Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO
בית ספר ניל”י זכרון יעקב. צילום: מתוך אתר בית הספר

משנת הלימודים הבאה (תש”פ) יוקם בבית ספר ניל”י אתר מורשת בשם “מוזאוניל”י”.

בבית הספר יוקדש חדר, יוקמו מרחבים נוספים ואף מסדרונות בית הספר ידמו מוזיאון למורשת זכרון יעקב, מחתרת ניל”י ובית ספר ניל”י עצמו. היצירות אשר יוצגו במרחבי בית הספר יהיו יצירות אומנות ויצירות אקדמיות, תוצרי עבודת המחקר של התלמידים עצמם.

מנהלת בית הספר ניל”י, רחלי מאירי, סיפרה על המיזם ואמרה כי: ” במהלך השנה האחרונה, קיימנו תהליך משמעותי בתוך בית הספר. צוות ביה”ס צלח לא מעט מהמורות שסייעו לנו לחדד את הצורך ולנסח חלום. הקשר החיובי עם ההורים היום והשותפות עם קהיליית זכרון יעקב, והמקום של בית הספר בהיסטוריה של המושבה – כל אלה מהווים היום קרקע פורייה להסרת המחיצות בין העולמות השונים, שדרכם יוכלו ילדים לא רק לצבור ידע, ולחוות חווית למידה ייחודית, אלא להפוך לבוגרים איכותיים, ערכיים, אכפתיים ומשפיעים יותר”.

בית ספר ניל”י, הוא בן 136 שנים והינו בית הספר הראשון בזכרון יעקב. ותיקי המושבה כולם הם בוגרי בית ספר ניל”י ועל קירות בית הספר כבר מתנוססים מיצגים היסטוריים, הרי הם תמונות המחזור מרגע הקמתו ועד היום.

ראש המועצה, זיו דשא, בירך על המיזם ואמר כי: “המיזם הזה יצור חווית למידה אחרת ואולי אף יעילה עבור התלמידים, תחבר אותם עם המורשת שלהם כישראלים וכזכרונים, ותעניק ערכים ייחודיים ששיטת למידה פרונטלית ושגרתית לא מעניקה”.

המיזם הינו תוצר של השתתפות מנהלת בית הספר בתוכנית “מפרש” – תוכנית הכשרה מקצועית, המקנה ידע והסמכה לתפקיד של מחולל יזמות במסגרות חינוך. התוכנית משלבת בין ידע מחקרי לתפיסות ופרקטיקות מהניסיון המצטבר של מנהלים, צוותים וגורמי חינוך נוספים ומיועדת לאנשי חינוך המעוניינים לפתח התמחות מקצועית שיכולה להיות לעזר בתוך בית הספר בו הם עובדים.

מנהלת מח. החינוך, ד”ר מרים פאנויאן מציינת כי: “שלובה של רחלי בתוכנית מפרש אפשרה גם לרחלי וגם לבית ספר ניל”י לממש הלכה למעשה את החיבורים בין עבר – הווה ושמירה על ערכים לצורך הבניית העתיד. אני מודה לרחלי על ההזדמנות הנפלאה לבית ספר ניל”י ולקהילה”.

כניסת בית ספר ניל”י לתוכנית “מפרש” היוותה הזדמנות ליצירת שינוי משמעותי, שבמרכזו עומד הצורך ברווחת התלמידים והמורים דרך טיוב הקשרים עם ההורים והקהילה. באמצעות התכנית, הצוות החינוכי בבית הספר רוכש ידע ומקבל ליווי בהקמת המיזם.

בית ספר ניל”י אף יצא בקריאה לכל תושבי המושבה להיות שותפים במיזם באמצעות תרומה של תמונות, פריטים וזכרונות מילדותם בזכרון יעקב.

[blog_news title=”חם באתר” style=”” count=”5″ category=”קראו-עוד” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

דילוג לתוכן