Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

קיבוץ עין כרמל מתחדש: אבן הפינה כבר הונחה

קיבוץ עין כרמל מתחדש: אבן הפינה כבר הונחה

אסיף איזק, ראש מועצה אזורית חוף הכרמל, בירך את חברי הקיבוץ: "דווקא בימים אלו כשקיבוצי העוטף ספגו מכה קשה כל כך אנחנו מגדילים את התנועה הקיבוצית"

בשעה טובה: הונחה אבן הפינה לשכונה החדשה בקיבוץ עין כרמל: בטקס חגיגי הטמינו חברי הקיבוץ החדשים כד עם מגילת היסוד של הקיבוץ המסמל אבן פינה להתחדשות, לכידות וצמיחה. “דווקא בימים אלה, אחרי ההרס והחורבן שמדינת ישראל חוותה, אנחנו ממשיכים בבנייה ובצמיחה כדי להגשים את חזון ההתיישבות בכל חלקי הארץ”, אמר בטקס נמרוד רבר, מנכ”ל קורום. 

טקס הנחת אבן הפינה לשכונת הבנים בקיבוץ עין כרמל התקיים ביום שישי, 1.3, בנוכחות אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, הדיירים הבונים ובני משפחותיהם, חברי הקיבוץ, נציגי חברת קורום המנהלת את הפרויקט ואורחים נוספים.

בשכונה החדשה ייקלטו 28 משפחות שימשיכו את חזון ההתיישבות. “אחרי כמעט עשור שבמהלכו נרקם הרעיון לצמוח ולהתרחב, ואחרי תהליך לא קצר בו התגברנו ביחד על כל הקשיים והמכשולים שהיו בדרך, החל משלב התכנון, דרך הפיתוח וכלה בשיוך, הגענו לרגע המרגש של הנחת אבן הפינה לשכונה החדשה”, אמר ישי גר, מנהל הפרויקט מטעם חברת קורום המתמחה בבנייה ובהצמחת קהילות במרחב הכפרי.

בתמונה: טקס הנחת אבן הפינה לשכונה החדשה בעין כרמל. צילום: קורום

“בשעה טובה, יצאנו לדרך”. נמרוד רבר, מנכ”ל קורום, הודה למנהלת הקיבוץ ולדיירים הבונים, בירך את קהילת עין כרמל והוסיף “דווקא בימים אלה, אחרי ההרס והחורבן שמדינת ישראל חוותה, אנחנו ממשיכים בבנייה, ביצירה ובצמיחה ועושים זאת בכל המרץ כדי להגשים את חזון ההתיישבות בכל חלקי הארץ”, הוא סיכם.ה

הדיירים הבונים וחברי הקיבוץ הוותיקים נטעו עצים אשר בשורשיהם הונח כד עם מגילת היסוד של הקיבוץ המסמל אבן פינה לציון הגשמת חזון ההתיישבות ותחילת בנייתו של הפרויקט.

“על רקע ימים אלה, טקס הנחת אבן הפינה לשכונה החדשה מסמל את הנחישות של עם ישראל להעמיק את החיבור שלנו אל הקרקע, לחזק את תחושת הלכידות, ומדגיש את הרצון והכמיהה שילדינו יגדלו במקום פורח, בטוח ושקט”, אמרה אביב פלד, יו”ר קהילה עין כרמל.

אסיף איזק, ראש מועצה אזורית חוף הכרמל, בירך את חברי הקיבוץ: “דווקא בימים אלו כשקיבוצי העוטף ספגו מכה קשה כל כך אנחנו מגדילים את התנועה הקיבוצית בזכות הבנים והבנות שחוזרים לקיבוץ, יש בזה אמירה בכלל, מעבר לגדילה של עין כרמל”. איזק פנה לחברי הקיבוץ ואיחל להם קליטה טובה בתוך הקהילה, שידעו למצוא את הדיאלוג הנכון ביניהם, להתחבר ולהיות חזקים והוסיף כי המועצה תעמוד לרשותם באתגרים המשותפים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן