Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מצוקת ההסעות לביה”ס הרב תחומי חדרה: העירייה תצא למספר צעדים מידיים לפתרון הבעיה

מצוקת ההסעות לביה”ס הרב תחומי חדרה: העירייה תצא למספר צעדים מידיים לפתרון הבעיה

מ"מ ראש העיר בן חיים פרסם הודעה מטעמו בנושא וקרא לשרת התחבורה להתערב מיידית: "תדאגי גם לילדי חדרה" * חבר המועצה דרי: נביא את הנושא למועצת העיר

אחרי אינספור פניות של גורמי המקצוע בעיריית חדרה למשרד התחבורה בחודשים האחרונים בנושא מצוקת הסעות התלמידים לבית הספר הרב תחומי – כינס השבוע מ”מ ראש העיר ניר בן חיים ישיבה מקצועית לבחון צעדים מיידים לפתרון המצוקה.

בדיון סוכם על מספר צעדים מיידים ודרכי פעולה מול משרד התחבורה לפתרון המצוקה למען תלמידי העיר. “עיריית חדרה לא תרפה עד שיינתן מענה ראוי בשירות התחבורה הציבורית לבתי הספר. לא נעמוד מנגד כאשר ילדינו לא מקבלים את המענה ההולם, ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו”, אמרו גורמים בעירייה.

May be an image of 10 people, people standing and outdoors

בהמשך לכך, ירדו בכירי העירייה לשטח כדי לחוות מקרוב את מצוקת הסעות התלמידים בבית הספר הרב תחומי מדעים ואומנויות מול משרד התחבורה, “וגיבשו פתרונות מיידים בשטח, כך שכבר היום הוקל באופן משמעותי העומס בקווי התלמידים”, כך על פי העירייה. “כבר בשטח הנחה בן חיים את הצוותים המקצועיים להציב פקחים לוויסות התנועה כדי למנוע עומס בעקבות חזרת התלמידים מבתי הספר. בסיור השתתפו עו״ד טל אליהו חבר המועצה ומחזיק תיק החינוך, רחל סבח מנהלת בית הספר ועופר יושעי יו”ר הנהגת הורים הרב תחומי.

הגורמים הוסיפו כי הבעיות עם התחבורה לבית הספר אינם חדשים ומוכרים מהשנים האחרונות. “זה לא משהו שצץ השנה פתאום אבל מחייב פתרון מידיי”, ציינו. בדיון בעירייה השתתפו הילאל פטימה מנהל מחלקת תשתיות, שלומי דהן מנהל אגף החינוך, טל אליהו, מחזיק תיק החינוך צפריר אורנשטיין ויושעי.

הישיבה המיוחדת בעירייה בנושא הסעות התלמידים | דוברות העירייה חדרה

מ”מ ראש העיר בן חיים פרסם הודעה מטעמו בנושא וקרא לשרת התחבורה להתערב מיידית. “השרב – תדאגי גם לילדי חדרה! בחודשים האחרונים פנו גורמי המקצוע בעיריית חדרה בראשותי למשרד התחבורה שוב ושוב כדי לפתור את מצוקת הסעות התלמידים למוסדות החינוך בעיר”, כתב בן חיים.

“הבוקר פניתי שוב, במכתב ישיר לשרה ודרשתי את התערבותה המיידית לפתרון המצוקה והערב כינסנו את גורמי המקצוע בעירייה לדון בנקיטת צעדים מיידים מול משרד התחבורה לפתרון המצוקה. בשם תושבי חדרה אני קורא לשרת התחבורה מרב מיכאלי: הגיע הזמן לדאוג גם לילדי חדרה. אנו נחושים להביא פתרון למצב למען ילדי חדרה ולמען תושבי העיר.”

בין לבין, גם חבר המועצה יניב דרי התייחס לסוגיה בהודעה שפרסם מטעמו אתמול בבוקר (13.9). “אחרי ששוחחנו עם הורים על המצוקות, אנו פועלים בכל המישורים האפשריים לקידום פתרונות מהירים ויעילים לכשלים הקיימים. הפעלנו רשת קשרים רחבה ככל הניתן להגיע לכל בעלי התפקידים במשרדי הממשלה הרלוונטיים, אגד, הרשויות האמונות על התחבורה הציבורית עם פירוט הבעיות שאתם הצפתם  ובקשה ברורה – עזרו לתלמידים להגיע בשלום ובבטחה, בזמן וללא אתגרים מיותרים ליום הלימודים ובחזרה.

“לצד זאת אנו נגיש הצעה מאוד קונקרטית בישיבת המועצה הבאה לפתרון לטווח המיידי ע”י המשאבים העירוניים. ברור לנו שכל בר דעת שיבחן את הנתונים שאספנו, יביט על התמונות לא יוכל שלא להסכים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן