Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רף חדש לשוויון מגדרי וגיוון בייצוג במועצת העיר: רשימת “חזון והגשמה” באור עקיבא מציגה את היעד

רף חדש לשוויון מגדרי וגיוון בייצוג במועצת העיר: רשימת “חזון והגשמה” באור עקיבא מציגה את היעד

מחויבותו של משה ביטון לשוויון חורגת מהייצוג המגדרי, ומתרחבת להקיף את השטיח העשיר של המגוון בתוך השכונות והקהילות האתניות של העיר | הרשימה המכילה של ביטון עומדת כמגדלור של תקווה

סיעת חזון והגשמה קובעת רף חדש לשוויון מגדרי וגיוון בייצוג מועצת העיר אור עקיבא בתחום הממשל המוניציפלי. השאיפה לשוויון מגדרי היא כבר מזמן מאמץ מאתגר. ובכל זאת, בתוך הנוף הזה, רשימתו של משה ביטון, “חזון והגשמה”, מתגלה כמגדלור של קידמה, המובחנת במחויבותה הבלתי מעורערת לשוויון בין גברים לנשים.

ניתוח מדוקדק מגלה שהרשימה של ביטון עומדת כהתגלמות האיזון, המגלמת יחס הרמוני בין מועמדים ומועמדים. שימוש במתכונת אסטרטגית של “רשימת ריצ׳רץ׳” – לסירוגין בין מועמדות למועמדים – גישתו של ביטון לא רק מסמלת שוויון מגדרי אלא גם מבטיחה ייצוג שוויוני במועצת העיר.

בנוסף הרשימה היא יציאה מרעננת מהפוליטיקה המקובלת, שכן היא מורכבת ממגוון של מועמדים צעירים ונלהבים, שלפני שילובם עם ביטון לא היה להם ניסיון קודם בזירה הפוליטית. מאוחדים על ידי חזון משותף של החייאת העיר שלהם וטיפוח עתיד מזהיר יותר לדור הבא, המועמדים הללו מביאים פרספקטיבה רעננה והתלהבות חסרת גבולות לקמפיין. מונעים מהרצון ליצור שינוי חיובי ולהשאיר השפעה מתמשכת על הקהילה שלהם, הם יצאו למסע הזה עם ביטון, מונעים על ידי האמונה ששינוי משמעותי מתחיל באקטיביזם עממי ומסירות אמיתית לטובת הכלל.

מה שמייחד את הרשימה של ביטון הוא לא רק האיזון המספרי שלה, אלא גם המיקום המכוון של נשים במשבצות בראש הרשימה. ניתן למצוא ברשימה את שני יוסף (מספר 2), אורלי שחר מנשרוב (מספר 4) ועידית צעירי (מספר 6) – נשים משכילות בעלות רקורד מוכח של עשייה ויוזמה. על ידי שיבוץ נשים בתפקידים בולטים, ביטון מעביר מסר רב עוצמה, המאשר את תפקידן ההכרחי של נשים בממשל ובמנהיגות. מיקום אסטרטגי זה לא רק מטפח גיוון אלא גם מגביר את קולן של נשים בתהליכי קבלת החלטות.

מחויבותו של משה ביטון לשוויון חורגת מהייצוג המגדרי, ומתרחבת להקיף את השטיח העשיר של המגוון בתוך השכונות והקהילות האתניות של העיר. בגישה פורצת דרך לממשל, הרשימה של ביטון מבטיחה שכל פינה בעיר תמצא קול ליד השולחן, בהנחיית העיקרון שלכולם מגיע ייצוג. רשימתו של ביטון משקפת את פסיפס התרבויות והרקע התוסס של העיר, ומשלבת בקפדנות מועמדים מכל העדות והשכונות. על ידי מתן עדיפות להכלה, ביטון לא רק מכיר בערכו ובכבודו הטבועים של כל תושב, אלא גם מכיר בחשיבותן של נקודות מבט מגוונות בעיצוב מדיניות ויוזמות.

בבסיסה, הגישה המכילה של ביטון מונעת מרצון עמוק לטפח הרמוניה בתוך העיר. על ידי טיפוח תחושת השייכות והבטחה שכל קהילה תרגיש שמושמעת ומוערכת, הרשימה של ביטון מניחה את הבסיס לדיאלוג משמעותי ולשיתוף פעולה חוצה חלוקות. יתרה מכך, חזון ההכללה של ביטון מתרחב מעבר לטוקניזם גרידא, שכן כל נציג מוסמך לסנגר על הצרכים והשאיפות
הייחודיות של בוחריו. בין אם מדובר בנושאים של שימור תרבותי, פיתוח כלכלי או צדק חברתי, כל קול ברשימה של ביטון משמש צינור לשינוי חיובי, ומגביר את הדאגות של הקהילות שלהם.

בעולם שלעתים קרובות פגום בחלוקה ובקיטוב, הרשימה המכילה של ביטון עומדת כמגדלור של תקווה – עדות לכוחה הטרנספורמטיבי של אחדות במגוון. על ידי אימוץ העושר של המגוון של העיר ודגול בעקרונות השוויון והייצוג, הקמפיין של ביטון לא רק מציב סטנדרט חדש לממשל אלא גם מחזק את הקהילות לעבוד יחד לקראת חזון משותף של עתיד מזהיר והרמוני יותר

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן