Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פתחו ת’הודעה: שירות חדש במועצה בבנימינה – עדכוני וואטסאפ

במסגרת חיזוק הקשר עם התושב יכנס השבוע שירות חדש לתושבים במועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה – קבלת הודעות אודות הנעשה במועצה, עדכונים על אירועים ואף הודעות ביטחון במידת הצורך באמצעות הודעת וואטסאפ.

“למועצה יש כיום מגוון רחב של פלטפורמות להעברת מידע לתושב. שירות מותאם נוסף זה נועד לשמש ערוץ דינמי וצעיר נוסף לתקשורת קלה ויעילה אל מול התושבים” הסביר ראש המועצה איתי ויסברג.

בשבוע האחרון החלה ההרשמה לשירות קבלת הודעות ועדכונים באמצעות הודעות וואטסאפ. מדובר במערכת שלא תחליף את שירותי מוקד 106 אלא תהווה כלי נוסף להעברת מידע באופן ישיר לתושבים. חשוב להדגיש כי ההרשמה למערכת מחייבת הזנת פרטים עדכנים הכוללים שם וכתובת מגורים על מנת לייעל את שליחת ההודעות. בנוסף לא ניתן יהיה לשלוח הודעות אל מספר הוואטסאפ מאחר ומדובר במערכת חד כיוונית. פניות תושבים יתקבלו ויטופלו כרגיל באמצעות מוקד 106 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

כיום מפעילה המועצה אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק פעיל, שירותי עדכון באמצעות דיוור אלקטרוני כל שבועיים, פרסומים בעיתונות המקומית ובאמצעות פלריגים ובמידת הצורך גם שירות שליחת מסרונים לטלפונים. בנוסף מתקיימות מידי שבוע פגישות תושבים במשרד ראש המועצה איתי ויסברג. ויסברג הוסיף והסביר: “בנוסף לכל השירותים הללו, לאחרונה התחלנו לקיים מפגשי מטה המועצה עם תושבים באזורים שונים במועצה, בהם מגיע המטה המקצועי ואנוכי להציג עדכונים הנוגעים לאיזור ולענות לשאלות התושבים. פגישות אלו יערכו אחת לרבעון , בכל פעם באיזור אחר ברחבי המושבות.

יחד עם זאת, מבדיקה שערכנו עולה כי לאנשים נוח להתעדכן באמצעות הודעות שמגיעות ישירות לניידים שלהם ועל כן הקמנו את השירות הזה. אני מזמין את כולם להצטרף”.

בימים אלו נשלחות הודעות רישום למערכת לתושבים ונבנה מאגר הנתונים, נדגיש כי מדובר בשירות הניתן רק למי שמבקש להצטרף אליו. ההודעות ישלחו בהמשך בצורה מבוקרת על מנת לא להעמיס על הנמענים.

[blog_news title=”חם באתר” style=”” count=”5″ category=”קראו-עוד” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן