רגעים עוצרי נשימה בגלריית החוצות בחדרה

לכבוד חנוכה תעלה תערוכה חדשה, "רגעים עוצרי נשימה", בגלריית החוצות בפיאצה, ויתקיים אירוע הדלקת נרות עם נגני הקונסרבטוריון העירוני

לכבוד החנוכה תעלה תערוכה חדשה "רגעים עוצרי נשימה" בגלריית החוצות בחדרה, ויתקיים אירוע הדלקת נרות חגיגי בשיתוף קונסרבטוריון חדרה ובמעמד ראש העיר צביקה גנדלמן. גלריית החוצות במרכז העיר (פיאצה) היא מתחם אמנות תיירותי תחת כיפת השמיים מהגדולים והיוקרתיים בישראל. את הגלריה יזם חבר מועצת העיר שי ברכה המחזיק בתיק קידום עסקים, והיא הוקמה על-ידי עיריית חדרה ו"נחלים"-החברה לפיתוח תיירות חדרה. בחג החנוכה יתקיים אירוע חגיגי לפתיחת התערוכה ביום רביעי 25.12.2019, כ״ז בכסלו תש״פ בשעה  16:30 בפיאצה חדרה. באירוע ינגנו ילדי הקונסרבטוריון על פסנתר הרחוב שהתקינה עיריית חדרה בפיאצה, ותיערך הדלקת נרות חגיגית ביחד עם ראש העיר.

גלריית חוצות היא גלריה קבועה במרחב הציבורי, מנגישה את האמנות לקהל הרחב ומאפשרת לו להיחשף אליה תוך כדי טיול. פלטפורמת גלריית החוצות נועדה לקדם ולחשוף עשייה אמנותית יצירתית, חדשה, צעירה וגם ותיקה של אמנים ויוצרים מהארץ ומחוצה לה.

התערוכה מציגה צילומים ויצירות מקור של טובי האמנים בחדרה, בארץ ואמנים בינלאומיים,  על גבי שלטי ענק מוארים בכיכר הפיאצה בעיר. התערוכה תהיה פתוחה בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה.

בתערוכה הקודמת "כאן ביתי" שהוצגה בגלריית החוצות ביקרו אלפי אנשים, וכעת כאמור עומדת לעלות  תערוכה חדשה העוסקת בנושא "רגעים עוצרי נשימה". לדברי אוצרת התערוכה חוה גדיש, "לכל אחד מאתנו יש את הרגע המיוחד שגורם לנו לעצור נשימה. הנוף הכי יפה שראינו, תרבות חדשה שהופתענו לגלות, ואפילו מבט חודר עם עיניים מספרות, האהבה הראשונה, הלידה הראשונה או פשוט, 'רגע עוצר נשימה' מבעד לעדשת המצלמה".

לדברי ראש העיר צביקה גנדלמן: "הגלריה היא אבן דרך חשובה בקידום התיירות בחדרה. מדובר באתר ייחודי, גלריה נגישה ופתוחה לציבור, ללא תשלום ולאורך כל שעות היום. מוצגות בה תערוכות מתחלפות של אמנים להנאת תושבי חדרה והמבקרים בעיר. אנו נמשיך ונפעל ליצירת מקומות בילוי ואטרקציות מגוונות שימשכו קהל של חובבי אמנות, תרבות ופעילות פנאי לעיר".

בחירות 2024 בבנימינה-גבעת עדה • הפתעה: גיל חנניה יתמודד מול מיכל אורון-עזני בסיבוב השני

הפתעה בבחירות בבנימינה גבעת עדה: יממה לאחר התוצאות הראשוניות שהראו כי המועמד גיל חנייה צפוי להתמודד בסיבוב השני מול המועמד שלומי פרץ, המעטפות הכפולות של החיילים שינו את התמונה. בהתאם

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בן 60 נרצח בבאקה אל גרבייה

משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע ירי לעבר רכב בעיר באקה אלגרביה במסגרתו נפצע אדם שזהותו טרם ידועה. בשעה 18:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פצוע מאירוע

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן