בתום הליך משפטי אשר נמשך כ-8 שנים, ואשר נדד מביהמ”ש המחוזי אל העליון וממנו בחזרה אל המחוזי – קבעה השופטת מיכל נד”ב מבית המשפט המחוזי מרכז, כי על חברת חוגלה-קימברלי לפצות את ציבור הצרכנים, מאחר שלא גילתה לציבור פגם בחיתולים חדשים אותם שיווקה בשלהי שנת 2010 תחת המותג “האגיס”.
בפסק דינה קובעת השופטת כי חברת חוגלה-קימברלי הטעתה את הצרכנים, התרשלה כלפיהם וגרמה לנזקים ולעוגמת נפש, בכך ששיווקה לציבור חיתולים דולפים – וחרף ידיעתה על הפגם לא פעלה להפסקת השיווק ולאזהרת הציבור מפניו. בפסק דינה חייבה השופטת את חוגלה-קימברלי לפצות את הציבור בסך מינימלי של כ-16 מיליון ש”ח.
![](https://i0.wp.com/www.migdalor-news.co.il/wp-content/uploads/2019/08/043-תינוק-תינוקת-תינוקות-חיתולים-טיטולים-פיקסביי.jpg?resize=800%2C472&ssl=1)