Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

השבוע של עדן חלילי: כוכבת הקליפים החדשים של סטפן ומרגי ולידור 🎥

היא כיכבה בקמפיינים כדוגמנית והשתתפה בקליפים וסרטונים, אבל אין ספק שמבחינתה, העובדה שנבחרה לשמש כשחקנית ראשית בשני סינגלים חדשים מביאה אותה לפסגה חדשה • ושלא תטעו: מבחינתה של חלילי, כל הדרך שהיא עושה נועדה לשמש השראה לבנות הסטודיו שבבעלותה בעיר: "כל החוויות מעלות לרקדניות את הביטחון, מפתחות אותן, הן לומדות לעבוד קשה למען המטרות שלהן, לפרגן ולתמוך אחת בשנייה"

הכוראוגרפית, הרקדנית והדוגמנית המצליחה מאור עקיבא, עדן חלילי, כבשה השבוע פסגה אישית חדשה: היא מככבת כדמות הראשית בקליפ והשיר החדש ששוחרר השבוע (שלישי) לרדיו, “דיבור נגוע”, של האמנים יונתן מרגי וסטפן לגר. יומיים לאחר מכן שוחרר השיר והקליפ החדשים של לידור, “סיבוב אחרון”. זה האחרון צולם בקייב בהפקה מיוחדת. 

האיחוד בין מרגי וסטפן נוצר באופן טבעי מאחר ושניהם ידועים גם כרקדנים וכל אחד מהם מחזיק בלהקת רקדנים מהמובילים בארץ המלווה אותם לאורך הקריירה שלהם. השניים היו מעורבים בכל תהליך יצירת השיר יחד עם המפיק המוזיקלי ג’וני גולדשטיין והפזמונאי רון ביטון שאחרים לעשרות להיטי פופ שכולנו מכירים ואוהבים.

הרעיון שעמד מאחורי הסינגל, “דיבור נגוע”, היה לאחד כוחות בין שני האמנים והלהקות שלהם, ולשלב את העוצמה הזו בקליפ עשיר בסטייל עדכני, באווירה טרופית צבעונית. שתי החבורות נפגשות באמצע הלילה ברחבה באמצע הג’ונגל במטרה לכבוש את ליבה של מנהיגת החבורה השלישית – הלא היה חלילי.

מה שהתחיל כמופע ראוותני בין שתי החבורות, הסתיים בחיבור של האמנים והחבורות שלהם למסיבה הכי שווה ומעודכנת, כשהלוקיישן – הגן הטרופי בת”א, עוצב בהתאמה עם תאורה ייחודית ועשרים וחמישה רקדנים וניצבים נוספים.

“בגדול היתה התלבטות בין המון בנות מהמון סוכנויות ובסוף נבחרתי להוביל את הקליפ”, מספרת חלילי למגדלור ניוז.  “בהתחלה לא האמנתי שאקבל את התצפקיד אבל הסוכנים תומר חכים ושי אביטל אישרו לי את זה ברגע האחרון”.

איך היו הצילומים?

“מושקעים מאוד. צוות גדול של מאפרים, צלמים ורקדנים. צילמנו בגן הטרופי בתל אביב, מקום מקסים ויפהפה שלא הרבה שמעו עליו”.

עבדת ממש מקרוב עם מרגי וסטפן. איך הרגיש?

“היחס היה נהדר. מרגי וסטפן מקסימים ומצחיקים, כל הצילומים היו באווירה של כיף וצחוקים, חוויה מקסימה. למרות שהיה קפוא, צילמנו 12 שעות עד ארבע בבוקר, יצאתי עם דלקת בגרון אבל אין מה לעשות, זאת העבודה. בגדול, חוויה טובה, ללא ספק צבירת ניסיון והיכרות עם רקדנים ואנשים בתעשייה שיעזרו ויקדמו את ילדי הסטודיו שלי. בסופו של דבר, כל הפעילות שלי בתחום הריקוד בתעשיית הפרסום זה רק בשביל שיראו שכשעובדים קשה ואוהבים את המקצוע – מצליחים. גם במזג אוויר מורכב וגם כשהתנאים לא פשוטים – רקדנו על האדמה הכי לא נוחה שיש –  אם אתה מתעקש וחדור מטרה, תמיד אפשר להצליח”.

חלילי, בעלת סטודיו לריקוד באור עקיבא ובו לומדות עשרות תלמידות מרחבי האיזור, מפרגנת לבנות הסטודיו שלה – ובעיקר חושבת איך להוות עבורן מקור השראה להמשך דרכן בתחום הריקוד. “הבנות הבוגרות בסטודיו ללא ספק מראות את עבודתן הקשה”, היא אומרת. “השנה הן ייצאו לכנס ריקוד באילת. לצערי, לא כולן יכולות לממן את הכנס. כפתרון חלקן יחד עם חברותיהן יצאו למכור עוגות תוצרת אישית, והצליחו לגייס לעצמן ואפילו יותר את הכסף כדי להשתתף בכנס”.

חלילי מספרת כי המשלחת לאילת תכלול 30 רקדניות מהסטודיו שלה. “זה המון”, היא מודה בחיוך. בהמשך, מתוכננת השתתפות בתחרות בלונדון.

הראית להן את הקליפ?

“כולן יודעות שאני משתתפת. כל הבנות מגילאי 4 עד 20 הולכות להכין קליפ קצר עם השיר של מרגי וסטפן אז יש למה לחכות. כל החוויות האלה מעלות לרקדניות את הביטחון, מפתחות אותן, הן לומדות לעבוד קשה למען המטרות שלהן, לפרגן ולתמוך אחת בשנייה. השינוי המיידי שאני רואה על הבנות מרגש אותי כל פעם מחדש ומחזיר לי מוטיבציה כפולה להמשיך ולהראות להן שהכל אפשרי. לאן שהן ישאפו להגיע הן יגיעו. לא רק בריקוד אלא בכל תחום בחיים”.

צפו בקליפ החדש “דיבור נגוע” (מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של סטפן לגר)  >> 

צפו בקליפ החדש “סיבוב אחרון” (מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של לידור)  >> 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן