Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“סילבס כבר לא מפחד”: ניר בר מסכם את הניצחון של הפועל חיפה על אשדוד

סיכום משחק הנצחון על אשדוד (1-0) / ניר בר
1. נבחרת ישראל של סילבס שוב הוכיחה כי היא לא פחות טובה מכל קבוצת זרים איכותית אחרת – ואשדוד בהחלט איכותית ומסוכנת.
******
2. מערך: נוכח העדרם של חלוצים טבעיים ומכיוון שבן-בסט עדיין לא בכושר משחק, סילבס בחר להתאים את המערך להעדר חלוצים ושינה אותו למעין יהלום, כשברסקי בשפיץ האחורי, סרדל מימין ואראל משמאל ובשפיץ הקדמי פדידה כמעין חלוץ מזויף. בחלק העליון הוצבו ממן מימין ונס משמאל בעמדות גבוהות אך בצד ולא בעמדת החלוץ. מערך זה, לא התמודד במחצית הראשונה באופן מיטבי עם התקפות אשדוד, גם במצב שבו היהלום התכווץ לשלישייה אחורית נוכח החופש שנוצר בקישור האחורי של אשדוד וטוב עשה סילבס ששינה אותו ועבר לשחק עם 2 קשרים אחוריים. למעשה, הוספת שחקן קישור חיפאי לעמדה גבוה יותר דווקא הצליחה לאזן את היתרון של אשדוד מאותה עמדה ולהפחית את התקפות אשדוד.
******
3. לחץ גבוה: לאחר מעבר לרביעייה קדמית במקום שלישייה קדמית, במחצית השניה, משחק ההגנה של חיפה דווקא השתפר ובכל הפעמים שחיפה יצאה ללחץ גבוה עם ארבעה שחקנים – היא זכתה בכדור. נקווה לראות זאת הרבה יותר כבר במשחק הקרוב.
******
4. סרדל: משחק שלישי ברציפות שהוא לא במיטבו, רך מאוד, לא מספיק מעורב ולא מספיק אגרסיבי כפי שהוא היה רוצה להיות. ייתכן והפציעה שהוציאה אותו בדקה ה-17 הינה ההסבר לכך ונקווה שיזכה למנוחה ארוכה, גם על חשבון המשחקים הקרובים, כדי שיוכל לחזור ליכולתו הטובה. יש פער של ממש בין סרדל עם פציעה או רגישות לפציעה לבין סרדל בכושר מלא.
******
5. ממן: שוב מוכיח כמה הוא חשוב במערך של סילבס ושוב הוא מסיים משחק עם לפחות 2 מסירות מפתח. צריך עדיין לשפר את האגרסיביות שלו.
******
6. ברסקי: (גם) המצטיין. לא מפסיק לרוץ, החזיק לבדו בחלק מהמשחק את הקישור האחורי. 10 חילוצי כדור, ניצח ברוב המאבקים, 3 איומים ושער במאני-טיים. מה עוד תבקשי מאיתנו מכורה ואין עדיין? שימו לב בהילוך החוזר של הגול, כיצד ברסקי ממש “מנחש” שהכדור יפול לו לרגליים כמה פעמים באותו מהלך ובכל פעם הוא מכין את הגוף לבעיטה. יופי של עירנות, יופי של ניחוש ויופי של טכניקה בבעיטה.
******
7. קדוש: משחק זה הינו דוגמה נהדרת מדוע בחירה של שחקן מצטיין אחד בלבד היא שגויה וצריכה להשתנות ואין ספק שגם קדוש הצטיין לא פחות. קדוש, שוב, “אשם” על איסוף 3 נקודות מהמשחק עם כמה עצירות טובות וגם על כאב הראש לחיים סילבס ולפיני אברהם לקראת חזרתו של בוריץ’. שימו לב לדבר נוסף – שוערים מתקשרים אחרת במשחק, גם מכיוון שהם רואים את כל המשחק לפניהם וגם מכיוון שהכדור לא נמצא אצלם. לקדוש יש צורת תקשורת מיוחדת ויחודית במשחק – הכפפות: הוא חובט בהן כדי לסמן לשופט, הוא מוחא בהן כפיים כדי לסמן לשחקנים של חיפה והוא משתמש בהן כדי לנסות ולהטעות שחקנים שבועטים מולו פנדל. שוער גדול ואיש תקשורת גדול לא פחות.
******
8. שחקני חלון אוקטובר: הקבוצה נראית אחרת וטובה יותר, בעיקר לאור השינויים בחלון האחרון. הצירוף של ממן, ברסקיוגאנם פשוט נהדר, הוסיפו לכך את קדוש שמצטיין (מבלי לפגוע בבוריץ’ המצוין) וגורפינקל שייצב את העמדה שלו – והנה לנו קבוצה חדשה שלא מזכירה את הקבוצה של תחילת העונה. איך שר עמיר לב? – “מכיוון ההר הכל רגיל, אוקטובר הטוב עומד להתחיל” התחיל וממשיך.
******
9. אראל ופדידה: משחק פחות טוב של אראל שבו הוא הפסיד בכל(!) המאבקים שלו ולא הצליח לתמוך בהתקפה בכלל. לזכותו יאמר שהיה הראשון שהיה ערני ורץ לניסו בהבנה שהמכה שניסו קיבל היא חריגה. גם פדידה הגיע פחות לידי ביטוי וניכר שבשלב זה של העונה, טוב לפדידה וגם לקבוצה, שהוא יהיה השחקן שעולה ממוקד ורענן בדקה ה-60 וגורם לשינוי במשחק. אין הרבה שחקני קלאצ’ בכדורגל הישראלי.
******
10. ניסו את סורושטיין בלמים בע”מ: מאוד אהבתי לראות את העבודה של שניהם ואת החיבור בין שניהם. התקשורת ביניהם טובה וניכר ששניהם נמצאים ב”זון” כשהם ביחד. לדעתי הם משלימים אחד את השני (כמו רב”ש ואלון חלפון בעונת האליפות) והסכום של שניהם עולה על חלקיהם. נאחל לשניהם החלמה מהירה. יהיה מעניין לראות אותם ממשיכים לשתף פעולה יחדיו בהמשך.
******
11. ווהבה ומשפתי בלמים בע”מ: כששני בלמים עולים מהספסל ונותנים משחק מתואם, אגרסיבי וטוב – זה יתרון עצום שכמעט ולא קיים ברוב הקבוצות האחרות. משחק מצוין של שניהם במגרש קשה וצריך להודות להם על-כך.
******
12. מגן ולא יראה: מלול במשחקים האחרונים אינו המלול של תחילת העונה ויש לברך על כך. עם עוד קצת אגרסיביות ועירנות בהגנה והיה לו משחק מצוין. גורפינקל התאקלם מצוין ואחראי לכך שעמדת המגן השמאלי, שממנה סבלנו כל-כך בשנתיים האחרונות, כבר אינה בעיה ידועה ובזכותו הקבוצה התייצבה.
******
13. שטיין ואלמוג: שני שחקנים טובים, שכבר תקופה ארוכה לא מצליחים להגיע לידי ביטוי ולא מצליחים להגיע ליכולות שהם רוצים. אני רוצה להאמין שזה ישתנה ואני לא יכול שלא להעריך את סילבס שתפס את אלמוג בסוף המשחק ועודד אותו. מאמן טוב ינסה תמיד להיות הרוח במפרשי שחקניו.
******
14. כושר גופני: הקבוצה אמנם משחקת 2 משחקים בשבוע ומגרש הדשא באשדוד בעייתי, אך ניכר היה שיש שחקנים שאינם נמצאים מספיק בכושר או שאינם מחלקים את הכוחות בצורה נכונה. הנחת הידיים עם המותניים או על הירכיים כבר אחרי 20 דקות מתחילת כל מחצית מעידה על-כך.
******
15. סילבס כבר לא פוחד: סילבס, יאמר לזכותו, לומד מטעויות, משתפר ומגיע לידי ביטוי הרבה יותר כשאין לו מה להפסיד, תרתי משמע. חילוף התקפי של שטיין במקום סרדל בדקה 17 והכנסת אלטמן ובוזגלו בדקה ה-66 וסיום של 5 החילופים כשנשארה חצי שעה לשחק, למרות מכת הפציעות שלא נגמרת גם במשחק, מעידה על מאמן שלא נותן לפחד להוביל אותו ומעוניין לנצח. רק שימשיך כך.
******
16. שולחן הניצחון: באחד מהתמונות שפורסמו מייד אחר המשחק באשדוד מתוך חדר ההלבשה – נצפו שחקני הקבוצה בתמונה קבוצתית מגובשת של יחידה לוחמת. מי שיחזור לתמונה יגלה משהו לא פחות משמעותי – בשולחן שלפניהם הוצבו תמרים ובננות ובקבוקי מיים. אני לא יודע מי אחראי על זה במועדון אך הוא זכאי לצל”ש, בעיקר לאחר התמונות של הפיצות והמשקאות הממותקים אחרי הדרבי ובראש השנה. תזונה נכונה היא חלק בלתי נפרד מקבוצה מקצוענית ומאורח חיים של שחקנים מקצוענים.
******
17. על זאת ועוד נדבר בפאנל האדום, הערב (רביעי) בשעה 20:30.
יום שבת מול חדרה.
לא יורדים עד שמנצחים.
ניר בר

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“קמפוס הרכבת” בקיסריה מתקדם לקראת פתיחה: משרדים מוצעים להשכרה במתחם המסקרן

‏חברת נכסי קיסריה החלה בפרסום משרדים ושטחי מסחר ב”קמפוס הרכבת” החדש שלהם, מתחם היי-טק הכולל שלושה בניינים, אנרגיה מתחדשת, אודיטוריום ומסחר, המציעים מגוון שירותים | המתחם הממוקם בפארק העסקים קיסריה, בו שוכנות חברות מובילות רבות בתעשיות שונות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן