Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

חיילי צה”ל נפצעו מהרוחות בבסיס בדרום הארץ

תחשבו על זה שאתם נמצאים מחוץ לבית ופתאום מתעופף לעבריכם אוהל ענק, כשהרוחות בחוץ סוערות: זה מה שקרה היום (חמישי) לחיילים בבסיס בדרום הארץ. ‏מדובר בסיס האימונים החטיבתי של גבעתי, קציעות, היום וכפי שתראו זה היה יכול להיגמר באסון כבד. במזל, זה נגמר בארבעה פצועים קל.

הגשם חזר בצהריים (חמישי) לרדת, ורוחות חזקות של עד מאה קמ”ש נמדדות במרכז ובדרום. בשירות המטאורולוגי מזהירים מפני סופות רעמים וברקים, ובמרכז ובצפון מישור החוף צפויות הצפות. כמן כן, ברד יירד בצפון ובמרכז הארץ. כמות הגשם הצפויה לרדת – 50 עד 75 מ”מ ובמרכז ובדרום ישנן הגבלות ראות ואובך.

הטמפרטורות ירדו ותנאים אלו צפויים להתקיים גם לאורך שעות הלילה. הרוחות יתחזקו ומזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן עם גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה. קיים חשש קל לשיטפונות במדבר יהודה וים המלח.בשל תנאי מזג האוויר באזור המרכז, בפעם הראשונה טיסה של אל-על מרומא נחתה בשדה התעופה רמון הסמוך לאילת, ונחיתות מטוסים נוספים עוכבו. במקביל, בתל אביב עפה שמשיית מסעדה אל גבר כבן 46 ופצעה אותו. בחיפה, ירדו גשמים עזים והציפו כניסות של בתי עסק. באשקלון נערכת העירייה לחסימת גשמים באמצעות מחסומים על מנת לשנות את זרימת המים.

צפו בחיילים בבסיס, היום (צילום: רץ ברשת) >>

 

דילוג לתוכן