Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מתחדשים: אהרן דינור נבחר למהנדס המועצה החדש של זכרון יעקב

וועדת הבחינה של המועצה המקומית זכרון יעקב אישרה את מינויו של מהנדס המועצה החדש של זכרון יעקב. מדובר באדריכל אהרן דינור, בן 42, נשוי לאפרת ואבא לארבעה ילדים – אלעד (16), מתן (13), שיר (9) ויובל (4), גר ביישוב ניר עציון שבחוף הכרמל. אדריכל במקצועו ובעל תואר B.ARCH מאוניברסיטת אריאל. דינור יחליף בתפקיד את ישראל בן ישראל שמונה רק לפני קצת יותר משנה לתפקיד ועזב.

• קראו גם >> ישראל בן ישראל נבחר להיות מהנדס המועצה החדש של זכרון יעקב

בתחילת דרכו המקצועית שירת אהרן, בשרות קבע חוזר במחלקת בינוי של חיל האויר כאדריכל המחלקה. לאחר סיום השירות (2007) שימש כאדריכל מתכנן וראש צוות במשרד אדריכלים גדול בחיפה ובו עסק במספר רב ומגוון של פרויקטים.

משנת 2014 ועד לפני כמעט שנה, אהרן שימש כאדריכל וסגן מהנדס המועצה האזורית חוף הכרמל. ובמסגרת תפקידו ביצע ליווי תכנוני אדריכלי תוך שיתוף פעולה מלא עם מחלקת הרישוי, מחלקת תכנון ארוך טווח (תב”ע) והנדסת תשתיות. כמו כן הוביל לתכנון וקמה של מבני ציבור חדשים במועצה האזורית – בין היתר תכנון ובניית שלושה בתי ספר יסודיים חדשים, הרחבת בתי ספר העל-יסודיים הקיימים, גני ילדים חדשים, מעונות, אולם ומגרשי ספורט חדשים ועוד.

המשך למטה >>

במסגרת הכשרתו ועבודתו הינו מוסמך כמורשה נגישות ואף מונה בשנת 2016 לפקיד היערות העירוני של המועצה מטעם משרד החקלאות. ובשנה האחרונה מנהל משרד תכנון עצמאי.

ראש המועצה זיו דשא בירך על כניסתו לתפקיד ואמר כי: “אתגרים רבים עומדים בפני המועצה המקומית בתחום התכנון לטווח הקצר ולטווח הארוך, בנושאי בינוי ציבורי, מתחמי מגורים, תשתיות, תחבורה ציבורית ועוד. כניסתו המהירה של אהרן לתפקיד תסייע למועצה בצליחת אתגרים אלו. בשמי ובשם המועצה המקומית, אני מאחל לו בהצלחה”.

לשאלה כיצד תראה מחלקת ההנדסה בראשותו, אהרן דינור אמר כי: ” אני מאמין שלמהנדס הרשות חשוב שתהיה גם ראיה וחשיבה תכנונית אדריכלית (ואפילו עיצובית) בכל הפרויקטים שהוא מוביל עבור הרשות – החל מתוכניות מתאר ותכנון שכונות חדשות, ועד שיפור ושדרוג בינוי קיים וחידוש תשתיות. כאדריכל, אני מביא יתרון זה לתפקיד. בעבודתי כמהנדס הרשות אני מתכוון לשלב את כל הידע והמקצועיות שרכשתי בכל שנות עבודתי תוך שילוב איכות סביבה וקיימות, חדשנות ושיתוף הציבור, ולתבל את העבודה באמינות, שקיפות וכבוד לכל אדם באשר הוא – מראש הרשות דרך כל עובד ברשות ומחוצה לה ועד אחרון התושבים”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן