Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מאור עקיבא לתל אביב: תומר בן אבי מככב עם המצלמה

שבוע מהערך המילואים חל השבוע, וכיכר רבין בתל אביב נצבעה בצילומים המציגים את ההוויי של חיילי המילואים בישראל. תומר בן אבי מאור עקיבא, מציג זו השנה השניה מבחר מצילומיו בתערוכה והבוקר, עם פתיחתה, נפגש עם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. התערוכה תוצג עד ה-25.5.17. “זה מאוד מרגש שזו השנה השניה שאני משתתף בתערוכה”, אמר היום בן אבי לחולדאי בפתח התערוכה.

לכבוד חודש ההוקרה למערך המילואים פירסם אגף כוח אדם בצה”ל את הנתונים על שיעור הגיוס, ממנו עולה כי העיר תל אביב ממשיכה לעמוד במקום הראשון במספר משרתי המילואים.

בשנת 2016, לא פחות מ-37,156, הגיעו מהעיר הראשונה, המהווים למעשה 7% מסך משרתי המילואים. אחריה העיר הגדולה בישראל – ירושלים עם 28,252 משרתים (5%) ובמקום השלישי – העיר השלישית חיפה עם 21,242 משרתים (4%). יש לציין כי בירושלים וחיפה יש מספר גדול של חרדים וערבים שאינם משרתים, מה שמסביר את המספרים.

ראשון לציון עם 21,066 (4%) ובאר שבע סוגרת את החמישייה המובילה עם 18,643 משרתים (3%). במקום האחרון מבין הערים, נמצאת נהריה עם 3,155 משרתי מילואים (1%).

בסך הכל בשנת 2016, נרשמו 2,078,660 ימי מילואים, כששיאני ימי המילואים הם ראש מטה חטיבה 86, אלוף משנה במיל’ בנימין בן ארי, שביצע 140 ימי מילואים ובמקום השני מפקד פלוגה מחטיבה 5, רב סרן במיל’ חגי חסיד, עם 128.5 ימי מילואים.

באגף כוח אדם בצה”ל אמרו כי סד”כ המילואים הוקטן השנה ב-20% בהתאם להתאמת מערך המילואים לצרכים החדשים של צה”ל. עוד ציינו כי בצה”ל ממשיכים לשפר יחד עם הביטוח הלאומי את הפיצוי שמקבלים עצמאים שמשרתים במילואים בגלל שרותם, ונכון לשנה הזו תוספת הפיצוי מסתמכת בכ-25%. בניגוד לעבר, חיילי המילואים כבר לא מקבלים צווים מודפסים בדואר וכיום הצו נשלח במייל דרך אתר האינטרנט של מערך המילואים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מהו הסכם ממון ולמי מומלץ לעשות?

בשנים האחרונות מפורסמת הסטטיסטיקה כי אחד מכל שלושה זוגות מתגרשים. המצב הזה לא אידאלי אבל מחייב היערכות משפטית | הסכם ממון יגן על שני בני הזוג ובתוך כך יצור ביניהם מנגנון משפטי מסודר, מושכל, ראוי, הוגן ומאוזן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן