החשוד שנעצר בחשד כי תקף עובד המועצה האזורית חוף הכרמל שוחרר: "איזו מועצה תעסיק בריונים לשורותיה?"

עובד המועצה שהותקף, בצילומים מבית החולים || צילום: דוברות המועצה

זיו קופר, תושב גבע כרמל, הוא החשוד שנעצר בשבוע שעבר בחשד כי תקף לוכד כלבים בעת שזה הגיע למושב במסגרת תפקידו. אלא, שעל פי קופר בעצמו, הוא זה שהותקף לטענתו בסמוך לביתו. במכתב שכתב לראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק, מגולל קופר את השתלשלות האירועים ואת תחושותיו הקשות בעקבות המקרה. 

"בתאריך ה-30/10/19 בשעות הערב הותקפתי ע"י בריונים בסמוך לביתי ברח' הדקל מושב גבע כרמל אשר עטוף במועצה האזורית חוף כרמל שלא מזמן קיבלת את הזכות לאחוז במושכותיה", כותב קופר. "הברנשים גררו את כלבתי תוך כדי חניקתה עד מצב עילפון, תקפו אותי מילולית באיומים ובקללות שנייר מתקשה להכיל עד שהרימו ידיים על בני תלמיד בית הספר הראלי בחיפה שבא להושיט עזרה לאביו ,בשלב זה לא היה מנוס מלהתיר את הרסן ולנטרל את שני העבריינים התוקפים, תוך-כדי הפעלת כוח אחד מהשניים נפל נחבל מהמדרכה ואיבד הכרה למשך מס שניות, את הברנש השני נאלצתי להמם על מנת להגיש עזרה לראשון וזאת לאחר שניסיתי להרגיעו לפני. בדקות שאחרי, קיבל אותו ברנש טיפול עזרה ראשונה ממני ומשכנה אחות במקצועה שנקראה לעזרה על ידי.

קופר ממשיך: "כולי תיקווה שאותם ברנשים שהגיחו כגנבים בלילה, התנהגו כאחרוני העבריינים, אינם קשורים למועצה היפה הזאת שאתה עומד בראשה. שכן איזו מועצה תעסיק בריונים לשורותיה תשלח אותם בלילה ללא תג זהות זוהר הצמוד לחזם, ללא בגדים הולמים או לפחות כובע מועצה או רכב הבולט ומואר המסביר את תפקידם? כיצד מגייסת מועצה מובחרת לשורותיה עבריינים, בריונים ללא מבחן אישיות מקדים אנשים שתפקידם באינטראקציה יום יומית עם ציבור, שאמורים לבלום במצבים רגישים ולא לדרדר את המצב.

אילוסטרציה

עוד כתב כי "תמוהה בעיניי תגובתך ועוד בטרם יבש הדיו על החלטת בית המשפט. ציפיתי ממך שלפחות תחכה לקרוא את תגובת בית המשפט ויש שניים, הן בית משפט קמא והן המחוזי שהכריעו חד משמעית לאחר שקראו את העדויות והכרעתם מדברת בעד עצמה. אני אזרח בחוף הכרמל, שומר חוק, קצין לשעבר בצה"ל שעל מנת לזכות בשייכות לגור בקהילת גבע היקרה חויבתי לעבור מבחני פילט, במשך 55 שנותיי לא הצלחתי לצבור עבר פלילי, תמוהה בעיני המחשבה שהמועצה שבראשותך שולחת "יחידת חיסול" לרחובותיה. (לגבות כספים אפשר גם אחרת). כולי תקווה, אסיף יקירי, שאין למועצה קשר עם אותם טיפוסים שהיו מעורבים בתקרית אך אם יסתבר שכן, או אז אמליץ לך בכל לשון של המלצה אנא נקה את אורוותיך ,אנא שמור על מאזן הרמה.

"אם יתברר שאכן אותם אנשים הכן מכוחותייך אנא כנס אותם העבר אותם בהדרכה חודרת ,הטמע בהם דרך ארץ את חשיבות השירות לציבור שממנו נגזרת משכורתם. אם יתברר שאכן אנשיך הם אז מי שגרם לחבלתם זה אתה, אנא תתנצל בפניהם. אל נא ראה במכתב זה לא יותר מביקורת בונה לעתיד דרכך, שכן כולי תקווה שתצלח משימתך להעביר את פנינת חוף הכרמל למקום טוב יותר ולהאיר רחובותיה".

 

כזכור, לוכד הכלבים, בשליחות האגף המוניצפאלי של המועצה האזורית חוף הכרמל, הותקף בשבוע שעבר בעת מילוי תפקידו. הלוכד נפצע באורך בינוני ופונה לביה”ח רמב”ם שבחיפה, כאשר במהלך הלילה הוא נזקק לניתוח. ראש המועצה, איזק, גינה את המקרה והחליט על שביתה בת יום אחד של המועצה בעקבות האירוע.

מהמועצה האזורית חוף הכרמל נמסר בתגובה למכתב של קופר: "הנושא נמצא בחקירת משטרה".

 

הבנת הפרעות אכילה: ניווט דרך אתגר בריאותי מורכב

הפרעות אכילה הן מצבים חמורים המאופיינים בהפרעות בהתנהגויות אכילה ובמחשבות ורגשות קשורים. הם אינם עוסקים רק באוכל, במשקל או במראה החיצוני, אלא בבעיות בריאות נפשיות מורכבות שעלולות להיות להן השלכות חמורות אם לא מטפלים בהן

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן