Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לייב בגן שמואל: סדרת ההופעות החדשה לחורף 2024 עם מיטב האמנים

לייב בגן שמואל: סדרת ההופעות החדשה לחורף 2024 עם מיטב האמנים

היכל התרבות מנשה גן שמואל יארח בחודשי החורף 2024 מבחר אמנים להופעות קסומות באווירת העונה הקרה והגשומה. 

שרית חדד שרה זוהר ארגוב – עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו המוסיקלי של המאסטרו תום כהן
בהתמדה והצלחה חסרות תקדים, שרית חדד חצבה לעצמה מקום של כבוד בהיכל התהילה הישראלי, ושילבה בייחודיות מפוארת את צלילי המזרח שהביאה מהבית עם אלמנטים נוספים מהתרבות הישראלית וההשפעות העולמיות שחדרו אליה. את העומק הנפלא שבהגשה שלה ואת היכולות הפנומנליות שלה, היא מביאה לקונצרט שכולו השירים היפים של זוהר ארגוב.
עיבודים וניהול מוזיקלי: תום כהן.
צילום- טל שחר / יריב פיין
ניתן לרכוש גם בועדי העובדים: חבר, קרנות השוטרים, מגה לאן, מועדון טוב, הסתדרות המורים
// יום רביעי, 17 ינואר 2024 בשעה 20:30

אברהם טל בהופעה – מחוזקים לעולם
אברהם טל, מהיוצרים הבולטים והייחודיים המובילים את צמרת האמנים בישראל, החל את הקריירה המוזיקלית שלו לפני למעלה מ- 20 שנה כחבר להקת שוטי הנבואה. הלהקה הוציאה שני אלבומים – “שוטי הנבואה” ו- “מחפשים את דורות”, מתוכם צמחו להיטים, שנכנסו לפנתיאון המוזיקה הישראלית. תשע שנים פעלה הלהקה לפני שחבריה פנו כל אחד לדרך עצמאית. חידוש מופלא של אברהם לשירה של דורית ראובני “אדם צובר זיכרונות” סלל את דרכו של אברהם ללב הקונצנזוס הישראלי תוך שהוא זוכה לחיבוק גדול של הקהל ותחנות הרדיו.
מאז הוציא טל ארבעה אלבומי סולו “אברהם טל” (2008), “אורות” (2010), “שושנה” (2013) ו-“עכשיו החיים” (2016), שזכו כולם להצלחה עצומה. אלבומו החמישי והאחרון בהופעה חיה – “אברהם טל “LIVE (2017).
//  יום רביעי, 14 פברואר 2024 בשעה 21:00

תיסלם 2024 –  ״כאן זה הבית״
במוצאי שבת, ה-7 באוקטובר התעתדה תיסלם לנגן שיר יחיד בבמה המרכזית של המחאה בקפלן. השיר הוא ״פרצופה של המדינה״, ממנו לקוחה הכותרת של סיבוב החורף אליו נצא בתחילת 2024. ההתרחשויות המפלצתיות והטרגיות של בוקר ה-7 באוקטובר טרפו את כל התכניות שלנו ומאותה שבת  הבנו שהיעוד שלנו הוא בהופעות התנדבות למפונים מהעוטף, לחיילים ולכל מי שנעקר מביתו בעיקבות המלחמה. הופענו בקיבוצים, בבתי המלון ובבסיסים, בפורמט שונה לחלוטין מזה שאנחנו רגילים לקיים, עם גיטרות אקוסטיות, בלי תופים ועם הגברה מינימלית. אלה היו הופעות מרגשות ומיוחדות מול משפחות, ילדים, קשישים, טייסים וכל מי שרצה לשמוע ולהתנחם. המלחמה עדיין בעיצומה וכמו כולם גם אנחנו עצובים, מבולבלים וכועסים אבל אנחנו רוצים לנגן, לשמח ולנחם ככל יכולתינו, יהיה אשר יהיה.
//  יום חמישי, 15 פברואר 2024 בשעה 21:00

אהוד בנאי – שיר געגועים
סנונית ראשונה של חיים ושמחה ברוח פולק אוריינטלי. אחרי הופעות רבות ברחבי הארץ, מפסגת לבנון עד סיני, בהן אהוד והלהקה הביאו וקיבלו חיזוק ונחמה, חוזרים להופיע מתוך שיר געגועים לבמה, לנגינה ולכם הקהל
עם שירים שהם חלק מפס הקול של חיינו בכל התקופות והמצבים: אל תפחד, היום, דוד ושאול, פלורנטין, זמנך עבר, עבודה שחורה, כולם יודעים, בלוז כנעני, ועוד.
על הבמה: נושי פז – הפקה מוסיקלית וגיטרות, אבטה בריהון – סקסופון ושירה, עדי גיגי – גיטרה בס, עידית מינצר – חצוצרה, שחר חזיזה – תופים, שאול עשת – קלידים.
// יום חמישי, 22 פברואר 2024 בשעה 21:00

יהודה פוליקר – מופע חשמלי 
עיניים שלי”   “יום שישי”  “חופשי” “הצל ואני”    “פחות אבל כואב”   “כפיים”   “אלקו”   “רדיו רמאללה”   “התחלה חדשה”    “משמרת לילה” “חלון לים התיכון”    “שלושה ימים”   “זינגוואלה”  “דברים שרציתי לומר”  “פנים אל מול פנים” ועוד להיטים רבים. יהודה פוליקר, מגדולי האומנים בישראל, במופע להיטים משובח, המשלב בין גיטרות ובוזוקי, מקצבים יווניים- ים תיכוניים ולהיטי רוק. במופע מבצע פוליקר את להיטיו הגדולים מכל הרפרטואר העצום שלו, החל מ”בנזין” דרך “עיניים שלי”, כל אלבומי הסולו וקלאסיקות מהמוסיקה היוונית. עם פוליקר על הבמה 7-9 נגנים: אסף רייז– תופים  | אמיר פינטו – כלי הקשה | יוני פוליקר – גיטרות ובוזוקי | שמוליק שמיר – גיטרות | יונתן לויטל – בס | עמית הראל– קלידים ואקורדיון | ניקי- כינור | אורית שלום ויעלי ארז – שירה וקולות.
//  יום חמישי, 29 פברואר 2024 בשעה 21:00

מארינה מקסימיליאן – מופע פסנתר
//  יום חמישי, 7 מרץ 2024 בשעה 21:00

מארק אליהו – About love
דוקא בזמן הרגיש והעדין הזה, מארק אליהו חוזר לבמה כדי לתת לכולנו מוזיקה שהיא כמו אויר לנשימה ומרפא ללב. מארק אליהו הוא מלחין ויוצר יוצא דופן, מפיק ייחודי ומאסטר קמנצ׳ה בינלאומי. מאחוריו ארבעה אלבומי אולפן (האלבום ״חולות״ זכה למעמד אלבום זהב), והוא אחד המוזיקאים הישראלים המושמעים ביותר בעולם, עם עשרות מיליוני מאזינים בפלטפורמות השונות. זכה בפרס אקו״ם, בפרס אופיר (על פסקול ״בלדה לאביב הבוכה״) ובפרס האקדמיה לטלוויזיה (על פסקול ״טהרן״).
לאורך עשרים השנים האחרונות מארק מופיע על הבמות הנחשבות ביותר ברחבי העולם, ואסף מעריצים רבים הפרוסים על פני הגלובוס. במופע החדש משלב מארק את תורת המקאם וכלים מהעולם העתיק עם הפקה חדשנית ופורצת דרך. יחד עם להקתו המורכבת ממאסטרים בינלאומיים הוא מתיך בחן מזרח ומערב, ולוקח את המוזיקה שלו צעד נוסף קדימה לתוך מסע עמוק בצלילים. המופע מביא לבמה מסע בין עומקים של רגש למסיבה שבטית.
 // יום רביעי, 13 מרץ 2024 בשעה 21:00

שירי מימון – מופע להקה
מהזמרות הבולטות והמצליחות ב- 20 שנה האחרונות, עם יכולת ווקאלית נדירה, פרפורמנס יחיד במינו ורב גוניות. ייצגה את ישראל באירוויזיון, הופיעה בטקס פרסי MTV העולמי, כיכבה על במת ברודווי במחזמר “שיקגו” ומככבת על המסכים כשופטת בכוכב הבא לאירוויזיון. שירי מגיעה אליכם במופע סולו מלא בלהיטים, בהפקה מושקעת וסוחפת. האנרגיה המטורפת שמתפרצת על הבמה והקול המרגש והעוצמתי של שירי, נוגעים בכולם והופכים את האירוע, לכזה שכולם ידברו עליו.
//  יום חמישי, 14 מרץ 2024 בשעה 21:00

יוני רכטר – מופע חורף
יוני רכטר מהמוזיקאים המקוריים  במוזיקה הישראלית מלחין , פסנתרן , זמר , מעבד ומפיק מוזיקאלי , זכה לאין ספור שבחי הביקורת ולאהדת הקהל. לחניו המופלאים לשירים אהובים, המתאפיינים בהרמוניות מורכבות לצד מנגינות פשוטות ובלתי נשכחות, ועבודתו המוסיקלית – מתוחכמת אך לעולם לא יומרנית – הפכו לפסקול של התרבות הישראלית במשך יותר מארבעה עשורים. המופע מורכב משירים מכל הקרירה העשירה של יוני, בין השאר: שטח ההפקר , ערב עירוני , שוב היא כאן , בלעדיך , עטור מצחך , שיר אהבה סטנדרטי ,   השיר על הארץ ,עד הבוקר , שטח ההפקר , קילפתי תפוז , שיר נבואי קוסמי ועוד ועוד.
// יום שישי, 15 מרץ 2024 בשעה 21:00

מירי מסיקה – מופע חשמלי
מירי מסיקה – ההופעה. ניהול אמנותי: לואי להב. לאחר חצי שנה בה הופיעה על בימת לונדון בתפקיד הראשי ועטור השבחים במחזמר “ביקור התזמורת”, שבה מירי מסיקה לסיבוב הופעות מצליח בישראל. כמעט 20 שנה מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, מוכיחה מירי מסיקה שאפשר להמשיך ולנסות לגלות עולמות וכיוונים נוספים ולהמציא את עצמה מחדש. היא הפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, קול נשי חשוב וגדול מהחיים, על הבמה ומחוצה לה, עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הגדולות והמוערכות בישראל. במופע תבצע מירי את הלהיטים מכל אלבומיה לצד שירים נוספים אותם היא מבצעת במגוון סגנונות ובשפות שונות. בין השירים במופע: יש לך אותך, לשם, עכשיו אתה חוזר בחזרה, באה אליכם, אף אחת, אישה חרסינה, ממי, מפחד עליך ועוד רבים וטובים בעיבודים חדשים, בהופעה עוצמתית ומרגשת.
//  יום חמישי, 28 מרץ 2024 בשעה 21:00

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן