Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מסוף התחבורה הציבורית החדש בחריש – נפתח

חריש על מפת התחבורה הציבורית. משרד התחבורה תקצב מרכז תחבורה ציבורית חדש ומודרני בעיר חריש, בעלות של 32 מיליון שקלים. מרכז התחבורה הוקם באמצעות חברת נתיבי איילון והחל להיבנות עוד ב-2022 וצפוי להיפתח השבוע (31.5.24).

מסוף “מערב חריש” משתרע על פני שטח של כ-5.5 דונם, ויכלול עשרה רציפי אוטובוסים וחנייה ל-37 אוטובוסים. המרכז יכלול אולם נוסעים בגודל של 540 מ”ר וכן קפיטריה, מודיעין, חדר אבידות ומציאות, חדר נהגים ומשרדים. המסוף ישמש את קווי התחבורה הציבורית העירוניים והבינעירוניים של העיר חריש.

עיריית חריש פרסמה השבוע את מפת מסוף התחבורה הציבורית החדש של חריש, פריסת הקווים על פי הרציפים והשינויים במסלולי הקווים שיחולו החל מיום שישי הקרוב, 31.5.24 (קישור: https://online.fliphtml5.com/qhqaa/ohjy).

תדירותו של קו 71 (חריש-בנימינה) תתוגבר לשלוש נסיעות בשעה במרבית שעות היום, ותתוגבר גם תדירות הקווים 160 (חריש-פרדס חנה) ו-163 (חריש-רכבת חדרה).

“בפרטים מלאים אודות השינויים במסלולי הקווים, התחנות החדשות ולוחות הזמנים ניתן להתעדכן באתר חברת קווים ובאתר חברת תנופה, ביישומונים ובמוקדי השירות”, נמסר.

צילומים: עיריית חריש
דילוג לתוכן