Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

עונש מקל | שופט התחשב בצעיר מנתניה שנעצר בחריש עם סמים על קטנוע ללא רישיון

ו”ל, צעיר בן 38 מנתניה, נתפס בשנת 2020 על ידי שוטרי משטרת ישראל בחריש כשהוא רכוב על אופנוע, ללא רישיון נהיגה עם כמה חומרים וחפצים בלתי חוקיים.

בשעה 09:20 בבוקר, החזיק בקטנוע שלא היה רשום ומהחזקתו התבצעה נהיגה ללא רישיון. על פי האישום, הצעיר החזיק חומרי סמים בלתי חוקיים: כמות של אצטרובד תרכובת המכילה חומר הסם DELTA9, וכן משקל של 35.94 גרם נוסף של סמים. בנוסף נתפסו גם מעל 220 גרם קנאביס ו-9 קופסאות של קנאביס גרוס.

עוד נמצא ברשותו גם אגרופן – כלי נשק לא חוקי.
הצעיר נעצר והתיק נוהל בבית המשפט בחדרה. בפרקליטות דרשו מבית המשפט פסיקת מאסר של 8 עד 18 חודשים.

הדיון בעונשו של נאשם בעבירות סמים התקיים היום בבית המשפט. סניגורו של הנאשם גרס כי עונש מאסר בטווח של 4 עד 12 חודשים הוא ראוי, אולם יש לשקול להסתפק בעבודות שירות בלבד.

עורך הדין טען כי סוג הסם וכמותו מתאימים למתחם הענישה המקובל בעבירות מסוג זה. הוא הפנה לפסק דין קודם שבו הוטלו עבודות שירות על נאשם שהחזיק בכמות דומה של סמים.

השופט אהוד קפלן ציין כי יש לקחת בחשבון את הודאת הנאשם ולקיחת האחריות, את חלוף הזמן מאז ביצוע העבירות, ואת עברו הפלילי הכבד של הנאשם. הנאשם הורשע בעבר 9 פעמים בעבירות סמים, נהיגה ללא רישיון, נהיגה פוחזת וגניבה, ואף ריצה מאסרים בפועל.

עם זאת, השופט התייחס גם לנסיבות חייו הקשות של הנאשם. הנאשם גדל במשפחה קשת יום, סבל מהזנחה נפשית וגודל בפנימייה. כבר בגיל 8 פנה לחברה שולית בשל בדידות, ומשפחתו הייתה מוכרת לשירות המבחן. לאחרונה נולד לו תינוק, הוא נמצא בזוגיות, ומזה כשנה מחזיק בעבודה קבועה ושומר על יציבות.

על אף שתסקיר שירות המבחן הצביע על סיכוי גבוה להישנות העבירות, החליט השופט להשית עליו 6 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות.

דילוג לתוכן