Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

| טור דעה מאת רונן צדקי | לימדו בסקרנות, שמרו על קשר עם חבריכם

ברצוני לאחל יום לימודים ראשון מהנה, משמעותי וחוויתי לכל התלמידים הנרגשים שעולים היום לכיתה א’ והצלחה רבה לכלל חניכי בתי הספר, שמתחילים את שנת הלימודים תש”פ. כמו כן, ברכת שנת לימודים מוצלחת מהנה ופורייה שלוחה גם למנהלים, למורים, רכזי השכבות וכלל עובדי מערכת החינוך בעירנו בפרט ובישראל בכלל.

ה”ראשון בספטמבר”, זהו יום עוצמתי במיוחד – לילדים והוריהם. בבוקר מרגש וחגיגי זה בו הדור הבא והמבטיח שלנו חוזר לעולם מופלא וקסום של רכישת ידע, אני קצת מקנא בהם…

ברוכים הבאים תלמידי בתי הספר באור עקיבא (היסודיים, חטיבות הביניים והתיכוניים). אתם פותחים דרך חדשה מרגשת ומרעננת ואני סמוך ובטוח שהיא תוביל אתכם לכבוש שטחים חדשים ונפלאים מעבר למה שאתם יודעים ומכירים! זכרו כי המשך צבירת ידע נוסף הוא בגדר שיעור בחיים וכי בכל אחת ואחד מכם קיים כישרון ויכולת להמציא ולפתח רעיונות מקוריים. אל תחששו להיות ראשונים לפרוץ נתיבים חסומים, לעשות טעויות וללמוד מהן. כולי תקווה שבשנת הלימודים הזאת ידעו המחנכים להעביר לכם את המסר שערכים חשובים לא פחות מציונים, ובתוך כך יעודדו יוזמות חברתיות מתוך כוונה להנחיל לכם, את המאחד ולא את המפריד.

אני מאחל לכם ללמוד בסקרנות ובחדווה, ולצד ההישגים הלימודיים והערכים החינוכיים חשוב שתשמרו על קשרים טובים עם חבריכם ותמשיכו לחזק את ערך הנתינה לזולת באמצעות התנדבות למען הקהילה. אנו סומכים עליכם שתבצעו על הצד טוב ביותר כל מטלה ומשימה ושתנצלו כל רגע על מנת להגשים את משאלותיכם והכי חשוב: אל תשכחו גם ליהנות.

מי ייתן והשנה הבאה עלינו לטובה תהיה שנת התפתחות וצמיחה בפעילות ענפה, שנה של שיתופי פעולה בשלל אירועים חברתיים מכוננים, שנה של כיף והנאה בה נגשים לברכה את כל החלומות והציפיות.

בנימה אישית, אני מברך את גיסתי ליטל אמויאל שנבחרה לשמש כמנהלת חטיבת הביניים בתיכון עתידים, עתיר ההישגים המרשימים. כשאתגרים רבים וחשובים עומדים לפתחה, בטוחני כי השכלתה האקדמית וניסיונה העשיר יסייעו לה להוביל את החטיבה להצלחות מדהימות ולפסגות חדשות. אני משוכנע כי ליטל תעמוד בהצלחה הרבה במשימות הרבות שלפניה ותביא את תלמידי החטיבה להצלחה, הן חברתית והן פדגוגית.

אסיים במשפט שנאמר על ידי יאנוש קורצ’ק, אחד מגדולי הוגי החינוך של העם היהודי לדורתיו: “הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים”. מי ייתן ונמשיך להעניק לילדינו את מירב הכלים המקצועיים כדי שיוכלו לצמוח ולהתחנך בסביבה לימודית, יצירתית, יסודית, תומכת ומעשירה.

שנת לימודים מוצלחת לכולם.

*הכותב, רונן צדקי, תושב אור עקיבא, אב ל-3 בנות.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רוצים הנחה על עשרות אחוזים בתחבורה ציבורית של “צדק תחבורתי”? כך תעדכנו את הפרופיל

צריכים לעדכן לפרופיל החדש שלכם במסגרת רפורמת “צדק תחבורתי” ולא יודעים איך?  הפרופיל אינו מתעדכן אוטומטית, ולכן – מורידים את אחד היישומונים לתשלום בתחבורה הציבורית, בוחרים בפרופיל אליו אתם זכאים,

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן