Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז המושבות || סיכום ינואר 2020: סופת הגשמים פגעה בעסקים, שיתוף פעולה תיירותי במושבות, נעדר אותר ללא רוח חיים מול חוף הבונים, גבר נהרג בהצפות בבנימינה

סיכום חדשות ינואר 2020 - בקצרה במושבות

חדשות המושבות בקצרה || עוד בכותרות • שיתוף פעולה תיירותי באיזור המושבות יוצא לדרך


Ι ח”כ עמיר פרץ במעגן מיכאל ובת שלמה: “העסקים והחקלאים נפגעו מהסופה – והממשלה בורחת מאחריות”

שני, 20.1 || ח”כ עמיר פרץ יו”ר העבודה-גשר-מרצ סייר בקיבוץ מעגן מיכאל ובמושב בת שלמה בעקבות נזקי הסופה יחד עם ח״כ עמר בר-לב.

עמיר פרץ: ״המשקים החקלאיים והעסקים שנפגעו ממזג האוויר מתקשים לשקם עצמם, לא רק בגלל שעליהם להתמודד מול רגולציה שוחקת ומיסוי אדיר -בעיקר בגלל שהממשלה בורחת מאחריותה ונמנעת מלסייע להם.

“הפיצויים עקב הסופה שהכתה בישראל בשנת 2013, הסתכמו בכ- 8 מליון ש”ח. מדובר בלעג לרש. בעוד מזג האוויר הוא גזירת גורל – גרירת הרגליים של המדינה היא דבר שחייב ויכול להפסק.

“זוהי שעה של אחריות, ואנחנו נלחם על כך שאלה שפרנסתם נפגעה יקבלו את העזרה הדרושה- כך ששום סופה לא תוכל להרוס את פרנסתם. המצב הפוליטי הוא לא תירוץ שלא להכריז על אסון טבע שיאפשר לפצות את אלה שנפגעו”.


ראשון, 26.1 || שריפת בית בשעה זו (ראשון 26.1.20, 15:30) בבנימינה. 4 צוותים בפיקודו של להב שמואל פנסו פועלים כעת בשריפת בית ברחוב הרותם בבנימינה. צוות אור עקיבא שהגיע ראשון למקום זיהה בעירה ועשן כבד היוצא מהבית, חדר לתוכו והחל בפעולות הכיבוי תוך כדי סריקה לחיפוש לאחר לכודים.

לפני זמן קצר נמסר כי צוותי הכיבוי פעלו במהירות לכיבוי הדליקה שהתחוללה במטבח הבית. חוקר דליקות מטעם כבאות והצלה לישראל תחנת חדרה ייצא למקום לחקירת האירוע. אין נפגעים באירוע.

השריפה בבית בבנימינה || צילום: דוברות כבאות והצלה חדרה

Ι שיתוף פעולה תיירותי באיזור המושבות יוצא לדרך

בתחילת השבוע התכנסו חמישה ראשי רשויות באזור כדי לבנות חזון תיירותי משותף, במסגרת שיתוף פעולה שמתנהל בחצי השנה האחרונה במטרה לקדם את התיירות במרחב האזורי.

בתהליך לוקחות חלק מועצה מקומית פרדס חנה- כרכור, מועצה מקומית זכרון יעקב, מועצה אזורית מנשה, מועצה מקומית ג’סר א- זרקא ומועצה מקומית בנימינה גבעת עדה. בפורום התיירות האזורי המשותף לוקחים חלק מובילי תחום התיירות ברשויות. נציגים אלו פעלו במהלך החודשים האחרונים על מנת לגבש חזון תיירותי משותף, תכנית עבודה, יעדים לשנת 2020, ובחינת שיתוף הפעולה התיירותי במרחב.

את היוזמה להקמת פורום התיירות המשותף קידם סגן ראש המועצה בפרדס חנה, עו״ד אייל כגן, מחזיק תיק תיירות במועצה המקומית פרדס חמה-כרכור בשיתוף פעולה עם משרד התיירות והרשויות, חברת אביב המפעילה את חממות התיירות של משרד התיירות העמידה לטובת חממת התיירות מספר יועצים שמתוכם נבחרו להובלת התהליך המשותף, היועצים תמר קוכנר וצפריר שחם.

במפגש שנערך השבוע לקחו חלק גם נציגי משרד התיירות, מנהל מיזמים באזורים כפריים ואהיל כיוף, גילי טופר-טייב, מנהלת חממות התיירות בחב’ אביב עבור המשרד והממונה על התיירות הכפרית במשרד החקלאות, שי דותן, ביחד עם ראשי הרשויות. במסגרת המפגש הוצגה לראשי הרשויות עבודת הפורום, שכללה למידת המרחב, הצפת הערכים שמאפיינים אותו, הכרת השותפים ובחינת יכולות המרחב והפוטנציאל הגלום בו.

לאחר מכן, הוצגה תכנית העבודה של הפורום לקידום תיירות במרחב לשנתיים הקרובות ותהליך בניית החזון המשותף שיהווה תשתית לעבודה ולהרחבת המעגל עם רשויות נוספות. יודגש כי התהליך עצמו יתבצע בשיתוף התיירנים במרחב ויאפשר פלטפורמה לפיתוח ייזמויות במרחב.

ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג מציין כי “סיפור התיירות של בנימינה וגבעת עדה חייב להיות חלק מסיפור תיירות אזורי. ככל דבר בתקופה האחרונה גם התיירות משנה את פניה ומכתיבה תחכום, יצירתיות וחוויה ברמה אישית של כל מבקר. הימים של הזרמת נחילי אוטובוסים דרך אטרקציות נקודתיות חלפו. אנחנו מזהים את הצורך לייצר מוצר תיירותי רב חוויתי, אזורי ומשלים, שיהווה תחליף לצורות בילוי היסטוריות. האזור שלנו ייחודי ומסוגל לייצר מוצרים כאלו, ובשל העובדה שהוא עובר הגדרה מחדש בימים אלו, יש להניח שהמוצר שייצר יהיה חדשני ומתאים יותר לרוח התייר העתידי”.


Ι סלעים קרסו ממצוק בדרך בגין בזכרון יעקב

במהלך הלילה ניתקו סלעים מהמצוק ליד שדרות דרך בגין בזכרון יעקב. בנס לא היו נפגעים. המפגע טופל והכביש פונה מהאבנים, על ידי צוות סערה של המועצה וסיירת הבטחון.

מהמועצה נמסר כי “הכביש במקטע זה עדין עם שכבת אדמה ויש סכנת החלקה באזור”. סעו בזהירות.

צילום: מועצת זכרון יעקב

Ι בית חדש לגמלאים בקיסריה 

רביעי, 1.1 || שנת 2020 נפתחה בהתרגשות גדולה עם חנוכת מועדון חדש לוותיקי קיסריה: “ותיקים ונהנים”. המועדון, שהוא בית חברתי הינו פרי שיתוף פעולה של מספר ארגונים שנרתמו למלאכה: אגף לשירותים חברתיים במועצה, עמותת כרמל, רוטרי קיסריה, וועד המקומי קיסריה, ומרכז הקהילתי – החברה לפיתוח קיסריה. המועדון נולד כמענה לצורכי בני הגיל השלישי ביישוב והוא יפעל אחת לשבוע, בימי רביעי, בנוסף למועדון שיא הבוקר שהוא מועדון הרצאות במרכז הקהילתי. בחנוכת המועדון נכחו ראש המועצה אסיף איזק, סגנו – רפי אבני, מנהלת הקהילה יוליה פנסון, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים וקהילתיים – ד”ר דנה צחר רובין, נציגי מועדון רוטרי קיסריה ונציגי הוועד. השתתפו עשרות מתושביה הוותיקים של קיסריה כולל התושב הותיק ביותר (אלק טבל בן 102), במהלכו ישבו סביב שולחנות עגולים, הכירו זה את זה ודיברו על רצונותיהם וציפיותיהם מהמקום. ותיקי הישוב מוזמנים להצטרף לפעילות הבאה ביום רביעי בשעה 10:00. “ננצל את ההזדמנות לאחל שנה אזרחית טובה לכל התושבים הצעירים והצעירים ברוחם!”, נמסר מצוות הקהילה בקיסריה.


Ι הותר לפרסום: המשטרה עצרה 10 תושבי הצפון שהסתתרו בדירת מסתור בעתלית בחשד לרצח

שני, 20.1 || המשטרה עצרה 10 תושבי הצפון שהסתתרו בדירת מסתור בעתלית בחשד לרצח. מפקד מחוז חוף – ניצב פרץ עמר, ערך אחר הצהריים (שני) שיחת טלפון עם יוסי ציצואשוילי, אביו של אבי ציצואשוילי ז”ל בן ה-17 שנרצח לפני שבוע בנהריה, ובישר לו כי החשודים במעורבות ברצח אותרו ע”י ימ”ר חוף ונעצרו. השיחה נערכה בהתאם להתחייבות מחוז חוף במשטרה בפני ההורים כאשר הגיע לנחם אותם ביום רביעי האחרון והדגיש כי כל יחידות המשטרה עוסקות בתיק על מנת לבוא חשבון עם מבצעי העבירה.

בתוך כך, חקירה סמויה ומורכבת שכללה הפעלת יחידות ואמצעים מיוחדים, הביאה לאיתור עשרה חשודים ברצח, שהסתתרו עפ”י החשד מיום הרצח בדירת מסתור בעתלית.

כל החשודים הובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית במחוז חוף ומחר יובאו לבימ”ש השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרם.


Ι  חוף האקוודוקט: רוכב אופנוע נפצע קל בתאונה עצמית


Ι  נעדר מקריית טבעון אותר ללא רוח חיים בים מול חוף הבונים

שני, 13.1 || אותר ללא רוח חיים הנעדר מקרית טבעון: בהמשך להודעה מאתמול (כאן בהמשך הידיעה) בדבר חיפושים אחר הנעדר שמעון אזולאי, מקרית טבעון, לצערנו אותר הלילה ללא רוח חיים בים, מול חוף הבונים. בתום הליך זיהוי, נמסרה ההודעה המרה למשפחתו.

שמעון אזולאי ז”ל

ראשון, 12.1 || כוחות הביטחון וההצלה מחפשים בשעות האחרונות אחר הנעדר שמעון אזולאי מקרית טבעון, כאשר רכבו אותר הערב סמוך לחוף הבונים.

בהמשך נערכו סריקות משולבות באזור זה, על ידי ניידות משטרה מהתחנות טירת הכרמל, זכרון יעקב וזבולון, בסיוע מתנדבים, לרבות יחידת הג’יפים המשטרתית. בנוסף, מסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל סרק מעל, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, לצד יחידת הכלבנים וכן ספינות השיטור הימי של המשטרה סורקות לאורך קו החוף.

קודם לכן פרסמה המשטרה כי היא “מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר שמעון אזולאי , תושב קרית טבעון בן 63 , אשר נראה לאחרונה הבוקר כאשר יצא את ביתו ברחוב השקדים. תאורו: גובה 1.75, גוון עור בהיר, מבנה גוף מלא, שיער שחור קצר, לבש לאחרונה חולצה אפורה מכנס אפור ומעיל כחול.  כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר לתחנת זבולון טלפון התחנה 04-8464444 או למוקד 100 של המשטרה”.


Ι אושר תקציב מועצת בנימינה- גבעת עדה: 103.3 מיליון שקלים 

התקציב השנתי ל-2020 של המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה אושר בשבוע שעבר ברוב קולות והיקפו עומד על 103.3 מיליון ש”ח. התקציב מבטא את עיקר הדגשים שהמועצה תעסוק בהם בשנה הקרובה.

תהליך הכנת התקציב בוצע לאחר שגובשו היעדים על ידי הנהלת המועצה נגזרו יעדי משנה המציינים אבני דרך להשגתם. היעדים קובצו לארבעה פרקים עיקריים “שירות לתושב”, “חוסן יישובי”, “פיתוח והנדסה”, “חינוך וקהילה”. טבלת היעדים – המלאה והמפורטת נמצאת לעיון הציבור באתר המועצה.

צילום: דוברות המועצה בנימינה

בנושא ניקיון נראות ואיכות הסביבה שנת 2019 מבטאת שינוי לטובה בביצועי מערכות המועצה בנושא הנראות. בהמשך לכך בשנת 2020 הוגדל התקצוב לנושא גינון וניקיון רחובות בכ 400 אלף ש”ח .מכרז האשפה החדש אליו יצאה המועצה מניב בקרה משופרת על ביצועי הקבלן וכולל גם את החלפתם של כל פחי האשפה השבורים של התושבים בפחים חדשים. בנושא החינוך- היקף הוצאות המועצה בחינוך הינו מעל 30 מיליון ש”ח המהווים 32% מסך התקציב. אחד מיעדי החינוך של המועצה הוא “הפעלת תכנית חינוך יישובית מובילה ופורצת דרך”. תהליך גיבוש התכנית, המשלב שותפים רבים בתוכם נציגי הורים ותושבים ובהובלת ועדת החינוך של המועצה, מתוכנן להסתיים לקראת שנת הלימודים תשפ”א. עקרונות התכנית יפורסמו לדיון ציבורי ברבעון ראשון 2020 . לתוכנית זו השפעה מכרעת על אופי בתי הספר ביישוב, הפדגוגיה שתונהג בהם ואופי הבינוי שלהם.

תרבות וקהילה- אחד מיעדי המועצה בתחום הוא “שייכות ואחדות יישובית”. במסגרת זו ממשיך המתנ”ס להיות זרוע ביצוע עיקרית של פעולות המועצה בתחום, לרבות שירותי חובה לתושבים כגון בתי ספר שלהקיץ, צהרונים וקייטנות. התמיכה של המועצה בפעילות המתנ”ס ב 2020 תמשיך בהיקף דומה לזה שבשנת 2019 בדגש על שמירה על נזילות תקציב הפעילות שלו. בנוסף תיקצבה המועצה תכנית לסגירת הגרעון המצטבר של המתנ”ס במקביל להתייעלות במסגרתה ייסגר הגרעון שמצטבר בשנים האחרונות שמקשה על  ההתנהלות היומיומית שהוכבדה בשנים האחרונות. תקציב הרווחה של המועצה לשנת 2020 יעלה ב 6% ביחס לשנה הקודמת בשל גידול בעלות ההשמות על פי הנחיות משרד הרווחה.

ראש המועצה, איתי ויסברג: “אני גאה בתקציב 2020 ובתהליך שקדם לו. מזה שנתיים שאנחנו צועדים בנתיב הנגשת פעולות המועצה במסגרת יעד השקיפות עליו הכרזנו. התקציב כיום ניתן בפורמט מפורט, כולל הסבר מאת גזבר המועצה ומסמך סקירה של ראש המועצה על הדברים העקרוניים בתקציב ובמקביל לפרסום יעדי המועצה. אנחנו צועדים לקראת תקציב מקושר תכניות עבודה גם באספקט הטכנולוגי ובנוסף פרשנות ברורה יותר של סעיפי תקציב שהיו פחות ברורים מעצם הגדרתם ההיסטורית – הכל לטובת הנגשה משופרת של תכניות העבודה ותקציב המועצה השוטף”.

Ι שלושה תושבי השטחים נעצרו לאחר מרדף – חשודים שפרצו לבתים בבנימינה וגבעת עדה

בתום חקירה סמויה עצרו יחידת אתג”ר בלהב 433 כנופיה שעסקה בהתפרצויות לבתי מגורים באזור בנימינה וגבעת עדה.

במשטרה הודיעו כי במסגרת הפעילות הרציפה בתחום, לפני כשבוע, במהלך פעילות נגד הכנופיה, זוהו 3 חשודים תושבי השטחים שנעצרו לאחר מרדף קצר וברכבם נתפס רכוש החשוד כגנוב מהתפרצויות שבוצעו קודם לכן.

מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון ובכוונת התביעה המשטרתי להגיש נגדם במהלך היום כתבי אישום.

משטרת ישראל נמסר כי היא “תמשיך למקד אכיפה נחושה כנגד תופעות המשפיעות באופן ישיר על האזרח הנורמטיבי ורכושו במטרה לשמור על איכות החיים ולאפשר שגרת חיים תקינה”.

בשנה האחרונה התמודדו שכונות שונות עם הפריצות לבתי התושבים. כך למשל, תושבי שכונת יעקב בבנימינה התלוננו על חוליית פורצים שפעלה בשכונה.  הפריצות היו ברחובות היקב וההגנה כאשר מהמשטרה לא הוציאה הודעת עדכון בנושא בשעתו. על פי התושבים, הגנבים לבשו כפפות ולכן לא ניתן לזהותם. בין היתר דווח כי נגנבו כסף מזומן,  מחשבים, פלאפונים וגם מכוניות.


Ι בקיבוץ באיזור: המשטרה עצרה זר מתאילנד בחשד להחזקה וסחר בקריסטל

עוד ניוז >>
בגלל חומרים אסורים: כתב אישום יוגש נגד בן 47 מפרדס חנה בעקבות דקירת בני משפחה
הטרגדיה בשרון: הנהג מאור עקיבא חשוד בנהיגה תחת השפעת חומרים אסורים; מעצרו הוארך
סכנה ברורה ומיידית בכבישי איזור חדרה: כביש 65 מוביל, כביש 4 אחריו בנהיגה במהירות מופרזת ותחת השפעת חומרים אסורים

רביעי, 15.1 || לפני מספר חודשים חשפה המשטרה מעבדה לגידול סמים בקיסריה ועצרה תושב בני ברק בן 31 בחשד בהפעלתה. הבלשים הגיעו לוילה בקיסריה ששימשה על פי החשד למעבדה לגידול לגידול סמים, וחשפו מעבדה ובה מאות שתילים של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה במשקל כולל של 180 ק”ג וציוד מעבדה רב שפוזר בין כל חדרי הווילה. החשוד נעצר כאמור לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה והיום יובא לדיון בבית משפט השלום בחדרה, בבקשה להאריך את מעצרו.

במקרה אחר, תושב חדרה נעצר ברחוב הנגב בגבעת אולגה לאחר שכלבן משטרה ביחד עם כלבו איתר בדירה ברחוב סמים בכמות מסחרית. הדבר התרחש לאחר שהשוטרים הגיעו לדירה אחרת בשכונה, והכלב הריח את הסמים מדירה אחרת וסמוכה.

החשוד, לא היה באותה העת בדירה בשיחה טלפונית עם השוטרים אמר להם כי הם יכולים להיכנס, כך על פי עדות המשטרה בבית המשפט. לא ברור איך היה כה בטוח בעצמו שכן השוטרים שנכנסו למחסן בדירה איתרו סמים במשקל 2.6 ק”ג סם וסכום של 107 אלף שקלים. החשוד מצידו אמר לשוטרים כי לא ידע שיש בארגז המדובר סמים. הסמים נמצאו במצב אחסנה והוחרמו.


Ι צפו: הצפות בחוף הכרמל והסביבה, גבר נסחף באיזור שפיה ונעדר, חפ”ק נפתח בגבעת עדה

ראשון, 5.1 || תחנת כבאות והצלה חדרה הודיעה לקראת השעה 16:00 על מספר אירועי חילוץ וטיפול של צוותי התחנה בעקבות מזג האוויר הסוער באיזור המושבות. חיפושים אחר אבא שנסחף לטענת בנו בשפיה. מדוברות כבאות והצלה במחוז חוף נמסר כי “באיזור שפייה על גג הרכב עמדו אב ובנו. הרכב החל להסחף הבן קפץ לגדה וכרגע האבא נסחף. מירב הכוחות הופנו לאירוע הזה, מסוק משטרתי באוויר והועלתה דרישה ליחידת להבה בהמשך נמסר כי נערכים “חיפושים נרחבים אחרי אבא שנסחף. חפ”ק אחוד נפתח בצומת גבעת עדה בתחנת הדלק סונול. הרכב אותר אך ללא סימנים מהאבא”. לידיעה המלאה הקליקו

צילום: דוברות כבאות והצלה

בכרם מהר”ל – 3 צוותים בפיקודו של להב שמואל פנסו פועלים לחילוץ מיקב שעובדיו נלכדו בקומה השנייה של המבנה. חולצו חמישה לכודים כולם במצב טוב וממתינים כרגע עוד חמישה לחילוץ ממקום אחר במבנה. בנוסף לכודים נוספים במאיר שפייה.

בגבעת ניל”י – התקבל דיווח על זוג שנלכדו בשיטפון ונמצאים על גג הרכב צוותים הוזעקו למקום. ובאום אל פאחם – חולצה לכודה ממבנה יביל המשמש כמשרד, גם זאת בעזרת שימוש בסולם היוצר גשר לגג רכב הכיבוי.

ובתוך כך, מטה המועצה האזורית חוף הכרמל התכנס להערכת מצב, נוכח מזג האוויר הסוער. “נערכו מספר חילוצים של במספר תושבים במוקדים שונים ברחבי המועצה, ללא פגיעה בנפש. צוותי המועצה פרוסים בשטח על מנת לתת מענה, ככל שיידרש”, נמסר מהמועצה ובה הזהירו מסכנת החלקות והתדרדרות של סלעים מרכסי הר הכרמל. עוד הודיעו כי חוגי מרכז מיר”ב מבוטלים היום, מחשש לבטיחות הילדים. בעתלית ובקיסריה החוגים מתקיימים כרגיל.


Ι בשורות בבנימינה וגבעת עדה: שיפור בסנכרון בקווי הנסיעה של האוטובוסים עם הרכבת

שישי, 3.1 || בשורות לתושבי בנימינה וגבעת עדה: לאחר עבודה מאומצת של ועדת התחבורה במועצה אל מול משרד התחבורה אושר לאחרונה לסנכרן את קווי הנסיעה של האוטובוסים עם הרכבת ולהוסיף קווים לרווחת הנוסעים. יו”ר ועדת תחבורה, חבר ההנהלה, אביב רגב: “אני שמח שאחרי שלוש שנים של דיונים הצלחנו בעזרת משרד התחבורה וחברת קוים לסנכרן את הקווים ולהוסיף שירות לרווחת התושבים”. השינויים צפויים להתחיל בשבועות הקרובים.

על פי התוכנית החדשה שנקבעה עם משרד התחבור וחברת קווים קו 35 יכנס ויאסוף נוסעים בהרחבה של גבעת עדה. לקו 35- ישונה מסלול הנסיעה כך שהוא יתחיל ברגבים יעבור דרך אלונה יגיע לכפר גליקסון ומשם לרכבת בנימינה כאשר שעות ההגעה מסונכרנות עם זמני יציאת הרכבת. בעקבות שינוי מסלול קו 35 הוזל מחיר הנסיעה מההרחבה לרכבת ותוגברו הנסיעות. בנוסף במועצה פועלים להאריך את הקו כך שיגיע עד לבית ספר אורט

קו 36 הפועל במיניבוסים ומוביל נוסעים מגבעת עדה לרכבת יסונכרן גם כן עם שעות הגעת הרכבות המהירות פעמיים בשעה. בנוסף פועלים במועצה לקידום הקמת מסוף התחבורה הציבורית שצפוי להיבנות בבנימינה.

יו”ר ועדת תחבורה, חבר הנהלת המועצה אביב רגב: “סנכרון הקווים צפוי להוריד את עומסי החנייה הקיימים כיום באזור הרכבת ובמקביל לאפשר לתושבי המועצה תחבורה ציבורית נוחה ומותאמת לצרכיו ובכך לשפר את השירות”. לוח הזמנים המעודכן יפורסם בזמן הקרוב.


Ι בת 50 ובת 45 נפצעו בתאונה במחלף זכרון יעקב ופונו לבתי חולים

חמישי, 19.12 || תאונת דרכים בצהריים בכביש 70, סמוך למחלף זכרון יעקב: בשעה 15:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 70 סמוך למחלף זכרון יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי”ח רמב״ם אישה כבת 50 במצב בינוני ויציב, עם חבלות בגפיים, ואישה כבת 45 במצב קל לבי”ח הלל יפה.

התאונה אחר הצהריים בכביש 70 || צילום: דוברות כבאות והצלה

מכבאות והצלה חדרה נמסר כי 3 צוותי כיבוי בפיקודו של רס”ר מג’די טיארה פעלו בתאונת דרכים בין שני כלי רכב במחלף זיכרון מתחת לכביש 2. בהגיעם למקום זיהו הלוחמים תאונה חזיתית בין כלי רכב כאשר אחד מרכבים הועף על גבי מעקה הבטיחות. נהגת הרכב היתה לכודה תחת ההגה. לוחמי האש פעלו במהירות ובמיומנות גבוהה לחילוץ הלכודה תוך שימוש בכלים הידראוליים. רס”ר מג’די טיארה מפקד האירוע מסר: “תאונה בין שני כלי רכב, ג’יפ ורכב מיני. ברכב הקטן זיהינו נהגת שמעוצמת המכה נלכדה תחת ההגה. לוחמי האש פעלו בצורה מעולה לחילוץ הלכודה תוך נקיטת כל אמצעי הבטיחות להפחית פגיעות נוספות. מד”א שנכחו במקום קבעו את מצבה בינוני והיא פונתה להמשך טיפול”.

 


 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן