Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

לכבוד ה-90 שנה לפרדס חנה ויובל לאיחוד עם כרכור: ייבחרו יקירי המושבה

לכבוד ה-90 שנה לפרדס חנה ויובל לאיחוד עם כרכור: ייבחרו יקירי המושבה

בשנה האחרונה חוגגת פרדס חנה 90 שנים להיווסדה ויובל שנים לאיחוד המושבות-פרדס חנה וכרכור. לרגל ציוני הדרך ההיסטוריים יזמה ראש המועצה בשנה זו את בחירת יקירי/ות הישוב להם יוענק אות הוקרה מטעם המועצה והישוב.

במסגרת זו יוצאים בימים אלו המועצה יחד עם בית הראשונים בפרסום קול קורא לאיתור ובחירת אזרחי הכבוד. המועצה המקומית ובית הראשונים בישוב מזמינים את הציבור הרחב להציע מועמדים העומדים בקריטריונים שהוגדרו כאשר העיקרי בהם הוא- תושב/ת בעל/ת תרומה ייחודית, יוצאת דופן ופורצת דרך באופייה ובהיקפה.

לטובת התהליך מונתה וועדת בחירה ייעודית בהובלת  מנהלת בית ראשונים בהתנדבות, אירית אורן, עוד חברים בה 4 אנשי מקצוע מתחום המורשת, הקהילה והתרבות. הוועדה תבחן את ההמלצות ותבחר מתוך כלל המועמדים את אזרחי הכבוד שיקבלו בשנה חגיגית זו את אות ההוקרה היישובי. מתוך המועמדים ייבחרו השנה חמישה מועמדים, לציון 5 עשורים לקיומה של המושבה המאוחדת.

תעודת ההוקרה ומדליה ייחודית שעוצבה במיוחד לשנת ה-90 לפרדס חנה ויובל לאיחוד יוענקו על ידי ראש המועצה ליקירי הישוב  בטקס חגיגי אותו תקיים המועצה במרכז לאמנויות הבמה בחודש נובמבר הקרוב.

צילום: דוברות המועצה

במסגרת הקריטריונים ניתן להגיש מועמדות או להמליץ על תושב/ת באם המועמד הינו כיום או בעבר תושב/ת פרדס חנה כרכור במשך 20 שנים לפחות. תרומת המועמד יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון תחומים בהם- תרבות, ספורט, קהילה ועוד. על פי החלטת המועצה על המועמד לקיים את הפעילות בעטיה הוא מגיש מועמדותו במשך 10 שנים לפחות. עוד מציינת המועצה בקריטריונים שהוגדרו- פעילות המועמד משקפת ערכים שראוי לחנך לאורם, פעילותו/ה נעשתה לא למטרות רווח אישי וללא שהניבה רווח אישי, והיא השפיעה או משפיעה באופן חיובי על הציבור. השלכות פעילותו/ה ניכרות באופן בולט ומשמעותי גם כיום  והינן בעלות ערך מוסף.

מנהלת בית הראשונים בהתנדבות, אירית אורן, ציינה: “המושבה  המופלאה שלנו קמה והייתה על ידי מעשים של אנשים. כל אחד בחלקת אלוהים הקטנה שלו תרם לקיומה והתפתחותה של המושבה, אך ביניהם היו כאלה שבלטו וזהרו. הערכים שלהם ראויים להיות לנו למופת, והמעשים שלהם הם בשבילנו השראה. לעיתים רק ממרחק השנים אפשר להבין ולראות את ההשפעה ואת ההשלכות הטובות שהיו למעשים טובים על החיים של אנשים רבים, ולכן גם אם חלפו שנים ראוי להביע לאותם אנשים טובים, תודה, ולהכיר את אנשי המופת הללו, שהם בשבילנו השראה לערכים של שייכות לכלל ואהבת המקום. הערכים האלה, הם שהופכים את פרדס חנה כרכור למושבה הנפלאה שהיא.”

 

לדברי ראש המועצה, הגר פרי יגור, “ישוב הוא לפני הכול האנשים שבו, הם הרוח החיה שמניעה ומפיחה חיים בעורקיו ובנימיו של הישוב. ראשית ימיו של הישוב פה בפרדס חנה מתחילה בקבוצה קטנה של אנשים עם חזון, ובכל שנה אנשים עם חזון הם אלו שהמשיכו בדרכם והצליחו להקים עקב בצד אגודל מושבה לתפארת. לרבים וטובים חלק משמעותי וחשוב בהתהוות הישוב, בתחנות ההיסטוריות השונות ובגיבוש אופי המושבה בתחומים הרבים ותרומתם של אותם רבים נוכחת בחיינו כקהילה וכיחידים עד היום.

היא הוסיפה כי “זוהי האחריות והמחויבות שלנו לעצור לרגע ולתת את המקום הראוי והמכבד לאלו שתרומתם הייתה אבן דרך בחיי הפינה הקטנה שלנו, ובצביונה הייחודי של פרדס חנה כרכור. תודה לאירית אורן, מנהלת בית ראשונים, על מילוי תפקידה בהתנדבות ובמסירות ליו”ר ועדת תרבות, אמנות וספורט, חבר המועצה, אבי אמתי, למנהלת האגף לשירותי רווחה וקהילה, תמי בר ששת  ולכל מי שלוקח חלק בתהליך”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן