Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ממחלקת הנוער באור עקיבא למחוז חיפה במשרד החינוך: אשר ארביב בהתחלה חדשה

ממחלקת הנוער באור עקיבא למחוז חיפה במשרד החינוך: אשר ארביב בהתחלה חדשה

אשר ארביב, מנהל מחלקת הנוער העירונית באור עקיבא, עזב בשבוע שעבר רשמית את תפקידו, והחל אמש (ראשון), עם פתיחת חודש ספטמבר ושנת הלימודים החדשה, בתפקידו החדש – כמפקח במשרד החינוך במחוז חיפה במנהל חברה ונוער. 

ארביב, אחד מאנשי הציבור המוערכים והמרכזיים באור עקיבא, כתב בסוף השבוע למכריו ברשתות החברתיות על פועלו בעיר עד היום. הוא החל בשנת 1988 כנער פעיל מתנדב במתנ”ס אור עקיבא במד”צים, יו”ר מועצת הנוער, מדריך במועדונים שכונתיים ובקייטנות הקיץ. בשנת 1998 החל את עבודתי במתנ”ס אור עקיבא כמדריך נוער, רכז חוגים והעשרה, רכז מנהיגות – מד”צים, מנחה מועצת הנוער, מנהל קייטנות, רכז נוער לימים מנהל אגף נוער, סגן מנהל ומנהל המתנ”ס.

בשנת 2012 במסגרת חוק הנוער, הקים וייסד את מחלקת הנוער העירונית, בעיריית אור עקיבא/ במסגרת הקמת המחלקה, הגדיר והוביל חמישה תחומי ליבה: מנהיגות ומעורבות חברתית, מרכז הכנה לצה”ל, תנועות נוער בני עקיבא והצופים, השכלה ולמידה פל”א ותרבות הפנאי. מחלקת הנוער הפכה להיות שם ודבר בעיר, במחוז ובארץ.

לאורך השנים לקח חלק בהתנדבות בוועדים, וועדי עובדים, הן במתנ”ס שמשתי כיו”ר ועד, בעירייה כמזכיר ויו”ר ועדת תרבות, באגודת מנהלי מחלקות הנוער בישראל, יו”ר מחוז חיפה וגזבר.

“זוהי שעת סיום ופרידה”, כתב ארביב. מטרת החינוך צריכה להיות: אנשים המצטיינים במחשבה ובמעשה ועם זאת רואים בשירות למען הכלל את משימת חייהם העיקרית, אמר אלברט איינשטיין. בימים אלו אני מסיים את תפקידי החשוב והמשמעותי. מי שמכיר אותי יודע מה שאהבתי כתחביב בגיל הנעורים הפכתי לפרופסיה – מקצוע בחיים.

“לצד העשייה החינוכית, ערכית, חברתית, קהילתית הענפה סיימתי את לימודיי האקדמאים תעודת הוראה, תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול מערכות חינוך. שלושה עשורים של עשייה למען קהילת אור עקיבא במערכת החינוך בכלל והחינוך הבלתי פורמאלי בפרט.

“לאורך השנים חרטתי על דגלי את עבודת רצפים החינוכיים בשלושה צירים: זמן, גיל ותוכן ובכך יצרנו תפיסה מערכתית ראיית הנוער מבוקר עד ערב. אבני הדרך עליהן חונכתי, חינכתי והתהלכתי היו נתינה, כבוד, קבלת האחר והשונה ובעיקר מתן הזדמנות שווה לכל ילד, נער ובוגר. התפתחותי המקצועית היתה שזורה בהתפתחות העיר בכלל ומערכת החינוך בפרט”.

“היום אני יוצא לדרך חדשה, תפקיד חדש. מפקח במשרד החינוך, מינהל חברה ונוער, מחוז חיפה. היתה לי הזכות והכבוד לגדול, להתחנך, להתדנב, לעבוד, להיות שותף ולהוביל עשייה ערכית חברתית ומשמעותית בשנים 1988-2018 באור עקיבא. יותר ממה שנתתי קיבלתי מכם התושבים, ההורים, הילדים ובעיקר מכם בני הנוער. ב”ה אני משאיר אחרי מחלקה יציבה, חזקה עם עשייה ענפה מאוד. אור עקיבא זה לא עוד מקום עבודה אור עקיבא זה הבית שלי.

אמש (ראשון), ארביב כבר החל את יומו הראשון בתפקידו החדש וציין כי “האחד בספטמבר מסמל עבור כולנו יום חגיגי. מאז ומתמיד היום הזה ציין התחלות חדשות, יום שמערכת החינוך לובשת אוירת חג.

“היום, התחלתי את תפקידי החדש מפקח במשרד החינוך, מחוז חיפה וכחלק מהיום היה לי הכבוד להשתתף בפתיחת מערכת החינוך בקרית מוצקין עם גב’ עינב יניב-שורץ מנהלת המינהל, ראש הרשות מר חיים צורי, מנהל אגף החינוך מר אייל וצוותי החינוך של העיר.

“ביקרנו בגנים ובביה”ס היסודי על שם יצחק נבון ואף זכינו להשתתף בקביעת מזוזה. יהי רצון שנמצא עבור כל ילד ונער את המפתח שיפתח את דרכו לחינוך לערכים ולהישגים נאים .. שנה מבורכת ומלאת עשייה. לקט תמונות קטן מחוויה מהנה”

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן