האישה רצתה לעבור ניתוח הקטנת חזה – אבל זה לא נגמר בטוב

תביעה: 'חיידק טורף' תקף אישה שעברה ניתוח להקטנת חזה. תובעת מיליונים ממכון האסתיטקה מבית החולים ומהמנתח הפלסטי

אם צעירה, אשר לא הייתה מרוצה מהופעתה החיצונית, פנתה לרופא ממכון אסתטיקה על מנת שיבצע בה ניתוח להקטנת חזה. 

בתביעה אותה הגישה, באמצעות עוה"ד דוד פייל ועו"ד גל מרקוביץ, נטען כי הרופא ניתח אותה באופן רשלני, תוך פגיעה מיותרת בכלי הדם ובעצבים. בנוסף, לא רשם לה הרופא קרם רפואי להחלמת אזור הניתוח, ובשל כך, כעבור מספר ימים היא פיתחה נמק.

כתוצאה מכך אושפזה האישה בתחילה בבית החולים בבת ים, ואחר כך, על פי בקשתה, הועברה לבית חולים אחר.

על פי התביעה, בשלב זה התגלה בגופה סטרפטוקוקוס ('חיידק טורף') החסין לטיפולי אנטיביוטיקה, ואשר הגדיל בצורה משמעותית את הנזקים הגופניים מהם היא סובלת עד היום.

לדברי ד"ר אפרים דביר, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מ'פורום רופאים', שחוות דעתו צורפה לתביעה, ניתן היה למנוע את הנזקים הבריאותיים והאסתטיים הקשים מהם סובלת התובעת, אילו היה המנתח מותיר רקמה מספיקה מחזה, שואב שומן מאזור שאינו עשיר בכלי דם ובעצבים, ועושה זאת בליווי הדמיית כלי דם כפי שנדרש היה בהתאם להנחיות הרפואיות והפרקטיקה המקובלת בתחום.

כמו כן, טוען ד"ר דביר, שהן הרופא המנתח והן הצוות הרפואי בבית החולים התרשלו בכך שלא רשמו למטופלת קרם מסוג 'סילברול' חרף הופעת שלפוחיות לאחר הניתוח – אשר היה יכול למנוע את החמרת הפגיעה, ואת הדבקותה בחיידק טורף, וכך היו נמנעים כלל הנזקים מהם היא סובלת כיום.

ד"ר דביר, אשר בדק את האישה קבע כי היא סובלת מעיוותים משמעותיים בחזה, אשר וועדה של המוסד לביטוח לאומי תיארה כ"מצב גרוע מאוד מבחינה אסתטית… המתאים לכריתת שני השדיים", ירידת תחושה בשדיים והגבלת תנועות הידיים.

כתוצאה מכך, האישה לא תוכל עוד להניק, והיא סובלת מפגיעה קשה בדימוייה העצמי והנשי ונזקקת לטיפולים נפשיים.

בימים אלה הגיש עוה"ד פייל תביעה בשם האישה נגד הרופא המנתח, נגד המכון ונגד בית החולים בטענה לרשלנות רפואית. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב. עדיין לא הוגשו כתבי הגנה.

תגובת רשת האסתטיקה לתקשורת: "הרשת הינה החברה הוותיקה והמקצועית בישראל בתחום הרפואה האסתטית ולה למעלה מ-30 שנות ניסיון של ניתוחים מוצלחים מסוג זה. כפי שנכתב בתביעה, הלקוחה אובחנה בבית החולים  כסובלת מחיידק טורף. מדובר בסיכון נדיר שאיננו קשור לניתוח עצמו שהיה ללא רבב. כפי שמתואר בכתב התביעה, הרופא המנתח המשיך ללוות את הלקוחה גם באשפוזה בבית החולים ודאג שתקבל את הטיפול המיטבי עד להחלמתה".

אור עקיבא: מהפך פוליטי באופק?

בעידן שנשלט על ידי רטוריקה פוליטית ואג'נדות מפלגתיות, הדרך של משה ביטון מראה על חשיבה חדשה בכל הקשור ליחסים שבין העירייה, נציגי ועובדי הציבור, לתושבים – אלה שבשמם ועבורם העירייה אמורה לעבוד

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן