירות 2018.

שער החוברת שבמחלוקת שהופצה ביום שישי האחרון

“למרבה הפליאה הבוקר התחיל בקבלת מכתב התראה לפני נקיטת הליכים מהמועצה האזורית חוף הכרמל שטוענת כי המוסף מזוהה איתה. תרגיעו מנהלי המועצה: זה לא אתם! אין לכם שום קשר להחלטה שלי שכדאי שהציבור יידע במי הוא בוחר, לפחות שיראה את הפנים של המתמודד. אתם לא עזרתם לי בשום צורה ואופן להגיע לרשימה מסודרת של המתמודדים וגם משרד הפנים מילא פיו מים (היעילות של הפקידים זועקת לשמים). באמצעות טלפונים רבים ושאלות למזכירויות היישובים ולחברים שלנו במושבים ובקיבוצים הגענו לכמה שיותר מתמודדים. והציבור מודה לנו על כך. לא תאמינו כמה קשה לקבל רשימה של כל המתמודדים שנרשמו במשרד הפנים! כולם מאוד מאוד עסוקים באני לא יודעת מה…

רווה הוסיפה כי “בכל מקרה לאחר שהקדשנו לזה ימים כלילות, חקרנו, התקשרנו, תזכרנו ואפילו נידנדנו – הוציא צוות חדשות קיסריה חוברת אינפורמטיבית ראשונה במעלה לשרות הבוחר. הפצנו אותה בכל היישובים מקיסריה ושדות ים ועד עתלית, אבל אז ראו זה פלא מישהו מהמתמודדים נעלב על איזה ציטוט זניח שלו בתוכן העניינים והגהנום פרץ. פנו למועצה, זו התנערה מהגיליון והוכיחה את זה על ידי כך ששלחה מכתב מאיים לפני נקיטת הליכים ושיא השיאים: מישהו גנב את כל העותקים משני מרכזים בקיסריה: בשכונת הגולף ובשכונה 3. אז גנב יקר, בוודאי לא תשמח לדעת שקיסריה מרושתת במצלמות. את התיעוד יש בכוונתי להביא לידי משטרת ישראל, שכן העלמת/זריקת עיתונים/חוברות זו עבירה פלילית.  יש דברים שאי אפשר לעבור עליהם בשתיקה, וזה אחד מהם”.

במועצה מיהרו להתנער מהחוברת ופרסמו תגובה: “מגזין חופהכרמל בנושא בחירות שהופץ היום לישובי המועצה נעשה ללא הסכמת המועצה על דעת עורכת העיתון מירי רווה ולאחר סיום חוזה ההתקשרות בין המועצה לעורכת העיתון. המועצה איננה נוטלת חלק בתעמולת בחירות ואינה מקדמת מועמד כזה או אחר.  אנו מתנצלים בפני התושבים והמועמדים אם השתמע מן העיתון אחרת. בכוונת המועצה לפעול משפטית נגד עורכת העיתון על מנת שמקרים אלו לא ישנו”.

במקביל, פנתה היועצת המשפטית של המועצה לרווה ודרשה להפסיק את הפצת החוברת ולאסוף את החוברות הקיימות. אחת הטענות המרכזיות שהפנו תושבים נגד החוברת היתה ציטוט שיוחס למועמדת לראשות המועצה, רותם שטיינר יוסף, כאשר בתוכן העניינים נכתב “אני לא בנויה להנהגה!”. רווה התייחסה לטענות וכתבה כי “שני המועמדים רותם שטיינר-יוסף ואסיף איזק [הסמיכו את ידי המערכת להביא תמצית מהאג׳נדה שלהם. כך בדיוק עשינו. אסיף לא ביקש לראות הגהה, רותם כן. רותם עברה על החומר, ביצעה את התיקונים שלה ואישרה את הכתבה. בתוכן העניינים הבאנו ציטוט מהכותרת של המאמר שלהם. הכותרת של רותם לא מוצאת חן בעיניה – אני מכבדת את זה. אבל מכאן ועד להאשמות חסרות שחר, העלבות, קידום אינטרסים… חברים זו התנהגות לא ראויה, לא מכבדת ועוד שלושה ימים אני בטוחה שלא יהיה נעים להסתכל על כל התכתובות האלה ותאוריות הקונספירציה. אני שוב חוזרת ואומרת: אני מאחלת בהצלחה לכל המתמודדים, מאחלת לחוף הכרמל 5 שנים טובות. בוא לא נשכח שכולנו בני אדם וככאלו כדאי שנשמור על צלם אנוש”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן