Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הצלחה לפתיחת אירועי הקיץ לילדים ונוער באור עקיבא עם קוגומלו ולהקת “דורות” המקומית [וידאו]

מחלקת הנוער באור עקיבא פתחה אמש (שלישי, 5.7) את אירועי קיץ 2022 במופע של אמן הילדים “קוגומלו” בהיכל התרבות בעיר, כאשר כל הכרטיסים נמכרו מראש.

בתחילת הערב, הופיעה להקת “דורות” המקומית, שהוקמה לקראת חגיגות העצמאות ה-74 לישראל לפני כשלושה חודשים. ההרכב ביצע את “עודני ילד” של להקת הכל עובר חביבי, שבוצע בתחילתו בפסטיבל שירי הילדים. על הבמה עלה גם בנם הקטן של בני הזוג סלבה רוס וסבטלנה רודזין, שניהם אומנים ויוצרים המוכרים ברחבי הארץ.

צפו בלהקת “דורות” מבצעים את “עודני ילד” (מתוך עמוד היוטיוב SartCreative) >>

בהמשך עלה אמן הילדים קוגומלו – לביא קגן, מאמן בכיר לקפואירה, שחקן, בדרן וכוכב ילדים ישראלי, המוכר בעיקר בשם קפוארה, דמות ובמה שלו “קוגומלו”. “היה וואוו, אולם היכל תרבות היה מלא ומילא גם את לבבות כל העוסקים בהפקת האירוע”, סיכמה שני ראבי, מנהלת מחלקת הנוער. “אני בטוחה שגם את לבבות הילדים שרקדו וקיפצו לאורך כל המופע”.

“תודה לאלי אנקונינה, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק הנוער על האמון בנו לאורך כל הדרך, תודה רבה לצוות המחלקה שלי, לשושי, אורלי, בני, שירן בת השירות, השינשיניות שלנו: אבישג, יעל, שירה ועמית; למועצת הנוער היקרים שלנו על מכירת דוכני המזון ומתן שירות מהמם לתושבים! אין כמוכם! למאיר קורן מנהל היכל התרבות ולצוות שלו, ארקדי ושרון. לירון מכלוף מנכ”ל עמותת יפת”ח, לסיגל אלבז מנהלת אגף החינוך, לאגף הביטחון! יהודה, אריק, סולי אבו שומר ושחף. לשיטור העירוני שעושים איתנו את הקיץ!

קראו גם:
לכל אירועי קיץ 2022 של מרכז הנוער באור עקיבא  – הקליקו.
יום העצמאות באור עקיבא הוליד להקה חדשה: “דורות” [וידאו]
צפו בקטעים הנבחרים: ערב מתגייסים 2022 באור עקיבא נערך השבוע [וידאו]

May be an image of 2 people and indoor

“לאגף עבודות חוץ, יפתח, סמיון, חביב ואמיל. ליועץ ראש העיר, אלברט חיזגילוב ל מאיר גאוי ולהקת דורות, לעדן חלילי ובילי קגן המהממים! ולכם!!! תושבים יקרים שאתם מלווים אותנו, מאמינים בנו, ופוקדים את האירועים שלנו. תודה עליכם! שיהיה לנו קיץ מהנה ובטוח! נתראה באירוע הבא”, סיכן ראבי.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן