כתב אישום נגד אב ובנו – הבן דרס אישה במעבר חצייה, האבא בא לחפות עליו

במהלך החקירה עלה החשד כי מי שנהג ברכב ופגע בהולכת הרגל הוא לא אחר מבנו של מי שהציג עצמו בזירה כנהג הרכב הפוגע וכי עד להגעת השוטרים למקום, הספיקו האב והבן להתחלף כך שהוצג לשוטרים כאילו האב הוא שנהג ברכב בעת התאונה
משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד אב ובנו לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים קשה מאוד ברחוב פתח תקוה בנתניה לפני כשלושה שבועות.
ב-11.6.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים ברחוב פתח תקוה בנתניה. חקירת בוחני התנועה של המשטרה העלתה כי רכב פרטי פגע בהולכת רגל שעה שחצתה במעבר חצייה ממזרח למערב בנתיב שמאלי מבין שניים.
עוד העלתה החקירה כי הולכת הרגל הוטחה לעבר שמשת הרכב ומעוצמת הפגיעה, גופה נזרק למרחק של למעלה מ-30 מטרים. כתוצאה מהתאונה האישה נחבלה בראשה ובכל חלקי גופה וכוחות ההצלה שהיו במקום נאלצו לקבוע את מותה.
נהג הרכב הפרטי תושאל במקום על ידי הבוחנים ונפתחה חקירה על ידי בוחני המשטרה. במהלך החקירה עלה החשד כי מי שנהג ברכב ופגע בהולכת הרגל הוא לא אחר מבנו של מי שהציג עצמו בזירה כנהג הרכב הפוגע וכי עד להגעת השוטרים למקום, הספיקו האב והבן להתחלף כך שהוצג לשוטרים כאילו האב הוא שנהג ברכב בעת התאונה.
חקירה סמויה אינטנסיבית ומאומצת של בוחני התנועה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים העומדים לרשות המשטרה, העלה כי הבן הוא שנהג ברכב ומיד לאחר התאונה התקשר ובישר זאת לאביו. האב, שעבד בחנות הסמוכה למקום התאונה, הגיע במהירות למקום עם רכבו והתחלף עם הבן, שנסע מהמקום ברכבו של האב תוך שהאב אומר לבנו: "לך, הכל בסדר, לך. אני אקח את זה עליי".
עם ביסוס החשד נגד השניים וכשבועיים לאחר קרות התאונה, נעצרו האב והבן יחד עם בני משפחה נוספים והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בני המשפחה שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של הבן, בן 34 מהרצליה, הוארך בבימ"ש השלום בפ"ת. אתמול (ד') הוגש נגד האב והבן כתב אישום בביהמ"ש המחוזי בלוד בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר פגיעה, שיבוש הליכי משפט ומסירת ידיעה כוזבת. יחד עם כתב האישום פרקליטות מחוז מרכז הגישה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מהי העברה אגב גירושין של נכס מקרקעין?

בהליך גירושין עולה לרוב הצורך של מכירת דירת המגורים ולעיתים ההעברה של הדירה נעשית בין בני הזוג עצמם בתמורה או ללא תמורה | מה המשמעות של העברה כזו מבחינת המיסים? באילו נסיבות היא תיחשב העברה אגב גירושין? | טור משפטי

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן