Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הפועל חיפה לקראת קריית שמונה: “ההגנה רעה מאוד, כרגע כל הדרך הלכה לאיבוד”

הפועל חיפה לקראת קריית שמונה: “ההגנה רעה מאוד, כרגע כל הדרך הלכה לאיבוד”

חברי הפאנל האדום סיכמו את המשחק מול אשדוד והתייחסו בהרחבה לקווין טאפוקו: "הוא אנמי, חלש ומפסיד המון כדורים"
הפועל חיפה מתכוננת לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה, בחוץ בשבת (1.1), זאת אחרי הניצחון הדחוק 1:2 מול מ.ס.אשדוד בשבת שעברה. 
בתוכנית הפאנל האדום, סיכמו חברי הפאנל את המשחק והעבירו ביקורת על הקבוצה. אבי מר אמר: “המשחק הזה לא היה מובן לי. איך פותחים עם דור מלול מגן שמאלי כשהוא בירידה כבר 3 שנים ולא מובנת ההיצמדות אליו. גול בשקה האחרונה אבל זה לא דרך. אלישע פה פגע בקבוצה לטעמי ואני חושב שלמרות שחסרים שחקנים, ותורג’מן, זו לא סיבה מספיק טובה לשחק פחדני ונסוג. לא מבין את אלישע וזה לא נראה טוב. טאפוקו – הוא אנמי, חלש ומפסיד המון כדורים”.
איש הצוות דורון ויינברג ניסה להיות אופטימי: “אין כמו לצאת ממשבר מגול בדקה ה-90. אין כמו להרים את הביטחון עם 3 נקודות וצריך לקוות שהדבר הזה יעשה שינוי מנטלי. באופן כללי – ראינו ירידה חדה ביכולת וירידת ביטחון מאוד מוזרה – שפקדה את כלל השחקנים. אולי הניצחון יניע מהלך חדש”.
  • קבוצות הוואטסאפ הפועל חיפה Live – מספר 1,2,3,4 – קבוצות לעדכוני חדשות בלבד. להצטרפות
שמיל שמילוביץ’, צלם הקבוצה שנפצע באחד המשחקים האחרונים וקרע רצועה בכתף, בעקבותיה הודיע על פרישה מההתנדבות במועדון, הוסיף: “מי שראה את המשחק זה היה משחק לחץ מדומה ועקר. אני עדיין חושב שהבעיה המרכזית היא בהגנה שלנו. טעות גדולה של משפתי שפתחה פתח לטעות עוד יותר גדולה של אנתוני. כל עוד הבעיה במשחק ההגנה לא תיפתר – אנחנו נפסיד. אנתוני למשל, פתח חזק מאוד ואז נחלש וכרגע פחות קובע. משחק ההגנה כלל את מלול שאינו בכושר ואחרים. משחק ההגנה היה לא גבוה גם בהתחלה, אבל עם הירידה ביכולת זה מורגש במיוחד”.

ויינברג הוסיף בהקשר זה: “כשמלול חזר לשחק אחרי הפציעה, כהן ירד לספסל וזה החליש את ההגנה. גם ההיעדרויות התכופות של סאקו טורה עשו בלאגן. טאפוקו לא מצליח להיות משמעותי בתפקיד 6. טעויות גם של אלישע”.
חבר הפאנל ניר בר ניתח וחתם: “אלישע פתח שוב במערך זהה למחזורים אחרים וזה לא הלך. כמו כן, זמיר ששובץ חלוץ – לא חלוץ. רק כנף. השליש הראשון של המשחק היה טוב אבל אז המשחק שלנו נחלש. לגבי טאפוקו – שער העונה לדעתי, מה שכלל גם תנועת השתקה שלא מתאימה. את ההוכחות שלו הוא צריך להעמיד על המגרש ואם לגולים כאלה הוא מסוגל אז התסכול ממנו ומיכולתו רק גוברים. טאפוקו לטעמי, הוא לא שחקן קישור אחורי למשחק מעבר, והוא כנראה לא מתאים לשיטת המשחק של הקבוצה כיום. לגבי משחק ההגנה – הוא לא טוב, אין הצבה נכונה של שחקנים. משפתי כן עשה את ההבדל – שני בלמים טובים כמו קפילוטו ואנתוני ולפניהם משפתי שהוא גם בלם במהותו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן