Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

|בחירות באור עקיבא וחדרה| מסתמן: אלה הרשימות שירכיבו את מועצות העיר



גם בשעה זו (רביעי, 12:00) עמלים במטה הבחירות המרכזי במשרד הפנים על ספירת קולות החיילים מהקלפיות שפוזרו בבסיסים הצבאיים ברחבי הארץ – קולות שיכולים להשפיע על זהות ראש העיר באור עקיבא, וכן להשפיע על מבנה מועצות העיר באור עקיבא וחדרה.

באור עקיבא – על פי ספירת הקולות הלילה עד השעה 07:00 בבוקר, ללא קולות החיילים מסתמן כי המועצה תורכב מהסיעות הבאות: הליכוד מחל בראשות יעקב אדרי – 2 מנדטים (1,331 קולות), התנופה בראשות ארקדי גדילוב – 2 מנדטים (1,272), אור עקיבא אחת בראשות שמחה יוסיפוב – 2 מנדטים (1,211), ש”ס בראשות אלי אנקונינה – 2 מנדטים (803 + קולות מהסכם עודפים), גשר בראשות ילנה זסלבסקי – מנדט (752),  לב (זך) בראשות אברהם כהן – מנדט (724), באנו לשנות בראשות נוח שמאילוב – מנדט (609), לשם שמיים בראשות יצחק תורג’מן – מנדט (632) ועתיד בטוח בראשות יוסי כדורי – מנדט (691).

הסיעות “המחנה הציוני” בראשות יהודה דוידוב (425 קולות), רשימת “אור עקיבא ביתנו” בראשות אליעזר צ’רקוב (416), נר בראשות שלום שבתאי (402), אור חדש בראשות אבי שלוש (301), ו”קודם כל אור עקיבא” בראשות יוסף פייסרוב (200) – לא השיגו את מספר הקולות הדרוש למנדט.

סך הכל – 13 חברי מועצת עיר.

 


בחדרה – מסתמן כי שתי סיעות יזכו לשלושה מנדטים: האחת, העיר של כולנו בראשות ניר בן חיים (4,903 קולות; צפויים להיכנס ניר בן חיים, נתן לבייב ובן ציון נורדמן), והשניה – מחוברים בראשות יניב דרי (5,523; יניב דרי, רונן הילף ורון שגן).

ש”ס למועצת העיר בראשות בועז ביטון זכתה ב-2 מנדטים (2,887; בועז ביטון ומשה אלמלח), יחד למען חדרה בראשות עו”ד טל אליהו ב-2 מנדטים (3,030; טל אליהו ושלומי ימין) כמו גם סיעתו של ראש העיר שנבחר לקדנציה נוספת, צביקה גנדלמן, “חדרה בתנופה” (4,086; צביקה גנדלמן ושי ברכה). הליכוד בראשות גדי אריאלי זכה לפי הצפי ב-2 מנדטים (2,403; גדי אריאלי ושלמה בוזגלו), חדרה ביתנו בראשות רומן גישר ב-2 מנדטים (3,592; רומן גישר ומרים נחשונוב) וזהות יהודית בראשות הרב מיכאל אלבז ב-2 מנדטים גם כן (3,490; מיכאל אלבז וגבריאל סרוסי).

סיעת עידן החדש זכתה במנדט (2,165 קולות; טספאי חסיד אדריג’או), כמו גם סיעת הירוקים הגמלאים בראשות חדוה יחזקאלי, ולמען אולגה והשכונות של משה צ’יקו וקנין.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האיטלקיה ברחוב הרצל: המסעדה שמשנה את הנוף באור עקיבא

מאז שנפתחה “חלביה” ברחוב הרצל, נראה שמשהו חדש קרה באוויר של אור עקיבא | הבעלים, עמית אסדו, מביט בגאווה על המקום שיצר מתוך תשוקה ואהבה לתחום: “התחברתי לצורך להביא את איכות חווית האוכל אל האנשים הביתה. ממש להביא את התחושה של ‘דייט’ במסעדה באיטליה אל הבית”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן