Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נסרין קדרי ריגשה את קהל מעריציה בהופעה בקיסריה ואפילו העלתה הפתעה לבמה

נסרין קדרי, מהזמרות האהובות בישראל, שנכנסה לחיינו בשנים האחרונות, סחפה השבוא את הקהל הרב שבא אחריה להופעתה באמפי בקיסריה.

3 וחצי חודשים לערך אחרי שכבשה את הפסגה הנחשקת הזו, היא הגיעה מלאת חן ואנרגיה להופעה נוספת, ואם אתם מצטערים שלא הייתם שם – יש לכם עוד הזדמנות קיסרייתית ב10.10.

קדרי פורצת קדימה משום מקום כבר מעל שש שנים בזכות ווקאליות יוצאת דופן ושירים מרגשים. היא שרה בסגנונה מזרח ומערב, פופ ישראלי עם מוזיקה ערבית אותנטית שורשית ובלדות.

אייל גולן ונסרין קדרי בקיסריה. צילום: מהאינסטגרם של אייל גולן

כאמור, ב-9 בספטמבר היא עלתה בשנית על בימת אמפי קיסריה עם הרפרואר האהוב שלה, הרכב נגנים מפואר ומושקע והפתעות נוספות. בין השירים שביצעה היו “בנאדיק”, “לומדת ללכת”, “אלבי מעאק”, “תאמרו לו”, “אתה עושה לי טוב”, “אל תלך”, “חייאתי”, “היינו שניים”, “לובשת חיוך”, “גורל אחד”, “מהכפר אל הכיכר” והלהיט החדש “רוצי עם הלב”.

“נסרין כאן ולא סתם. שברת ,ריסקת את קיסריה. בית ספר לשירה, לפרופורמיות, לרגש . אם האבנים בקיסריה יכלו לדבר הן היו אומרות שכזו לא הייתה שם”

בהופעה, בין היתר, ישב בקהל מי שגילה אותה – אייל גולן, בתוכניתו ‘אייל גולן קורא לך’. במהלך ההופעה הפתיעה קדרי את הקהל והעלתה את גולן לדואט. ההתרגשות הייתה בשיאה כולל של גולן עצמו שלא יכול היה להתאפק והעלה מיד לאחר מכן פוסט באינסטגרם בו הפליג במחמאות לזמרת.

גולן כתב: “לפני 8 שנים נכנסת לאודישן בתוכנית ׳אייל גולן קורא לך׳ תוכנית ראשונה של העונה. התחלת לשיר ואני ככה בתוכי יודע שנגמרה העונה לפני שהתחילה בכלל. יש לנו זוכה. עברנו דרך של 8 שנים בכל הבמות בארץ והגענו לרגע. נסרין קדרי בקיסריה”.

הזמר הוסיף: “נסרין כאן ולא סתם. שברת ,ריסקת את קיסריה. בית ספר לשירה, לפרופורמיות, לרגש . אם האבנים בקיסריה יכלו לדבר הן היו אומרות שכזו לא הייתה שם. שרק נמשיך להנות מהקול האדיר שלך מלכה שלנו השמיים הם הגבול בשבילך. אוהב אותך וגאה בך מאוד”.

View this post on Instagram

לפני 8 שנים נכנסת לאודישן בתוכנית ׳ אייל גולן קורא לך׳ תוכנית ראשונה של העונה. התחלת לשיר ואני ככה בתוכי יודע שנגמרה העונה לפני שהתחילה בכלל. יש לנו זוכה. עברנו דרך של 8 שנים בכל הבמות בארץ והגענו לרגע. נסרין קדרי בקיסריה! ולא סתם בקיסריה, שברת ,ריסקת את קיסריה. בית ספר לשירה , לפרופורמיות , לרגש . אם האבנים בקיסריה יכלו לדבר הן היו אומרות שכזו לא הייתה שם. שרק נמשיך להנות מהקול האדיר שלך מלכה שלנו השמיים הם הגבול בשבילך. אוהב אותך וגאה בך מאוד ❤️ @nasrinkadry

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on

קדרי רשמה לעצמה בשנתיים האחרונות הישג נוסף – הפעם בתחום המשחק, תחילה כשחקנית בתיאטרון באר שבע בהצגה “סוליקה”, ובימים אלה היא מככבת בבתים רבים בישראל כמנטורית בתכנית הטלויזיה “דה וויס”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן