Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

משנת הלימודים הבאה: סמסטר ראשון באקדמיה – כבר בתיכון

משרד החינוך השיק את תוכנית “סמסטר ראשון כבר בתיכון”, שמשלבת לימודים אקדמיים במסגרת כיתתית, ומאפשרת לכלל תלמידי התיכונים להמיר את בחינות הבגרות בקורסים אקדמיים, ולצבור נקודות זכות באקדמיה.

במשרד החינוך ציינו כי צבירת הנקודות תקצר עבור התלמידים את זמן הלימודים האקדמיים, תכין אותם ללימודים גבוהים, תשנה את התפיסה החינוכית בישראל ותהפוך את תלמידי התיכון המעוניינים בכך לסטודנטים לכל דבר ועניין כבר בזמן לימודיהם בתיכון.

זאת בניגוד למצב היום, בו רק חלק קטן מהתלמידים יכולים להתחיל בלימודים האקדמיים כבר בתיכון. בתוכנית החדשה, הלימודים האקדמיים יהיו נגישים לכל התלמידים.

הלמידה תהיה באמצעים דיגיטליים במסגרת שעות הלימוד הפרונטליות בכיתה, כאשר מנהלי בתי הספר יבחרו את הקורסים האקדמיים שיילמדו, והמורים ישמשו מנחים לאחר שיעברו השתלמות שתיערך על ידי המוסד האקדמי הנבחר. הלימודים במסגרת התוכנית יהיו חלופה לבגרות והבחינה תיעשה במוסד האקדמי ולא בבית הספר.

יהיה ניתן להירשם לקורסים מדעי המחשב, מתמטיקה, ביולוגיה, כימיה, פסיכולוגיה, כימיה, ארץ ישראל, לשון עברית, אומנות ועוד. הקורסים השונים יוכרו כקורסים אקדמיים. המוסדות האקדמיים שייקחו חלק בתוכנית כוללים את אוניברסיטאות תל-אביב, בר-אילן, חיפה, העברית, בן-גוריון, הפתוחה וכן המכללות בצלאל ואפקה.

לידיעה המלאה

דילוג לתוכן