Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אימפריית הסטוקים: 5 רשתות צרכנות זולות פועלות באור עקיבא

רק בשבוע האחרון נפתחו שתי רשתות סטוק חדשות - האחת בקניון "מקס" אורות והשניה באזור התעשייה אברהם שפירא, המצטרפות ל-3 הפזורות ברחבי העיר • עכשיו, ינסו הסטוקים של אור עקיבא לכבוש את לב הקהל בעיר

מי היה מאמין שבתוך מספר שבועות מועט ייפתחו באור עקיבא שלוש רשתות סטוק חדשות המצטרפות לשתיים הפועלות בעיר בשנים האחרונות? זה החל ב”הקונטיינר” באזור התעשייה הצפוני בעיר, אליה הצטרפו בשבוע האחרון “גמה דיל” ב”קניון מקס” אורות ו”דיל סטוק” באזור התעשיה אברהם שפירא. רשתות הסטוק הפכו לחנויות מבוקשות, גם בעקבות האפשרות לרכוש מוצרים קטנים במחירים זולים למשל, מתנות לימי הולדת, חטיפים ומוצרים לבית הספר.

הסטוקים באור עקיבא || צילומים” יח”צ

מגדלור ניוז עושה סדר ברשתות הסטוק המקומיות שלא ישאירו אתכם אדישים.

מקס סטוק

חנות הסטוק הוותיקה ביותר בעיר. היתה ממוקמת בתחילת דרכה ליד הקניון המקומי, אך משכן הקבע שלה בשנים האחרונות הוא באזור התעשיה הצפוני בעיר. תמצאו כאן מגוון רחב של פריטים – החל מצעצועים, ילקוטים ותיקים מרהיבים שכל ילד ישמח בהם, דרך מגוון אביזרי יצירה וציוד משרדי, כלי בית ומטבח, כלי עבודה וגינה, אביזרים דקורטיביים לאמבטיה ומוצרי חשמל במחירים משתלמים.
ברשת מציינים כי כחלק מעשייתה בתחומי האחריות החברתית, המשלבת בין התנהלות עסקית וערכים חברתיים, היא בחרה להתמקד באנשים עם מוגבלות ולפעול לקידומם ושילובם בחברה הישראלית, כל זאת מתוך האמונה שכל אדם יכול וראוי שישתלב בחברה בהתאם לכוחותיו. עם צמיחת הרשת, התרחבה העסקת עובדים עם מוגבלות וכיום אותם עובדים מועסקים כמעט בכל סניפי הרשת.
רחוב ההדס, איזור התעשייה הצפוני אור עקיבא.

זול סטוק

רשת זול סטוק מציעה מוצרי צריכה יומיומיים במחירי סטוק זולים ואטרקטיביים. “בעולם שבו יוקר המחיה עולה באופן מתמיד וההוצאות גדלות יחד איתו, רשת זול סטוק מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים במחירים זולים, במחירי סטוק אטרקטיביים”, מציינים ברשת.
בסניף באור עקיבא תוכלו למצוא מגוון של מוצרים לצריכה יומיומית למשפחה ולבית במחירים זולים, החל מצעצועים, כלי מטבח, בגדים, ילקוטים, תיקים, כלים חד פעמיים, כלי בית, אביזרי נוי, צעצועים, ערכות יצירה, מוצרי חשמל, הלבשה תחתונה, כלי כתיבה, מוצרי נקיון, אביזרים לשיער, טקסטיל לבית, כלי עבודה לבית ולגינה, משחקים לכל הגילאים ופריטים אופנתיים.
איזור התעשיה קופלוביץ’, מאחורי קניון מקס אורות.

הקונטיינר

חנות חדשה שנפתחה בחודשים האחרונים בשם המפתיע “הקונטיינר”, מציאה פריטים מגוונים מהיבואן לצרכן, או כפי שמנהלי העסק מגדירים “כל מה שחיפשתם תחת קורת גג אחת”. תמצאו כאן כלי בית, כלי מטבח, צעצועים, יצירות, לגינה, לים ולבריכה. שווה ביקור.
רחוב ההדס, איזור התעשייה הצפוני אור עקיבא.

גמה דיל

במקום רשת “טרקלין חשמל” שסגרה את סניפה בקניון “מקס” אורות, נפתחה בשבוע האחרון סניף של רשת “גמה דיל”. מדובר ברשת חנויות המתמחה במכירה של מגוון רחב של מוצרים במחירים סיטונאים לקמעונאי. חלק ממוצרי החנות הינם ביבוא אישי של חברת האם (ביג גמה בע”מ) ונמכרים ישירות לצרכן ללא עמלות ביניים. בחנות נוכל למצוא – כלי בית, מוצרי ניקוי, מוצרי בישול, טקסטיל ואופנה, מחלקת פלסטיקה, כלי כתיבה, מוצרי בי”ס, כלים חד פעמיים, צעצועים ועוד. “אחד התחומים שאנו שמים אליהם דגש הוא מבצעי החזרה לבי”ס. נמכרים מוצרים מרוב החברות המובילות ובמחירים ללא תחרות”, כך מציינים בהנהלת הרשת.
קניון “מקס” אורות.

דיל סטוק

עוד סטוק חדש דנדש מהניילון נפתח לאחרונה באזור התעשיה אברהם שפירא. מבטיחים כאם מחירים זולים לכל כיס, דגש למוצרים מקוריים ממיטב היצרנים במחירים עממיים. בכל שבועיים, מבטיחים כאן, תגיע סחורה חדשה, במחיר של עד 60% ממחיר השוק, הכל תחת קורת גג אחת, מהמוצר הקטן ביותר לגדול ביותר.
איזור התעשיה אברהם שפירא, אור עקיבא.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן