Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

מחירי החשמל מוגזמים? זה הכלי שיעזור לכם לקבוע כמה תוכלו לחסוך על חשבון החשמל

מחירי החשמל מאמירים והצרכן הישראלי כורע תחת הנטל. סקר חדש שפורסם לאחרונה ב’מאקו’ חשף כי למעלה ממחצית מהציבור כלל לא שמע על הרפורמה במשק החשמל, והאפשרויות הנלוות. כך, רק 26% מהצרכנים שוקלים לעבור לספק פרטי. לאחרונה יצר יזם הייטק כלי חדש שמנסה לעזור לצרכני הקצה לעבור לספקים אחרים ובכך להקל להם על חשבון החשמל והכיס.

צילום: חשמלינק

היזם סיני אליחי, המשמש גם יועץ לסטארטאפים ואקס גוגלר, עבר לצריכת חשמל פרטי אבל נתקע עם כל החישובים הקטנים. אליחי הקים אתר בשם “חשמלינק” שסוקר את המסלולים של החברות השונות, והכי חשוב, מאפשר להעלות את דו”ח הצריכה האישי שמפרט את שימושי החשמל שלכם בחודש האחרון.

כמו כן, הפלטפורמה מאפשרת לקבל פירוט של ההנחות המקסימליות של התוכניות השונות – בהתאמה לשימוש האישי. אפשר גם לבדוק באתר על פי כתובת המגורים אם יש לכם מונה חכם או אם יש צפי להתקנה של מונה חכם בשנה הקרובה.

אליחי: “הרעיון לחשמלינק הגיע לאחר שניסיתי למצוא בעצמי את התכנית הכי טובה עבורי. בכל פעם שרציתי לחשב את ההנחה המקסימלית החישוב לקח הרבה זמן, וגם התכניות השתנו עם הזמן.

“חשמלינק מוצא לך את התכנית שנותנת את ההנחה המקסימלית לפי התכניות הקיימות כיום בשוק. בנוסף, הכלי מחשב את ההנחה ברמה חודשית בגלל שהצריכה של הצרכנים משתנה בהתאם לחודשי השנה. כך , ניתן להבין בדיוק איזה תכנית מתאימה לך לכל חודש ואיזה תכנית מתאימה לך בסך הכל”.

דילוג לתוכן