Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פותחים את שנת הלימודים תש”פ במושבות: מעל 4,000 תלמידים בבנימינה, 6,200 בזכרון יעקב

לאחר קיץ עמוס במיוחד שכלל שיפוצי קיץ נרחבים בעלות של כשני מיליון וחצי שקלים בבנימינה-גבעת עדה, בנוסף הקמת מרחבי למידה בבית ספר אמירים ובראשית בניית מרחבי למידה ללמידה חוץ כיתתית בבית ספר גבע, הסדרת החנייה וטיפול בגגות האסבסט בבית ספר הנדיב, הסדרת רחבת הכניסה ודרכי הגישה לבית ספר בראשית, מינוי חמישה מנהלים חדשים בבתי הספר, קליטת גננות חדשות, פתיחת גנים חדשים ועוד.

כל זה לצד עבודה על תוכניות בינוי ופיתוח בהיקף של מילוני שקלים שכוללים תוכנית בינוי שלב ב’ לבית ספר בראשית שנמצאת בעבודה, אישור להחלפת גג האסבסט בבית ספר הנדיב שהתקבל בימים האחרונים ויוחלף בזמן הקרוב במקביל לעבודה על תוכנית בינוי בבית הספר, תוכנית בינוי כיתות בהיקף של 20 מיליון שקלים בבית ספר אורט שנמצאת בשלבי אישורים ועוד.

 

בתוך כך מנהלי בתי הספר במושבות נפגשו השבוע עם מטה המועצה לישיבת פתיחת שנה. הפגישה נערכה בראשות ראש המועצה, איתי ויסברג ,מנהלת אגף החק”ר, מוניק וקנין, גזבר המועצה, צור אוריון, מנהל אגף שפ”מ , שלומי גרנוב, מהנדסת המועצה, שרון פישמן ודוברת המועצה, אושרת נגר.
ראש המועצה הציג את החשיבות שרואה המועצה בקידום החינוך במושבות. מנהלים הציגו בפני ההנהלה המקצועית של המועצה את בתי הספר ואת תפיסתם החינוכית.

ראש המועצה, איתי ויסברג: “אחד מהיעדים המרכזיים של המועצה הוא שדרוג מתמיד של מערכת החינוך למען רווחת התלמידים והתאמת מערכת החינוך לצרכי העתיד. אנו בפתחה של שנת הלימודים תש”פ. במהלך החודשים האחרונים נבחרו מנהלים וגננות חדשים בחלק ממוסדות החינוך.  במקביל התבצעה עבודה אינטנסיבית בגנים ובבתי הספר על מנת לאפשר לילדכם סביבת לימוד נעימה ומזמינה.

 

מנהלת אגף חק”ר, מוניק ווקנין: “חופשת הקיץ מזמנת לנו הזדמנות לבצע עבודות גדולות שלא ניתן לבצע במהלך שנת הלימודים וזאת לרווחת התלמידים והצוות החינוכי. בשל הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול האתגר הוא לעמוד בלוח הזמנים לפתיחת שנת הלימודים, ולכן נערכים מבעוד מועד, בעבודת מטה משותפת על פי רשימת צרכים אותה מעבירים מנהלי מוסדות החינוך. מבקשת להודות לשותפים בעשייה לחברי המטה, לעובדי אגף שפ”מ ולאבות הבית בבתי הספר. רוח ההתחדשות תמיד מרגשת, איחולי קיץ בטוח ומהנה לכולנו”.

זכרון יעקב: 6,200 תלמידים, 24 גני ילדים

ביום ראשון הקרוב, 650 ילדים יפתחו את שנת תש”פ, בעשרים וארבעה גני ילדים ברחבי המושבה.  12 גני טרום חובה של המועצה, 10 גני חובה , גן שפתי אחד וגן תקשורתי חדש שנפתח בישוב “גן פשוש”. לרווחת הילדים כל הגנים עברו שיפוצים וריענון במהלך הקיץ ומוכנים לשנה נוספת של למידה חווייתית.

360 תלמידים עולים השנה לכיתה א’ בבתי הספר ניל”י, החורש, יעב”ץ, החיטה וביה”ס הדמוקרטי קשת. 80 תלמידים יחלו את לימודיהם בחטיבת הביניים בפלך והישיבה התיכונית, 350 תלמידים יחלו את לימודיהם בתיכון המושבה עם עלייתם לכיתה ט’ ועבור 275 תלמידים אשר יעלו השנה לכיתה י”ב בתיכון המושבה, ביה”ס הפלך והישיבה התיכונית תהייה זאת שנת הלימודים האחרונה.

 

לצורך מענה ראוי ומיטבי לתלמידי המושבה במהלך חודשי הקיץ נערכה מחלקת החינוך של המועצה המקומית לפתיחת שנת הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר, כאשר ההכנות כללו השלמת שיבוצי התלמידים והיערכות של מוסדות החינוך תוך טיפול בכל הליקויים הבטיחותיים לצורך קבלת אישורי בטיחות לפתיחת מוסדות החינוך, שיפור החזות והמתקנים וההנגשות הנדרשות.

ראש המועצה זיו דשא בירך את כל תלמידי ותלמידות המושבה לקראת תחילת שנת הלימודים ואמר כי: “המועצה המקומית עשתה לילות כימים במהלך חופשת הקיץ ולפניה על מנת להכין את המערכת החינוכית לתחילת שנת הלימודים תש”פ. אני מבקש להודות למחלקת החינוך על העבודה הקשה במהלך השנה בכלל ובחודשי הקיץ בפרט, צוות מחלקת התפעול, ההנדסה והבטחון אשר עבדו בשיתוף פעולה על מנת לטפל בכל העבודות, תקלות ומפגעים לפני שהתלמיד הראשון יניח כף רגלו מעבר למפתן בית הספר. ולתלמידי ותלמידות המושבה, הוריהם וצוותי בתי הספר אני מאחל שנת לימודים מוצלחת.”

ד”ר מרים פאנויאן מציינת כי מחלקת החינוך נערכה עד לסוף השבוע הזה לקראת פתיחת השנה: “התחייבנו כי עד לראשון בספטמבר אנחנו נסיים הערכות בכל התשתיות – פיזיות, מבניות, פדגוגיות, שיבוצי תלמידים והיערכות מורים, כאשר המטרה להגיע בצורה המיטבית והמדויקת ככל שניתן לשנה החדשה. אני מבקשת להודות לכל עובדי מחלקת החינוך, עובדי המועצה על כל מחלקותיה, אבות הבית, על היערכות מאומצת על מנת לאפשר לכל באי מוסדות החינוך תלמידים, מורים והורים ליהנות ממתחמי חינוך מטופחים ומכבדים. מברכת את המנהלים החדשים שמצטרפים למשפחת החינוך המורחבת שלנו במושבה , ומאחלת לכולנו – שנת לימודים מהנה , מלאה בחוויות ואתגרים ובעיקר מלאה באהבה רבה”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן