Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סוכלה עסקת סחר בנשקים והעבריינים נתפסו ליד זכרון יעקב




בפעילות מיומנת ומהירה של שוטרי משטרת ישראל  סמוך לצומת מחלף זכרון יעקב סוכלה עיסקת סחר בשני אקדחים מסוג F.N בשווי של כ-25,000 ש”ח כל אחד.

הנשקים והתחמושת נתפסו וחמישה מחברי הכנופיה (בשנות ה-20 וה-30) ביניהם קטין בן 17 כולם תושבי נצרת שהיו מפוזרים בשלושה כלי רכב נעצרו בחשד להברחת נשק, החזקת נשק בניגוד לחוק וביצוע ירי.


בפעילות מתוכננת של שוטרי ימ”ר צפון אתמול (27.2.19) בשעות הלילה נפרס מחסום משטרתי סמוך לצומת מחלף זכרון והשוטרים סימנו לשני רכבים חשודים לעצור.

רכב אחד נעצר, נהג הרכב ונוסע נוסף החשודים בהברחת נשק והשתייכות לכנופיה עבריינית  נעצרו. הרכב האחר שהבחין במחסום הגביר את מהירות הנסיעה התנגש ברכב פרטי שחנה בצד הדרך ונעצר. ברכב נתפסו שני אקדחים מסוג F.N, תחמושת  ושני החשודים שישבו ברכב נעצרו.

הנשק שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

בחקירה ראשונית הוברר כי הרכב בו נתפסו 3 החשודים והנשקים נגנב מתושב מגדל העמק.  מהרכב הפרטי שחנה בצד הדרך פונה נהג הרכב במצב קל לטיפול רפואי.

במקביל חבר נוסף בכנופיה שהיה גם הוא שותף בקניית הנשקים המשיך בנסיעה פרץ מחסום מתוכנן שנפרס סמוך למפרץ חיפה, הגביר את מהירות הנסיעה וניסה להימלט מהשוטרים. החשוד נכנס עם רכבו לשביל עפר עד אשר שקע בבוץ. ואז המשיך ונמלט רגלית, קפץ לנחל הקישון ופתח בשחייה לעבר גדת הנחל השניה שם חיכו לו כוחות משטרה והוא נעצר.


כל 5 החשודים הובאו הבוקר לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

פעילות זו בוצעה במסגרת מאבקה של משטרת ישראל בתופעת הנשק הבלתי חוקי והתאפשרה בזכות פעילות מודיעינית ענפה שתכליתה התחקות אחר המקורות של נתיבי הסחר באמל”ח לא חוקי במטרה למנוע הגעה של   כלי נשק  לעבריינים וגורמי פח”ע.

מדי יום פועלים שוטרי משטרת ישראל ,לוחמי משמר הגבול ויחידות מיוחדות בפעילות סמויה וגלויה בסיוע אמצעים נוספים לאיתור סוחרים באמצעי לחימה ותפיסה של אותם אמצעים וכלי נשק במטרה למנוע פגיעה בנפש או ברכוש ולעצור את אותם עבריינים המסכנים את הציבור ולהביאם לדין.


מתחילת השנה ועד היום, (פחות מחודשיים) בלבד במחוז צפון נתפסו מעל 350  אמצעי לחימה שונים ביניהם: 6 פצצות RPG נעצרו 228 חשודים בחשד לעבירות אמל”ח וכנגד 21 נאשמים הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. כמו כן נתפסו 35 כלי נשק מסוג אירוספט אשר ברוב המקרים הם העתק (רפליקה) של כלי נשק אמיתיים ומשתמשים בהם לביצוע שודים, סחיטה באיומים ועוד. כאשר בחלק מהמקרים  גורמים עבריינים מסיבים אותם לנשק חי.

במטרה להגיע לאותם עבריינים המחזיקים או משתמשים באמצעי לחימה באופן לא חוקי ומסליקים אותם בשטחים פתוחים במטרה להרחיק את עצמם מביצוע העבירה, משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים ופועלת נמרצות בחקירות מהירות, מקצועיות וממוקדות תוך שימוש בכלל האמצעים הטכנולוגים בשילוב רשויות התביעה במטרה להגיש כתבי אישום מהירים כנגד אותם עבריינים המחזיקים או משתמשים בנשק חם ופוגעים בחיי היום יום של אזרחים נורמטיביים ומעמידים חפים מפשע בסכנת חיים.

משטרת ישראל תמשיך לשים דגש על איתור סוחרים באמצעי לחימה מכל הסוגים והחרמת כלי הנשק כאחד מהיעדים המרכזים במסגרת תוכניתה להעמקת מתן השירות לאזרחי המגזר הערבי, הגברת הביטחון ומיגור האלימות בו.




מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן