Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מפלגת יש עתיד הודיעה על תמיכתה בגיל חנניה לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה

מפלגת יש עתיד הודיעה על תמיכתה בגיל חנניה לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד: " אני שמח לראות אנשים מצוינים כמו גיל חנניה שמחליטים לקחת אחריות, להיכנס לעמדות מפתח ציבוריות ומביאים איתם חזון, יכולות ניהול ומצפן ערכי. אין לי ספק כי גיל הוא האדם הנכון להוביל את המושבות קדימה בתקופה המורכבת הזו ולשמור על צביונן הליברלי והשוויוני"

מפלגת יש עתיד מודיעה על תמיכה בגיל חנניה לראשות מועצת בנימינה – גבעת עדה בבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד חודשיים וחצי, ובכך מצטרפת למפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ, שהודיעה על תמיכה במועמדותו של חנניה בשבוע שעבר.

חנניה (54), תושב בנימינה, אשר סבו וסבתו נמנים על מייסדי שכונת יעקב במושבה, מתמחה בניהול פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הבנייה. הוא בוגר קורס דירקטורים מטעם אוניברסיטת רייכמן, בעל ניסיון עשיר בתכנון אדריכלי ומאחוריו הובלה וניהול של פרויקטים בארץ ובעולם בהיקפים של מיליוני יורו – משלב התכנון ועד המסירה. לחנניה ניסיון עשיר בניהול עובדים, בקרה תקציבית ותכנון וביצוע מול גורמי ממשל ורשויות מקומיות.

חנניה, לפיד וזיוון. צילום: יח”צ

חנניה הוא חבר ההנהגה הארצית של תנועת הצופים ומשמש גם ראש הנהגת ‘דרור’ החולשת על אלפי חניכים באזור השרון. לזכותו רזומה ארוך של עשייה חברתית והתנדבות והוא מוכר במושבות כאיש חינוך עם רקורד עשיר בחינוך בלתי פורמלי וביוזמות קהילתיות.

במסגרת החיבור ליש עתיד, במקום השלישי ברשימה שבראשות חנניה, ימוקם ליאור זיוון, ראש המטה של המפלגה בבנימינה – גבעת עדה, שגם ינהל את מטה יום הבחירות.
זיוון, 45, בעל תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, שימש בעבר כמנכ”ל חברת אופנה בינלאומית וכיום משמש כיועץ פיתוח עסקי לעמותות במגזר השלישי.

ראש הממשלה לשעבר ויו”ר מפלגת יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד: “יש עתיד גאה להציב בבחירות לרשויות המקומיות נבחרת של אנשים מחויבים ומנוסים שבאים לעבוד למען התושבים שלהם ולפעול להגנה וקידום הערכים הדמוקרטיים בשלטון המקומי. אני שמח לראות אנשים מצוינים כמו גיל חנניה שמחליטים לקחת אחריות ולהיכנס לעמדות מפתח ציבוריות ומביאים איתם חזון, יכולות ניהול ומצפן ערכי. אין לי ספק כי יחד עם הרשימה המצוינת שלו, גיל הוא הוא האדם הנכון להוביל את המושבות קדימה בתקופה המורכבת הזו ולשמור על צביונן הליברלי והשוויוני”.

חנניה ולפיד. צילום: יח”צ

גיל חנניה: “כאשר הצגתי ליאיר לפיד את תפיסת עולמי ואת החזון שלי לעתידן של בנימינה – גבעת עדה, מצאתי לא רק אוזן קשבת ותמיכה בנוגע לשיפור איכות חיי התושבים, אלא גם שפה משותפת ביחס לעקרונות הליבה שלנו כמדינה יהודית ודמוקרטית ובעיקר גיבוי מוחלט במאבק המשותף למען הערכים הליברליים. אני מודה לו על התמיכה והאמונה בעתיד בנימינה – גבעת עדה. בתוך כך, אני משוכנע שהחיבור שלנו עם ליאור זיוון, שמביא עמו ניסיון כלכלי, יכולת פיתוח עסקי וקשרי ממשל, יניב פירות לתושבי המושבות ולכולנו. ליאור הוא גם פעיל חברתי ותיק המעורב בעשייה הקהילתית, בדיוק כפי שראוי שיהיו נבחרי הציבור שלנו”.

ליאור זיון, ראש מטה מפלגת יש עתיד במושבות: “ראש המועצה הבא ייבחן לא במה אלא באיך – ורק אדם בעל ניסיון מוכח בעבודה בשותפות אמיתית ורצון להקשיב לתושבים יצליח במשימה. גיל הוא המועמד היחיד שמגיע מעולמות הניהול השיתופי בתור חבר בהנהגה הארצית של הצופים ומי שהוביל את השבט בבנימינה בהתנדבות שנים רבות. גיל הוא גם המועמד היחיד בעל הניסיון הניהולי הרלוונטי והידע בחינוך ובינוי – שני הנושאים הקריטיים והמורכבים ביותר שעומדים לפנינו. אני מברך על החיבור החשוב הזה, שיהווה נדבך נוסף במסע לשיפור איכות החיים של תושבי בנימינה – גבעת עדה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן