Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הסניף שלא כולם מכירים: רשת הפארם המוכרת מפעילה חנות עודפים באזור חדרה (וידאו)

בשנת 2019 היא הוקמה – ועד היום יש כאלה שמופתעים לגלות אותה או שטרם גילו אותה בכלל: סופר פארם מפעילה במתחם גן שמואל חנות עודפים בה נמכרים מוצרים במחיר מבצע  מיוחדים. 

בחנות, הפועלת גם בשבת כמו המתחם כולו, מגוון מוצרים שעל רובם תווית של המחיר ה”רגיל”, ותווית אדומה עם המחיר המוזל. המחירים אטרקטיביים מאוד.

מדובר בחנות פופ-אפ למכירת מוצרים במחירים נמוכים במיוחד, המציעה סדרות טואלטיקה וקוסמטיקה שיצאו מהמלאי, מוצרים שנמכרו כמהדורה מוגבלת וירדו מהמדף, ומוצרים שהושק להם מיתוג מחדש והישן יצא מהמגוון.

במבנה גן שמואל מציינים כי “סופר-פארם הביאה לישראל בשורה צרכנית וקונספט קמעונאי חדשני המשלב בין בית מרקחת למחלקות קוסמטיקה טואלטיקה ותינוקות. כל זאת בשעות פעילות גמישות ובלב שכונות מגורים. מאז ועד היום פועלת הרשת להעניק ללקוחותיה חוויית קנייה ייחודית המשלבת מקצועיות, שירות, מגוון רחב של מוצרים ומבצעים אטרקטיביים המתחלפים לעתים תכופות. כל זאת בחנות מטופחת ובאווירת קנייה נעימה הגורמת ללקוחות “כבר להרגיש יותר טוב”. בסופרפארם אאוטלט ניתן למצוא את המוצרים של הרשת במחירי אאוטלט”.

דילוג לתוכן