Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זוג נשוי טרי שהתארח במלון בחדרה תבע ממנו 80 אלף ש”ח: “לא סיפקו מה שהתחייבו”

זוג נשוי טרי שהתארח במלון בחדרה תבע ממנו 80 אלף ש”ח: “לא סיפקו מה שהתחייבו”

הזוג התארח ב-2021 יחד עם המשפחה המורחבת במלון. בין הבקשות בחוזה: חדר תפילה, חדר אוכל נפרד ושתייה מוגזת ללא הגבלה. בתביעה ציין הזוג: המלון לא סיפק לנו את מבוקשנו וחווינו עוגמת נפש. מה נקבע לבסוף בבית המשפט?

תביעה בגובה של 80 אלף שקלים מצד בני זוג תושבי ירושלים נגד מלון ריזורט (‘רמדה’ לשעבר) בחדרה, הסתיים לאחרונה בפשרה.
התביעה הוגשה על ידי עו”ד רינה חורי בשם התובעים בחודש ינואר 2022 לבית המשפט השלום בחדרה. על פי בני הזוג בתביעה, הם זוג צעיר שהתחתן ב-8.3.21 לאחר דחיות רבות של החתונה עקב מגיפת הקורונה. התובעים הזמינו אירוח במלון בחדרה עבור בני משפחותיהם (מירושלים והדרום)  שבת חתן שחל ב-12-13.3.21 בסכום של 150 אלף שקלים.

על פי כתב התביעה, המלון והחברה הפרו את ההתחייבות בחבילת האירוח המשודרגת שהוזמנה, “ולא סיפקה את השירותים והמוצרים אליהם התחייבה. הנתבעת גרמה לתובעים הפסדים כספיים ועוגמת נפש, טרדה ואכזבה עצומה…”.
בין הפריטים שהוזמנו ביומיים המדוברים וצוינו בכתב התביעה:
• 40 חדרי אירוח עבור כ-120 אורחים במחיר של 1,650 שקלים לזוג.
• חדר תפילה וחדר אוכל מפרד בעלות של 18 אלף שקלים
• בשר בהשגחה מהודרת בתוספת 100 ש”ח לסועד
• שתייה מוגזת ללא הגבלה בתוספת 35 שקלים לסועד

בכתב התביעה מצוין כי “עוד ביום שישי בשלב ההגעה למלון שררו חוסר סדר וארגון מוחלט, זמן ההמתנה לקבלת החדרים היה ארוך מידי ונוהל קבלת החדרים היה חובבני ובלתי מאורגן”.
בני הזוג טענו בתביעה כי על אף שרשימת האורחים נשלחה למלון קודם להגעתם, רשימות המלון לא תאמו את המסמך שנשלח, חלק מהרישום היה כפול וחלק אחר לא שובץ לחדר.
עוד נטען בתביעה כי “קב”ט המלון שעמד בכניסה סרב לאפשר כניסה לאורחים שלא הציגו תעודת זהות, על אף שתנאי זה לא הוגדר או פורט בפני התובעים…”.

מלון רמדה לשעבר בגבעת אולגה| צילום: מגדלור ניוז

גם בנושא אולם התפילה וחדר האוכל, טוענים בני הזוג לבעיות, לאחר ש”האולם שהוקצה לתובעים היה חשוך וללא תאורה, והאורחים נאלצו לקיים תפילות בעלטה…בנושא חדר האוכל, נציגת הנתבעת הודיעה לתובעים כי האולם שהוקצה לסעודות אינו יכול להכיל יותר מ-125 אנשים וכי לאורחים לא תינתן אפשרות להכניס אף לא 5 אורחים מעבר למכסה…הדבר גרם לאי נעימות על אף שהאולם היה גדול דיו להכיל את כמות האורחים הרצויה”.

תלונות נוספות תיאר כתב התביעה גם בנושא הגשת האוכל, תפקוד המלצרים, המתנה מרובה להגשה, ארוחות שהוגשו בבופה ולא אישית בניגוד לסיכום מוקדם, מאכלים שחוזרים על עצמם, שתייה מוגזת שהוגשה במשורה ותוך התחננות ועוד.
כאמור, בני הזוג דרשו פיצוי עבור החוויה בגובה 80 אלף שקלים.

לאחר שלא הגיעו להסכמות, התקיים ב-12.9 דיון בתיק בבית המשפט השלום בחדרה. לאחר דיון קצר בבית המשפט יצאו הצדדים להפסקה בה דנו על הנושא. לאחר ההפסקה הצליחו הצדדים להגיע להסכמות:
1 . לסילוק מלא וסופי של כל טענות התובעים בתביעה, ותוך שכל צד שומר על טענותיו בכתבי 4 הטענות, תשלם הנתבעת לתובעים סך של 15,000 ש”ח כולל מע”מ.
2 . בנוסף, יהיו התובעים ומי מטעמם זכאים לקבל מהנתבעת שהות לשני חדרים למשך סוף שבוע  (לילה אחד) באחד ממלונות רשת הנתבעת, למעט חגים או חופשת הקיץ שהן עונות שיא.

3 . למען הסר ספק, ההטבה בסעיף 2 תועמד לרשות התובעים וזוג נוסף מטעמם לפי בחירתם, כאשר המימוש יהיה בסוף שבוע אחד, על בסיס מקום פנוי. התיאום של מימוש ההטבה יעשה באופן טלפוני זמן מספיק מראש ולפחות שבועיים מראש.
4 . מבקשים לתת להסכמה תוקף של פסק דין תוך השבת אגרה בכפוף לתקנות.
שופטת בית המשפט קרן אניספלד, קיבלה את ההסכמה בין הצדדים ונתנה להן תוקף של פסק דין.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן