Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עם החיבור לשדרות והעוטף: קובי אוז ותלמידי “גוונים” ממנשה הלהיבו את הקהל בגן שמואל (וידאו)

היכל התרבות מנשה היה מלא עד אפס מקום כשקובי אוז ישב בקהל - ובהמשך עלה לשיר עם תלמידי המגמה | המוזיקאי, עדי רון, מרכז המגמה, הזמין לבמה את בוגרי המגמה, חיילות וחיילים והודה להם על השירות הצבאי שלהם: "יש לנו עדיין חטופים בעזה והמופע הזה בשבילם"

ערב מגמת המוזיקה של בית הספר גוונים במועצה האזורית מנשה נערך בשבוע שעבר במסגרת המופע המסורתי ובצל המלחמה. התלמידים שלא ויתרו גם השנה על המופע, הפיקו ערב מחווה ללהקת טיפקס וליוצר קובי אוז, יחד המוזיקאים עדי רון, רכז מגמת המוזיקה ועם מורה המגמה נמרוד פז.

היכל התרבות מנשה היה מלא עד אפס מקום ואוז שישב בקהל התרגש והיה מהופנט מתחילת הערב. לקראת סיום המופע הוא גם עלה לבמה ושר שלושה שירים עם תלמידי המגמה. אוז התרגש לקיים את שיתוף הפעולה עם הנוער הצעיר שנחשף ליצירה שלו ושל טיפקס.

צפו בקטעים מהמופע (צילומים: זיו יצחייק, עדי רון, בית ספר גוונים, מועצה אזורית מנשה) >>

תלמידי המגמה סיפרו כי ללהקת טיפקס יש צבע מוזיקלי מיוחד עם המון הומור, כאב ושמחה. לא מעט משירי הלהקה הם שירי מחאה בעטיפה של הומור, שמחה וקצב. קובי סיפר על הבמה על החיבור שלו לעוטף, לשדרות – משם הוא הגיע ולמוזיקה המיוחדת שיצר.

המופע נפתח בקליפ מרגש למען החטופים ולאחריו עלו על הבמה 60 תלמידי מגמת המוזיקה לשיר פתיחה. לאחריו כל קבוצה ניגנה ושרה את שירי טיפקס בעיבודי התלמידים.

מגמת המוזיקה של בית ספר גוונים היא גדולה ומיוחדת, ממנה יצאו בוגרים מוכשרים ללהקות צבאיות וחלקם ממשיכים בלימודי מוזיקה ברימון ובאקדמיה. מנהל בית הספר, דודי פרידמן ברך את תלמידי המגמה והודה להורים ולמחנכים ולמורים שיש לנו דור מוזיקלי כזה מיוחד.

המוזיקאי, עדי רון, מרכז המגמה, הזמין לבמה את בוגרי המגמה, חיילות וחיילים והודה להם על השירות הצבאי שלהם. הוא הזכיר שלמרות המופע השמח, יש לנו עדיין חטופים בעזה והמופע הזה בשבילם”. השיר האחרון, “בתוך נייר עיתון, בוצע על ידי קובי אוז ותלמידי המגמה. השיר מביא מחאה אומנותית ובוצע בהתרגשות ואין ספק שזה היה אחד מערבי מגמת המוזיקה המרגשים של גוונים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“קמפוס הרכבת” בקיסריה מתקדם לקראת פתיחה: משרדים מוצעים להשכרה במתחם המסקרן

‏חברת נכסי קיסריה החלה בפרסום משרדים ושטחי מסחר ב”קמפוס הרכבת” החדש שלהם, מתחם היי-טק הכולל שלושה בניינים, אנרגיה מתחדשת, אודיטוריום ומסחר, המציעים מגוון שירותים | המתחם הממוקם בפארק העסקים קיסריה, בו שוכנות חברות מובילות רבות בתעשיות שונות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן