Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בלי אוטו: מעבר כלי רכב לחופי הים הפתוחים בחוף הכרמל נחסם

בלי אוטו: מעבר כלי רכב לחופי הים הפתוחים בחוף הכרמל נחסם

צילום: רשות מקרקעי ישראל

מעבר כלי רכב לחופי הים הפתוחים בחלק שבין נווה ים לשמורת הבונים נחסם בתחילת יולי על ידי מפקחי רשות מקרקעי ישראל בשיתוף ואישור המועצה האזורית חוף הכרמל ורשות הטבע והגנים.

 

מפקחי רשות מקרקעי ישראל, פועלים לחסימת המעבר ששימש כלי רכב מסוג 4 4xוכלי רכב נוספים לחופי הים הפתוחים באזור המועצה האזורית חוף כרמל, בחלק שבין נווה ים לשמורת הטבע חוף הבונים. נסיעת כלי רכב על חופי הים היא אסורה עפ”י חוק, מעבר להיותה מטרד לנופשים במקום, פגיעה בנוף, גורם לרעש וזיהום אויר מדובר גם בסיכון של ממש לדריסה של השוהים בחוף, לכך נוספים מקרים בהם נופשים מגיעים עם רכבם לחוף ופורקים ציוד רב ומקימים אוהלים ענקיים לשהייה ארוכת טווח, אשר אסורה אף היא בחופי הים הפתוחים.

מרבית השטחים ששימשו כלי רכב למעבר בלתי חוקי לחופי הים הפתוחים על האדמות הציבוריות לאורך של כ-3.5 ק”מ במועצה האזורית חוף כרמל, נחסמו בפעילות של מפקחי רשות מקרקעי ישראל ממרחב השמירה חיפה, אשר הציבו במקום סוללות עפר ומחסומים.

הפעילות מבוצעת בכדי למנוע מעבר של כלי רכב לחופי הים הפתוחים. המפקחים חסמו בעזרת ציוד מכני והנדסי את דרכי הגישה לחופים באמצעות מחסומי ברזל וסוללות עפר.  בימים הקרובים העבודות במקום צפויות להסתיים, אז יוצבו שלטי אזהרה הן של רשות מקרקעי ישראל והן של המועצה האזורית חוף כרמל המבהירים כי מסיגי גבול ייענשו.

כאמור, נסיעת כלי רכב בחופי הים אסורה עפ”י החוק. פעמים רבות אותם נהגים נוהגים תוך כדי זלזול בוטה בערכי טבע והנוף, יוצרים גם מטרד של רעש וזיהום סביבתי, וגם עלולים לסכן את שלומם של הנופשים במקום, לכך מצטרפים מקרים בהם אנשים מגיעים לחופים ופורקים בהם ציוד רב לשהייה ארוכת טווח, אשר היא אסורה בחופי הים, תופסים שטחי חוף ניכרים על חשבון הציבור, יוצרים מפגעים ומותירים פסולת רבה בחוף.

כנקיטת פעולה למניעת מעבר כלי רכב לחופים באזור למען ציבור הרוחצים והמבלים בחוף הים, החליטו גורמי האכיפה, לחסום את כל דרכי הגישה המאפשרות לכלי רכב להגיע לשטחי החוף בחלק שבין נווה ים לשמורת הטבע חוף הבונים.

“נסיעת ג’יפים וכלי רכב עם הנעה4 4 X בחופי הים הפתוחים, אינה חוקית ומהווה עבירה פלילית ופגיעה הן ברוחצים והנופשים בחוף והן בנופי ארצנו. אנו פועלים לעצור את מעבר כלי הרכב במקום בכדי לאפשר לעונת הרחצה להתנהל כסדרה. אנו קוראים לציבור להישמע להוראות השילוט של הרשות ושל המועצה האזורית חוף כרמל. מפקחי רשות מקרקעי ישראל ימשיכו בפעילות אכיפה בלתי מתפשרת ובהגנה על האדמות הציבוריות במטרה לאפשר לקהל הרחב להנות מחופי הים הפתוחים.” אומר מזייד פארס, מנהל מרחב השמירה חיפה ברשות מקרקעי ישראל.

[blog_news title=”חם באתר” style=”” count=”5″ category=”קראו-עוד” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן