Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אלדד בר כוכבא הודיע: אתמודד לראשות מועצת פרדס חנה כרכור 2023

אלדד בר כוכבא הודיע: אתמודד לראשות מועצת פרדס חנה כרכור 2023

בר כוכבא הוא ראש מועצת פרדס חנה כרכור לשעבר * כחלק מהצהרת הכוונות שלו הוא שכר את שירותיו של היועץ האסטרטגי הבכיר יורם אבן צור

מערכת הבחירות בפרדס חנה-כרכור מתחממת: ראש המועצה לשעבר עו”ד דר’ אלדד בר כוכבא, הודיע כי יתמודד לראשות המועצה. 
“אני מתכוון להתמודד בבחירות אוקטובר 2023 כדי להמשיך להוביל את מה שנקטע אז בנסיבות לא קרויות”, אמר השבוע בר כוכבא. “לצערי הלך לעולמו שותפי לדרך חברי וידידי ראש המועצה שכיהן כ-2 עשורים, חיים געש ז”ל. זה הזמן להפשיל שרוולים ולבצע המלאכה הכבירה להחזיר את פרדס חנה כרכור למקום יציב ושפוי.

ב-2017 בחרה מועצת פרדס חנה כרכור בבר כוכבא כראש המועצה.
בחירת ראש  מועצה מבין חבריה התבצעה על רקע התפטרותו בנסיבות בריאותיות של ראש המועצה היוצא, חיים געש ז”ל.
הבחירה נערכה בהתאם להוראות החוק ולהנחיות משרד הפנים , וזאת עד למועד הבחירות המוניציפליות בכלל הרשויות בישראל, שהתקיימו ב- 31.10.18 או אז ד”ר עו”ד, אלדד בר כוכבא, נבחר ברוב של 12 חברים, והיה אחד משלושה חברי מועצה שהציעו מועמדותם לתפקיד.
בר כוכבא, כיהן בעבר גם כסגן ומ”מ ראש המועצה, יו”ר הועדה לתכנון ובנייה וכמ”מ בפועל בעת היעדרותו של ראש המועצה היוצא, בשל חופשת מחלתו.

בר כוכבא הוסיף: “עברו 5 שנים של חוסר יציבות ובהירות ללא מנהיגות רצינית ובטוחה. המועצה היא הבית של כולנו ואני מחויב להובלת הישוב ולשמירה על טובת הישוב ועל טובת התושבים . אני רואה במשימה זו שליחות אישית למען ציבור תושבי פרדס חנה כרכור, שליחות המהווה המשך ישיר לפעילותי הציבורית עד כה למען הישוב. אני מביא עימי, ניסיון רב, קשר אמיץ ואמין עם תושבי פרדס חנה כרכור ומנהיגות מוכחת”.

בין היתר, צירף השבוע בר כוכבא לכוחותיו את איש התקשורת והיועץ האסטרטגי יורם אבן צור שינהל את הקמפיין. אבן צור, מהיועצים המוערכים באזור הצפון ונחשב ליועץ בכיר אסטרטגי תקשורתי , בעל משרד יח”צ, דוברות וייעוץ תקשורת, ניהל קמפיינים פוליטיים בבחירות המוניציפליות ברחבי הארץ לראשי רשויות נבחרים שונים המכהנים מספר קדנציות ביניהם, ראש העיר קריית שמונה לשעבר, ניסים מלכה, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון המכהן , בני בן מובחר ומלווה אותו 4 קמפיינים , ראש המועצה המקומית המכהן, יסוד המעלה, אילן אור, סיעת “דרך חדשה” בראשות עו”ד אופיר יחזקאלי ועוד.

היועץ האסטרטגי יורם אבן צור | צילומים: פרטי, יח”צ

בסה”כ ניצח כ-15 קמפיינים לרשויות. בבחירות לרשויות ב 2018 ניצח ב 3 רשויות שונות עם מועמדים שונים והוכתר כמנצח הגדול של הבחירות. גם השתתף בקמפיין של משה כחלון בזמן שהביא 11 מנדטים לכנסת ה- 20. אבן צור התחיל את דרכו בגיל 23 כשהיה דוברו של ראש העיר המיתולוגי של קריית שמונה פרוספר אזרן ודובר העירייה מספר שנים. בנוסף משרדו של אבן צור נותן כיום שירותי דוברות לתאגידים שונים בתחום המוניצפלי, תעשייה, תאגידי המים ועוד.

בר כוכבא הוסיף וציין כי הוא עומד בראש רשימה עצמאית ללא מימון או תמיכה ממפלגה כלשהיא. מלווה אותו רעייתו קלרה ( רו”ח) שרואה בפעילותו הציבורית שליחות מהמעלה הראשונה. השניים הקימו לפני שנים רשימה עצמאית אותה הם מממנים מהון עצמי שלהם ובתוספת תקציב מימון סיעות . “אלדד ורעייתו קלרה רואים בהקמת הרשימה העצמאית שתשמש גשר בין חלקי היישוב בשוני התרבותי והחברתי ובין דתיים חילוניים”, נמסר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן