Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

כ-7 חודשים לאחר נפילתו: סרט לזכרו של יעקב נדלין ז”ל מאור עקיבא [📹]

לפני כ-7 חודשים בדיוק נפל סרן (במיל.) יעקב נדלין ז”ל מאור עקיבא, וביום הזיכרון היום (שני, 13.5) מפרסמת עמותת יפתח בעיר סרט קצר שהפיקה לזכרו של נדלין. 

נדלין, לוחם בגדוד 7037 בחטיבת שומרון, נפל בכ”ח בתשרי התשפ”ד, 13 באוקטובר 23′, בן 36 בנופלו. הוא בנם של גלינה וייפים, נולד ביום ב’ בתמוז תשמ”ז (29.6.1987) בקזחסטאן. בצעירותו התגייר ועלה לארץ, הכיר את מעיין, אשתו, ולהם 4 ילדים.

בערב שבת (13.10) הוא נהרג במהלך פעילות מבצעית. מספר ימים לפני שנפל בפעילות מבצעית בשומרון, כתב נדלין לחברי הפלוגה שלו: “אני לא מפחד להגיד את זה, זה יהיה נצחון של הטוב על הרע בעולם כולו. אנחנו נהיה התקדים. את הרוע אפשר להכריע. לא חייבים להכיל אותו. לא עוד”.

צפו בסרט בהפקת עמותת יפתח אור עקיבא >> 

מספר ימים לפני מותו שלח את “הצוואה” הבאה לחבריו לפלוגה. “פלוגה ב אני רוצה שתדעו ושתאמינו בזה – אנחנו האנשים הנכונים במקום הנכון ובזמן הנכון. אני רואה בעיניים של כל אחד מכם את הערכים והכאב והמוכנות לעשות כל שיידרש כדי שמדינת ישראל תצא מהמשבר הזה, ובע”ה תנצח והגורל המר יתהפך לנצחון. נצחון של כולנו. של עם ישראל.

של אזרחי ישראל השותפים בגורל האומה. ואני לא מפחד להגיד את זה, גם נצחון של הטוב על הרע בעולם כולו.

“אנחנו נהיה התקדים. את הרוע אפשר להכריע.  לא חייבים להכיל אותו. לא עוד. ואנחנו, חיילי צה”ל, חוד החנית של העולם כולו במלחמה הזאת. מצטט לכם הודעה שקיבלתי מחבר ברוסיה. תתרגמו אותה בגוגל – осталось только хорошим людям убить всех плохих людей 😉 ובדומה לזאת קיבלתי גם הודעות מחברים מוסלמים באנגליה ופקיסטאן. ועוד דבר חשוב לי שתדעו. אני לא אפשוט את המדים עד שאחרון השבויים יחזור הביתה, תהיה החלטת הממשלה אשר תהיה. כל פקודה אחרת תיחשב בעיניי כבלתי חוקית בעליל. אנחנו ננצח”.

יעקב נדלין ז”ל. צילומים: באדיבות המשפחה

 

 

דילוג לתוכן