Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סוגרים הולכים: שני עסקים מוכרים בחדרה וקיסריה סגרו את שעריהם – אולם אחד מהם ייפתח מחדש

זה לא כל כך פשוט לראות עסק סגור: אחד מסניפי הדגל של חנות הציוד המשרדי "פלאש" בקיסריה - נסגר. השבוע, חלה תפנית מעניינת כשנודע שלבסוף, הסניף יעבור שיפוץ וייפתח מחדש בעוד כחודש. מי שנסגר לגמרי הוא סניף "לחם ארז" במתחם שערי חדרה

2019 נסגרה והתחלנו את 2020 – ועסקים מוכרים באזור חדרה סגרו את שעריהם עם סיומו של העשור: סניף של רשת הציוד המשרדי המוכרת באזור “פלאש” נסגר במרכז קיסריה בסוף חודש דצמבר, לאחר פעילות של 28 שנה במתחם – אולם ייפתח מחדש בעוד כחודש. הסניף היה פעיל מראשית דרכו של המרכז המסחרי ביישוב, והוא היחיד שנותר במקומו ולא נסגר עד היום – בעוד יתר העסקים הוחלפו.

בעלי הרשת ניסים ביטון, המוכר היטב באור עקיבא, קיסריה, זכרון יעקב והאזור, אמר בשבוע שעבר כי הסגירה נבעה בעיקרה מפתיחת המרכז המסחרי “סי סנטר” בשכונה 13 שמשך אליו לקוחות רבים וכן הקושי בתשלום השכירות במרכז המסחרי הוותיק. עם זאת, בשבוע האחרון חלה התפתחות ולמגדלור ניוז נודע כי הסניף נסגר – אך ייפתח מחדש לאחר שיפוצו. 8 סניפים של הרשת פועלים באור עקיבא, בקיסריה, בזכרון יעקב ובתל מונד.

בתוך כך, במתחם שערי חדרה שעל כביש 4, נסגר בשבועות האחרונים סניף של רשת בתי הקפה/מסעדה “לחם ארז”. הרשת מציעה שילוב קולינרי בין מטבח ארץ ישראלי למעדניית בוטיק המאפשרת ללקוחות לרכוש את מרכיבי המנות שבתפריט ומוצרים נוספים.

המטבח בסניף היה מבוסס על שפע של ירקות, עשבי תיבול טריים, ממרחים וריבות ביתיות, גבינות ומוצרי איכות ממשקי הארץ, כאשר רב המנות שבתפריט מוגשות עם הלחם המפורסם של “לחם ארז” – מוצר הדגל של הרשת המיוצר בעבודת יד. “לחם ארז” הוא מותג מקבוצת קפה קפה, שמנוהלת על ידי נעם צימרמן ובבעלות של רונן נימני ומיקי טיל.

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המשטרה: “המחאה בקיסריה – בלתי חוקית” ; שני מוחים נעצרו [וידאו 🎥]

מאות מפגינים חסמו אתמול (21.3) את ציר התנועה הראשי בקיסריה במחאה ליד בית ראש הממשלה | המשטרה הגיעה למקום בכוחות מתוגברים ובמהלך הערב נעצר חשוד לאחר שקרא למפגינים לחסום את הציר | בנוסף, רכב עמוס במאות אבוקות נתפס בחשד שיועדו לשימוש במחאה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן