Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

כמה אנטנות סלולריות עדכניות יש בחדרה, אור עקיבא והמושבות? מפה חדשה חושפת את המספרים

משרד התקשורת פרסם מפה אינטראקטיבית חדשה המאפשרת לציבור לבדוק את פריסת האנטנות הסלולריות בישראל. המפה מציגה נתונים על יותר מ-8,000 אתרים סלולריים, ביניהם 2,228 אתרי דור חמישי.

המשתמשים יכולים לבחור להציג את נתוני פריסת האנטנות של כל אחת משלוש החברות הסלולריות הגדולות בנפרד: פלאפון, סלקום ופרטנר/הוט. ניתן גם לסנן את התצוגה לפי דור (5G, 4G) ולפי סוג האתר (חוץ או פנים).

המפה מאפשרת לבדוק את פריסת האנטנות באופן מדוקדק, הן בסביבת המגורים והן במקומות עבודה ובבתי עסק. ניתן גם לבצע חיפוש לפי כתובת מדויקת.

אור עקיבא עם הכי מעט אנטנות, קיסריה עם הכי הרבה לעומת כמות התושבים
באזור חדרה ישנן מאות אנטנות כאלה. בחדרה ישנן נכון להיום 68 אנטנות סלולריות. באור עקיבא מצויות 7 אנטנות בלבד. בפרדס חנה-כרכור תמצאו 24 אנטנות, בבנימינה-גבעת עדה – 13, בזכרון יעקב – 22 ובקיסריה – 27.

המידע המוצג במפה נכון ל-1 בפברואר 2024, ייתכן שמספר האנטנות השתנה מאז, בעיקר בתחום אנטנות דור 5 “אמיתיות” שאינן מבוססות על אנטנות 4G. ספקיות התקשורת נמצאות בעיצומו של תהליך פריסת רשתות ה-5G SA שלהן, ופלאפון כבר הכריזה על המסלולים החדשים עבור רשת ה-5G Max שלה.

נכון להיום, פלאפון פרסמה 721 אנטנות 5G ברחבי המדינה, סלקום פרסמה 809 אנטנות ופרטנר/הוט פרסמו 698 אנטנות.

המפה האינטראקטיבית היא חלק ממהלך של שקיפות מידע שיזם משרד התקשורת, במטרה להנגיש מידע באופן אינטואיטיבי לטובת הציבור.

Workbook: מפת הסלולר בישראל (tableau.com)

דילוג לתוכן